Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidänkin miehet näin muistamattomia:

Vierailija
09.10.2010 |

Usein tapahtunutta: lähden ruokakauppaan (viivyn n 2h)ja miehen pitäisi huolehtia lapsistamme ja antaa toiselle lapselle lääke ja sitten välipala. Mies unohtaa tehdä molemmat. Lapsen sairauden luonteen takia ko asia tulee tehdä kellontarkasti eli en itse voi antaa sitä etukäteen.

Olen todella vihainen ja tuskastunut asiasta! Olen yrittänyt puhua, että laittaa itselleen vaikka herätyskellon soimaan jos ei muuten muista. Mutta taas.... En juurikaan käy itse missään, pitääkö minun nyt alkaa ajoittamaan ruokakaupassakäynnitkin tämän takia? Mies tuntuu olevan aidosti pahoillaan muistamattomuudesta, mutta minä alan ottamaan tämän jo aika henkilökohtaisesti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt kuukauden hokenut että oranssi lääke on se kuurilääke ja sininen otetaan vaan silloin kun lapsi on tukossa ja se ei edelleenkään muista (tai voi lukea sitä rasiasta) kumpi on kumpaa. Joten puhelu tulee salille, kauppaan jne AINA silloin kun edes muistaa että koko lääke pitäisi antaa.

Unohtelee myös paljon muita asioita. Meillä tosin saattaa johtua siitä että mies sai teini-iässä pullosta päähän ja oli viikon verran tillin tallin ja tänä päivänä vaikuttaa näin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla