Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen mies on patologinen valehtelija?

Vierailija
23.09.2010 |

siis yleensä,minkälainen on patologinen valehtelija? mitä toi tarkottaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelee paljon, tahtomattaankin. On kierteessä, ei osaa kertoa mitään ilman suurentelua.

Itsellä oli likkakaveri, joka oli tuollainen. Keksi niin paljon juttuja päästään, tai muunteli/väritteli totuutta, ettei lopulta tietenkään edes itse tiedä mikä on totta ja mikä ei. Huomasin asian, kun toistuvasti kertoi jollekkin henkilölle vaikka meidän yhteisistä jutuista, siis joissa olin itse mukana. Jutut olivat aina ihan erilaisia kuin mitä oikeasti tapahtui.

Lisäksi kertoi kaikille erilailla juttuja menneisyydestään. Tilanteeseen sopivasti. Välillä oli ollut rankka lapsuus ja nuoruus, hirveä isä, hyväksikäyttöä, menettänyt neitsyytensä kivuliaasti tosi nuorena. Ja joskus lapsuus oli ollut yksinäistä aikaa, mukavat ja rakastavat vanhemmat, neitsyys mennyt harkitusti vasta lähempänä 18vuotta... ym...

esimerkkejä olisi paljon. Kaverin kanssa elämä oli hankalaa, joten en sietäisi puolisoa, joka noin käyttäytyy...

Vierailija
2/3 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma lapsuus on tasalaatuista maksamakkarapötköä nimeltään "onnellinen lapsuus" tai "rankka lapsuus". Patologinen valehtelija.

Tietenkin asioita katsellessa eri kulmista ne näyttävät erilaisilta. Ei ihmisten kanssa keskustellessa asioista ja tilanteista tulee esiin erilaisia puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen henkilö joka yrittää tulla toimeen kaikenlaisten kavereiden kanssa,ei halua loukata ja siksi haluaa miellyttää jokaista.Mahdotottomuus ja siksi täytyy todeta että ongelmia tällä miellytäjällä ei ole vaan niillä joita hän koettaa miellyttää!Jos toisella on rankkaa,haluaa hänkin kertoa jotain rankkaa,saattaa mennä vaan väärille urille jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi