Sänkyyn ajautuminen naapurin kanssa?
Miten jatkossa pokka pitää,tarkoitus ei ole muuttaa tuon asian takia yhtään mihinkään.Naurattaa,että näinkö 40v äiti pystyy vielä samaan kuin 20vuotiaana!Huh huh!
Kommentit (61)
Vaikea tilanne on selvästi ap:n anopin, miehen siskon ja ap:n lapsen opettajan syytä! Meillä ainakin pestään pyllypyyhkeet kuudessakympissä eikä pissa haise lattialaattojen raoissa.
Eivät sovi kenellekään, hoikista tekevät paksun näköisiä ja paksuista vielä paksumpia. Tunikat pitäis kieltää lailla!
Siilinpoikaset ripuloivat SINUN takia.
vetäkää henkeä mammat. Hävettää olla nainen.
Voih kun tuo blogin pitäjä on niiiiiin onnellinen!
Mutta... nautihan naapuristasi ;)
Huhuu, ap! Kerro nyt mitä se lääkäri sanoi! Vai etkö käynyt vielä?
että pimpulalla saa puhtaimmaksi!
Tulisit nyt kertomaan miten haastattelu meni, mä ainakin täällä pidän peukkuja että saat sen työn!
Mun mielestä sun täytyy kysyä suoraan siltä akalta, mitä ne teki siellä suksivarastossa. Miehet nyt valehtelee pettämisestä aina!
Piti linkittää miehellekin tää ketju, kun mulla tuli niin tunteet pintaan. :( Sytytän kynttilän tänään.
Se on marjanpoimija eikä mikään mies, tartu kinkkuun!
eikä elämä ole aina niin mustavalkoista. Mutta mitä muuta voisi AV:ltä odottaa.
tuolla jonkun muun kun sen perässä että pääsisivät johonkin vitun seiskaan.
Mikä TYTTÖ? Naisiahan siellä vaan oli.
No en ole koskaan, enkä meinaakkaan!!
Virikelapsen äiti polttaa synnärilläkin.
Menetpä mihin vain, suihkukahvat on 99% varmasti perseisiä. Oksettaa ajatuskin jostain hotellista, jossa joku hikinen Vladimir on juuri ennen sinua perseistänyt suihkukahvan. Eikä ne siivoojat niitä puhdista, ei edes pimpulilla. :[
"Muistatko villit vattupensaat", tärppääkö?!?