Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua surettaa tuo BB-Marikan kohtelu.

Vierailija
23.09.2010 |

Etovaa toimintaa ja peesailua aikuisilta ihmisiltä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etovaa toimintaa ja peesailua aikuisilta ihmisiltä.

itse en yhtään pidä marikasta(siis sen perusteella mitä talosta näytetään, en siis tunne henk.koht.), mutta minusta varsinkin Satu(joka on lempparini melkein) käyttäytyy todella lapsellisesti, ja saa muut tietenkin puolelleen. Vaikka en ihan oikeasti varmaan sietäisi Marikaa talossa, jos siellä itse olisin, niin en ihan varmasti tuolla tavalla häntä kiusaisi. huh. etoo.

Vierailija
2/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta paljon sieddettävämmältä kuin esim. Paul ja Petri. Toki talossa ollessa voisi välillä hermostua jatkuvaan puhetulvaan (olen kyllä työskennellyt positiivisen puheripulikon kanssa, enkä ollut moksiskaan).

Jotenkin surullista, että Marika systemaattisesti vaiennetaan, vaikka samoista asioista puhuvia toisia asukkaita ei. Hänen (yleensä fiksut ja järkevämmät) mielipiteensä ohitetaan yksimielisesti mylvien ja ylenkatsoen. Marika vaikuttaa kiltiltä, avarakatseiselta ja empaattiselta ihmiseltä, kaipa nuo ovat sitten nykyään halveksittavia luonteenpiirteitä valtaosan mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan viel käy niin ettei illan bileisiin pääse nuo valitut. Siinä mielessä ei paha kun Marikalla on yhet bileet enemmän takana kuin muilla tytöillä, mut se et sil on synttärit eikä pääse juhlii...

Vierailija
4/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta paljon sieddettävämmältä kuin esim. Paul ja Petri. Toki talossa ollessa voisi välillä hermostua jatkuvaan puhetulvaan (olen kyllä työskennellyt positiivisen puheripulikon kanssa, enkä ollut moksiskaan).

Jotenkin surullista, että Marika systemaattisesti vaiennetaan, vaikka samoista asioista puhuvia toisia asukkaita ei. Hänen (yleensä fiksut ja järkevämmät) mielipiteensä ohitetaan yksimielisesti mylvien ja ylenkatsoen. Marika vaikuttaa kiltiltä, avarakatseiselta ja empaattiselta ihmiseltä, kaipa nuo ovat sitten nykyään halveksittavia luonteenpiirteitä valtaosan mielestä.

mietin vain muiden kannalta. Oisko mahdollista, että Marikan kohdalla pätee tää perinteinen juttu. Eli jos esim. valittaa kokoajan, kun joku paikka on kipeenä, ni sitten kun sattuu ihan oikeasti, niin kukaan ei ota tosissaan. Tai jos huijaa ihmisiä usein, niin sitten, kun on oikea hätä, niin kukaan ei auta.

siis Marika puhuu taukoamatta kaikesta maan ja taivaan väliltä. Sitten, kun sanoo oikeasti jotain fiksua, niin sekin menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos?

veikkaan että tässä on perää :)

Vierailija
5/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa niskaansa joka taholta (menetti viime viikolla päällikkyydenkin - muiden takia), että lannistaisi vähän vahvemmankin ihmisen. Ihan varmasti jälleen kerran nimettynäkin, muut suojaavat omaa persettään nimeämällä yhteisen kiusattunsa joka helvetin kerta.

Olisi kyllä BB:n aika jo jollain tavalla puuttua tuohon, etenkin kun asukkaat rikkoivat ohjeita räikeästi jättämällä Marikan pois päällikkökisasta väärin perustein.

Vierailija
6/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistietoa saman verran kuin muilla yhteensä. Silti esimerkiksi Paul vänkytti kaikkeen vastaan ja huuteli vääriä tietoja varmoina faktoina. Kun Marika ei voi olla oikeassa.

Vierailija
7/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä "sisäpiiri", joka sitten valitsee kulloisenkin kiusattavan.

Voiko ihmisluonne olla noin yksinkertaisen häijy.

Vierailija
8/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki ovat sen verran munattomia, ettei kenestäkään löydy puolustajaa. Kuvottaa tuollainen ihmisen henkinen alasajo.

Vierailija
9/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva on sellainen vittumainen, ilkeä, kateellinen ja negatiivinen persoona.

Vierailija
10/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut pahaa kenestäkään toisesta? Joku muu musertuisi tuollaisesta kohtelusta.

Vierailija
11/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää surulliselta, itkeskellyt ja on paljon hiljaisempi. Tekisi mieli halata.

Vierailija
12/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille tarttis antaa sakinhivutusta.

Vierailija
13/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Hannu nousisi tuota kiusausporukkaa vastaan, kun on muutenkin oman tiensä kulkija.

Marikalle nyt erityiskivaa synttäreiden kunniaksi, muilla piiskaa. Ja immuniteetti äänestykseen, koska jäi väärin perusteluin ulos päällikkökisasta.

Vierailija
14/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan menisi hermo siihen talossa, mutta nyt sillä on mun sympatiat ihan täysillä. Itse koulukiusattuna olen vannonut, etten koskaan kiusaisi ketään ja uskon että löytäisin itsestäni sen verran voimaan, että puolustaisin häntä, mutta häätöäänestystähän se sitten tarkottaisi. Muutenkin on hölmöä, että on sääntö ettei nimeämisistä saa puhua, mutta kyllähän tuolla saadaan "sovittua" asioista ihan normaaleissa keskusteluissa, kun tarpeeksi kauan dissataan jotain tyyppiä.

Vierailija
15/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole seurannut 24/7:aa, joten en tiedä millainen hän siellä on. Minun mielipiteeni on muodostunut noiden koosteiden perusteella ja en ole mitään erityistä kiusaamista huomannut. Pari kertaa jatkuvan papatuksen väliin on heitetty että "marika hiljaa". Sekö on siis se kiusaamisen perimmäinen olemus vai onko jotain muutakin?

Vierailija
16/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari ja Miia oli pahimmat,mutta kyllä nuo muutkin sen osaa. Esim. Satu ja Paul.

Esim. äsken tilanne kun piti nimetä joku sellainen joka ei pääse päällikkö kilpailuun.

Marika alkoi miettiä ,että kenetkä hän nimeäisi, tähän Palle ja Satu alkoi tiuskamaan ,että nyt niitä nimiä ei mitään miettimistä.

Kaikki MUUT saivat miettiä rauhassa kenetkä valitsevat.

Ja näitä tilanteita on paljon! Itse en noita subin lähetyksiä ole katsonut joten en tiedä mitä siellä näytetään.

Vierailija
17/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari ja Miia oli pahimmat,mutta kyllä nuo muutkin sen osaa. Esim. Satu ja Paul. Esim. äsken tilanne kun piti nimetä joku sellainen joka ei pääse päällikkö kilpailuun. Marika alkoi miettiä ,että kenetkä hän nimeäisi, tähän Palle ja Satu alkoi tiuskamaan ,että nyt niitä nimiä ei mitään miettimistä. Kaikki MUUT saivat miettiä rauhassa kenetkä valitsevat. Ja näitä tilanteita on paljon! Itse en noita subin lähetyksiä ole katsonut joten en tiedä mitä siellä näytetään.

tuosta tilanteesta on tosi paha sanoa, kun ei ole itse nähnyt. Mutta siis tästä luettuna tuo ei kuulosta kyllä kovin pahalta. Onko kenelläkään muita esimerkkejä?

Vierailija
18/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä sanotaan tyhmäksi ja käsketään olla hiljaa. Käsketään jatkuvasti ottaa lääkkeet. Väheksytään kaikkea mitä sanoo, ja sanotaan olevan väärässä - kaikesta.

Vierailija
19/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanotaan tyhmäksi ja käsketään ottamaan lääkkeet, se on aika paha. Noita ei ole koosteessa kyllä näytetty. Mutta itseäni se puheripuli kyllä rasittaa, joten en ihmettele sitä, että häntä käsketään olla hiljaa, kun se puhe on sellaista järjetöntä pulinaa eikä siinä ole päätä eikä häntää. Monta kertaa ohjelmaa katsoessani olen miettinyt, miten oikeasti kestäisin tuollaista jos pitäisi asua saman katon alla, että sen puolesta ymmärrän muita asukkaita. Mutta tyhmäksi ei saa kyllä ketään sanoa.

Vierailija
20/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesee muita joka käänteessä, tosi ärsyttävä Justiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi