Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan neljättä lasta ja kukaan ei onnittele

Vierailija
22.09.2010 |

Minulla on 3 alle 5 vuotiasta lasta. Nyt neljäs tulossa, kun kerron tuttaville tai puolitutuille, niin minua ei onnitella

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa juhlittiin mulle vieraidenkin ihmisten kautta ja kyseltiin, että milloin toinen tulee. Toista onneltiin myös suht paljon, mutta ei enää kyselty kolmannesta. Kun kolmas syntyi, niin vain lähimmät onnittelivat ja osa ei niistäkään ja joku tais kauhuissaan kysyä ettei meille kai neljättä enää tule.

Vierailija
2/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ko onnee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halit!

t.neljän äiti

Vierailija
4/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen odottaa viidettä ja kyllä mä pidän sitä ihan liian suurena määränä lapsia yhteen perheeseen! Kyllä mä onnittelin, vaikka oikeesti ei kyl tehny mieli. Täytin vaan sen velvollisuuden onnitella.

Vierailija
5/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että OTAN OSAA

Vierailija
6/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää onnitella! Miksi ei pitäisi? Jokaisesta raskauksesta pitää onnitella erikseen! :) Onnea todella paljon ja tarrasukkia pikkuiselle!!!

Vierailija
7/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan onnitella sinua =) - onneksi olkoon pikkuisesta! Ja hyvää raskausaikaa =).

Vierailija
8/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu. :)

Vierailija
9/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse olen perheeni viides lapsi.

tosin aika oli villoin - 60 lukua

Vierailija
10/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: neljän äiti

Vierailija
11/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: neljän äiti

monesti ne lapset on epätoivottuja jolloin onnittelut eivät ole paikallaan.

Vierailija
12/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä onnea tarvitaan että raskaus sujuu hyvin! (ja myös synnyttyksen jälkeen)

t. yhden äiti

Vierailija
13/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä onnea tarvitaan että raskaus sujuu hyvin! (ja myös synnyttyksen jälkeen)

t. yhden äiti

Vierailija
14/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikään onnitella? Onko tuo jotain taikauskoa?

Vierailija
15/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tapansa kullakin.

Vierailija
16/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että odotan neljättä lasta. Meillä on kaksi koululaista ja yksi vuoden vanha ennestään ja vauva on toivottu.

Yhdelle hyvälle ystävälleni, jolla on itsellä yksi vauva, olen vasta kertonut, vaikka viikkoja on jo 13. Hän on raskaudestani ihan innoissaan ja onnitteli kovasti, mutta tiedän, että esimerkiksi toinen hyvä ystäväni on ihan kypsänä, kun kerron joskus olevani raskaana. Häntä ottaa päähän, että minä jumin pikkulapsivaiheessa enkä pääse hänen kanssaan mihinkään taas vähään aikaan. Hänellä itsellään on yksi teini-ikäinen lapsi. Töissä suurin osa on varmaan lähinnä vihaisia siitä, että jään taas äitiyslomalle.

Siskollani on yksi lapsi eikä lisää ole toiveissa ja hän varmaan pitää minua ihan hulluna. Äitinikin ihmettelee varmasti, miksi kiusaan itseäni hankkimalla neljännen lapsen. Mieheni vanhemmat ovat varmaan kuitenkin ihan innoissaan, sillä heillä ei ole paljon lapsenlapsia.

Eli en juuri onnitteluja odota. Lähinnä sääliä ja hulluna pitämistä.

Vierailija
17/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin toivoisin montaa lasta, mutta jo yhden tekemiseen meni monta vuotta. Kyllä mun mielestä on onnittelun paikka, kun joku on raskaana - oli se sitten ensimmäinen tai neljäs kerta.

Vierailija
18/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset ovat 2,5v. ja 1v. ja nyt odotan kolmatta. Harva on onnitellut, pikemminkin kauhistellut ja ihmetellyt. Naapuri sanoi että "pitäiskö sanoa otan osaa", mikä ehkä vähän loukkasi.

Mutta onnea minun puolestani, ap!

Vierailija
19/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa kolmas lapsi ja olen huomannut ihan saman.. ehkä mun raskaanaolo on jo niin tavallinen juttu, ettei siitä kannata enää onnitella. :(

Itse olen kuitenkin aivan yhtä innoissani tästä raskaudesta, kuin aijemmissakin raskauksissa ja ihmisten suhtautuminen todella satuttaa. :/

Vierailija
20/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu odotti 40 vuotiaana 6:tta lasta- en osannut sanoi kuin hojjoikakkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän