Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että miehet avautuvat toisilleen, jos ovat ihastuneita

Vierailija
22.09.2010 |

johonkin naiseen tai pitävät tätä kivana ja viehättävänä vai onko tää enemmän naisten juttu? Onko kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki en voi olla varma mitä miehet puhuvat keskenään, mutta olen ymmärtänyt että eivät avaudu.

Itselläni paljon miespuolisia kavereita. Eivät puhu naisista keskenään "olen ihastunut siihen ja siihen naiseen" tyylisesti. Minulle kuitenkin saattavat puhua asiasta. Ja kysyä neuvoa. Monesti myöntävät että eivät kehtaa kavereilleen sellaisia pehmojuttuja kertoa. :D

Vierailija
2/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin minäkin olisin sanonut että ei. Pitävät omana tietonaan, ehdottomasti. Mutta siten, elämänpiirini muuttui ja yllätyksekseni miehet vatvovat naisia enemmän ihmissuhteita ja- ehdottomasti avautuvat kaikesta, on oikein vaikeaa heille olla kertomatta kaikkea kaikille. Huh, mitä eroja- en olisi uskonut aiemmin.Siis okein juoruilua sanan pahimmassa merkityksessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ukotkin kertoo jos joku on reilu, törkeän hyvä perse yms.

Se voi olla vähän liikaa jos mies sanoo ukko porukalle että "Oon kyllä niin ihastunu tohon Sirpaan" mutta asia varmasti tulee ilmaan että Tero kehuu Sirpaa ja miehet huomaa että se on kiinnostunut, ja miehet siihen että "Tero on lätkässä tai muuta".

Jos molemmat on sinkkuja niin varmaan kehotetaan käymään käsiksi, mutta en usko että miehet varsinaisesti kysyy toiselta miten lähestyisin.

Vierailija
4/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omani avautui ystävilleen, ja paljon, minut tavattuaan ja ihastuttuaan.

Vierailija
5/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehetkin kertoo asioita toisilleen. Jos joku tietää jotain henk.kohtasta toisesta niin ei se asia pysy miehiltäkään salassa.

Juorut kulkee miesporukassakin, mutta ei samoilla sanoilla kuin mitä naiset puhuu.

4

Vierailija
6/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avautuu kyllä mulle ihastuksestaan, saa nähdä koska loppuu moinen avoimuus... ;)

Vierailija
7/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin minäkin olisin sanonut että ei. Pitävät omana tietonaan, ehdottomasti. Mutta siten, elämänpiirini muuttui ja yllätyksekseni miehet vatvovat naisia enemmän ihmissuhteita ja- ehdottomasti avautuvat kaikesta, on oikein vaikeaa heille olla kertomatta kaikkea kaikille. Huh, mitä eroja- en olisi uskonut aiemmin.Siis okein juoruilua sanan pahimmassa merkityksessä!

Eli minkälaisia miehiä tapasit kun sanoit että elämänpiirisi muuttui. Jotain taitelijoita vai duunareita? Minäkin olen huomannut että pahimmat juoruilijat ovat miehiä, ei naisia

Vierailija
8/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan avoimesti ihastunut minuun. Muutenkin tuntuu, ettei näistä varsinaisesti ole edes tarvetta "avautua", koska huumoria hyväksi käyttäen ilmaisevat kyllä ihastuksensa avoimesti.

Vierailija
9/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huikeat erot. Täytyy sanoa etä tän ekan alan miehiä jotenkin arvostan enemmän, ovat ikäänkuin "sanansa arvoisia" ja suoraselkäisiä, huippuluotettavia miehiä. Nää juoruilijat sen sijaan, no jaa, en oikein pidä tyylistä. Olisi kiva tuntea itsensä naiseksi eikä aina siksi "jämäkämmäksi" osapuoleksi.

Vierailija
10/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies

Vierailija
11/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kertoi puhuneensa musta parhaalle ystävälleen - siis mahdollisena kumppanina - ja se sai mut tajuamaan, että mies oli tosissaan. Vastaavasti tämä paras ystävä kyllä puhui ihastuksestaan miehelleni ja kyseli neuvoja kuinka kannattaa edetä jne...

Mutta eivät siis missään miesporukassa jutelleet, enkä kyllä itsekään ole naisporukoissa jutellut ihastuksistani

Vierailija
12/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat miehet puhuvat paljon enemmän tunteistaan (kavereilleenkin), ja paljon vaikuttaa se, kuinka luontevaa kaveripiirissä on yleensäkään puhua asioista. Oman mieheni kavereista jotkut puhuvat, jotkut eivät. Minulle kyllä kertovat jostain syystä kaiken! Taidan olla porukan "hyvä jätkä". :D

Vierailija
13/13 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miltä alalta vaihdoit ja mille alalle!