Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jättäisitkö 10v yksin kotiin yöksi kerrostalossa?

Vierailija
23.09.2010 |

jos ite haluaa jäädä ja sanoo pärjäävänsä.aamulla aikasten tulisit kotiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoululaisen saattaisin jättää esim. jos ystävä kylässä. Luotettava sellainen.

Alakoululaista en ikinä.

Vierailija
2/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin jättää.

Kerrostaloissa asuu pelkkiä mielenterveysongelmaisia ja luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuntisin jonkun naapurin niin hyvin, että voitaisiin sopia hänen kanssaan, että lapsi voi soittaa hänelle tai mennä heille jos jotakin tapahtuu.

Vierailija
4/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin lastenhoitajan tai jättäisin omat menoni..

Vierailija
5/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin jättää. Kerrostaloissa asuu pelkkiä mielenterveysongelmaisia ja luusereita.

Omakotitaloon ei ainakaan kannata jättää. Rivareissa ja kerrostaloissa naapurit lähempänä, jos tulee hätä. mutta en todellakaan jättäisi. en edes 13-vuotiasta. sitä paitsi vanhempien pitäisi olla parin minuutin matkan päässä, jos yöllä tulisi hätä.

Itse olin yötä yksin 18-vuotiaana, koska silloin vasta tunsin oikeasti haluavani. aikaisemmin olisi ollut pakko eikä oma halu, eivätkä vanhemmat onneksi jättäneet minua. tiedän että moni asuu jo sen ikäisenä yksin, mutta parempi "liian myöhään" kuin aikaisin. eräs kaverini oli toistuvasti puoliksi hylättynä "kai sopii että äiti menee, kyllähän sä pärjäät, oot jo iso" 10-vuotiaasta alkaen ja aika turvattomaksi tunsi olonsa, kun joutui ottamaan itsestään niin ison vastuun.

harvalla 10-v ei laukkaa mielikuvitus sen vertaa että pelottaisi.

Vierailija
6/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisin mihinkään taloon yksin. Jos ois kuitenkin pakko valita niin ehkä kerros-tai rivitaloon jos vaikka sattuisi syttymään tulipalo niin se huomattaisiin nopeammin... Tai ei välttämättä kun omakotitaloissa on usein palohälytys joka kuuluu ulos asti... Mutta en kyllä jättäisi kuitenkaan yksin. Mä itekin saata pelätä kotona jos mies on työmatkalla.

Vierailija
7/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapset on täyttäny 15v ennen kun ekaa kertaa yksin yön yli

Vierailija
8/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ite haluaa jäädä ja sanoo pärjäävänsä.aamulla aikasten tulisit kotiin.

luo olet menossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä