Muita joilla ollut nopea synnytys?
Mulla esikoisen syntymä kesti 3tuntia. Kaikki meni hyvin, eikä synnytyksestä jäänyt kammoa tms.
Olen taas raskaana ja mietityttää että millainen synnytys nyt on tiedossa? Tuleekohan paljon nopeammin, vai voiko synnytys olla todella pitkä?
Miten teillä on mennyt toisen lapsen kohdalla?
Kommentit (12)
Tai siis en tiedä miten se virallisesti lasketaan, mutta sairaalassa olin klo 5 aamulla ja poika syntyi klo 7:20.
Synnytys jäi mieleen ihan mukavana kokemuksena.
Nyt kovasti jännittää, että miten tämän kolmannen kanssa menee.
miten tosiaan teillä muilla nopeilla on mennyt?
Tavoitteena olisi synnyttää sairaalassa, mutta epäilen ehdimmekö...
alusta synytmään saakka. eli pelkkä sairaalaan tuloaika ei kerro synnytyksen alusta, ellei sinne sattunut sattumalta juuri ekan supistuksen aikaan.
syntyi 4 tunnissa, josta 1h sairaalassa, pää jo melkein näkyi, 9cm auki kun tutkimuspöydälle pääsin!
Olen myös miettinyt että mitenkähän nopeasti toinen tulee, sekun voi käydä nopeamminkin... ---sitten kun/jos raskaaksi tulen.
kahdeksan tuntia (laskettiin limatulpan irtoamisesta), tokasta puolitoista tuntia(kun supistukset alkoivat) ja kolmannesta kuusi tuntia (kun supistukset alkoivat). Viimeisessä oli kyllä se että supistukset olivat niin kivuliaita vasta aamuyöllä, jolloin lähdimme sairaalaan ja tyttö syntyi varttia myöhemmin =D
toka 6h, kolmas 4h ja neljäs 1h... Eli kyllä mulla ainakin selvä nopeutuminen oli huomattavissa ;)
kanssa meni niin ettei ehditty sairaalaan, vauva syntyi kotona. Jäin liian pitkään sinnittelemään kipujen kanssa, en osannut odottaa että syntyisi niin äkkiä! Mut tosiaan kaikki meni hyvin, oltiin lähdössä sairaalaan mutten pystynyt enää liikkumaan ja tilattiin ambulanssi. Ambulanssin tullessa paikalle, tyttö oli jo sentin (?) ulkona ja syntyi yhdellä ponnistuksella.
Nyt seuraavan synnytyksen alkaessa kipin kapin sairaalaan!:) Muuten synnytyksestä jäi kaikinpuolin positiivinen mieli.
-ap
Meillä esikoisen syntymä kesti n. 7 h. Kakkosen synnytyksen kesto 1 h, kolmas synnytys 30 min. Tuli kyllä vauhdilla:)
Meillä esikoisen syntymä kesti n. 7 h. Kakkosen synnytyksen kesto 1 h, kolmas synnytys 30 min. Tuli kyllä vauhdilla:)
siis minulla on sinänsä nopea synnytys, että kun olen tiennyt synnyttäväni, on siitä mennyt pari tuntia. Kyllähän ne avautumissupistukset alkoivat tunteja aikaisemmin, mutta koska ne oli kivuttomat, en tunnistanut niitä.
Molemmilla kerroilla tajusin pari tuntia aikaisemmin synnyttäväni.
Siis pieni ulkoinen repeämä, johon tarvittiin 3 tikkiä. Todella helppoa kauraa synnytykset olleet. Tuo kakkonenkin muuten oli 30 min ja kolmas siis 21 min., niin ulkona, mutta koska jälkeisvaihe lasketaan mukaan, niin kokonaiskesto tuo 30 min.
mulla kans eka noin 3h ja toinen kanssa noin 3h. Just ja just ehdin sairaalaan, ilokaasulla mentiin ja nyt odotan kolmatta lasta...;)