Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löydän itselleni oikean vaatemerkin?

Vierailija
23.09.2010 |

Olen juuri laihtunut aika paljon ja mahdun "normaaleihin" vaatteisiin. Olen aina pukeutunut isojen tyttöjen vaatteisiin ja nyt olen siis aivan pihalla, mitä vaatemerkkejä on.

Olisiko kellään ideaa, miten pääsisin alkuun? Haluaisin kartoittaa eri vaatemerkkien perustyylejä. Chanelin jakkupuvun tunnistan ja suunnilleen Vivienne Westwoodin, mutta muuten on ihan pihalla.

Olisiko joku nettisivusto, jossa näkisi "high lightsit" eri muotitaloista? Nimet eivät sano minulle paljon mitään enkä haluaisi kamalasti uhrata aikaa mihinkään gangsta-jou-jou-vaatetukseen.

Töissä joudun pukeutumaan asiallisesti, mutta värejä saa käyttää hyvinkin luovasti. Rakastan retromekkoja, mutta arvostan tosi paljon luonnon materiaaleja. Eniten minua ahdistaa vaatteessa, jos se hiostaa.

Matkustan paljon töissä, joten ei haittaa, jos merkkiä saa vain esim. Jenkeistä. Aina sitä sen verran voi livetä ohjelmasta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HJa mitä hintaluokkaa sen pitäisi tai voisi olla? Itse uusimpana olen ihastunut Jackpotin vaatteisiin ja Espritiltä löytyy hyvin peruskamaa, aika neutraaleja jutuja joita yhdistellä muihin, jne.

Vierailija
2/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveästi myös vartalotyypistä. Mulla menee (tai on mennyt) just noi espritin vaatteet, elisabeth shannonnin monet vaatteet sopivat minulle hyvin, name it myöskin. Toisaalta taas H&M :n rekeistä löydän tuskin koskaan sopivaa, nanso on ihan liian "mummomaista" mulle jne jne.

Sinuna menisin vaan vaatekauppoihin ja alkaisin kokeilemaan kaikkea mikä kivalta tuntuu ja tietenkin myös sen perusteella mitä mahdollisesti tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry trenssi

Jimmy Choo kengät

Yves Saint Laurent jakkupuku

Lanvin juhlamekko

Diane von Furstenberg kietaisumekko

7 for Mankind farkut

Luis Vuitton laukku

Stella McCartney neule

Calvin Klein alusvaatteet

Vierailija
4/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorias Secret alusvaatteet

ja Christian Louboutin kengät

Vierailija
5/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jenkeissä pääset shoppailemaan niin tietenkin Michael Kors on suunnittelija, johon kannattaa kiinnittää huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi