Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan neljättä lasta ja kukaan ei onnittele

Vierailija
22.09.2010 |

Minulla on 3 alle 5 vuotiasta lasta. Nyt neljäs tulossa, kun kerron tuttaville tai puolitutuille, niin minua ei onnitella

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan onniteltu kun odotin toista. Mikäli olisin nuorempi yrittäisin vielä kahta.

Onnea sinulle, kun lapsi on toivottu niin olet onnellisessa tilanteessa ja sinähän olet! Pää pystyyn vaan ja ole onnellinen ihanasta perhestäsi!

Vierailija
22/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähipiirin jengi on jo muutenkin ihmetellyt perheenne sekopäistä meininkiä ja miettinyt että pakkoko niitä lapsia oli kolme peräkkäin pukata, kun kenellekään ei jää oikeasti aikaa. Ja kun kerrotte että tulee vielä neljäs, on varmaan aiheuttanut tyrmistystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi että heidän ydinperheeseen odotetaan viidettä lasta. Sain sanottua onnitteluni, vaikka oikeesti pidän heitä hulluina. Ja taas tänään jouduin myöntämään muuttoremontista väsyneelle miehelle ylimääräistä vapaata tai siis lomapäivän muutaman tunnin varoitusajalla.

Vierailija
24/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jo liikaa ihmisiä.

Sori vaan.

En minä nyt abortointia tarkoita, mutta miksi teollisuusmaiden naiset saavat lisääntyä kuin kaniinit, mutta kehitysmaiden eivät.

Vierailija
25/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat istua netin ääressä ja siemailla siideriä, mutta kehitysmaan naiset kuolevat savimajoissa?

Maailmassa on jo liikaa ihmisiä.

Sori vaan.

En minä nyt abortointia tarkoita, mutta miksi teollisuusmaiden naiset saavat lisääntyä kuin kaniinit, mutta kehitysmaiden eivät.

Vierailija
26/26 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa, kun vauvaa rupeaa odottamaan! Mutta huomasin ihan saman asian, että kun neljännestä kertoi, niin ei ihan kaikilta saanut onnitteluja. Vähän kauhuissaan muutamat olivat, kun niin iso perhe on. Enkä mä pidä edes neljän lapsen perhettä isona. Ystäväpiirissämme on niin paljon monilapsisia perheitä, ilmeisesti vaan sattunut ystäväpiiriin lapsirakkaita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan