Missä Viivi Avellan asuu? Mitä hän tekee nykyään?
Blogista vain luin, että oli lomalla Suomessa. Missä hän siis asuu?
Tekeekö hän jotain töitä nykyään?
Kommentit (43)
Jostain olen lukenut. Hieno homma, onnea vaan hänelle!
Muistaako enää kukaan, mistä Viivin sulhon rahat ovat peräisin?
Muistaako enää kukaan, mistä Viivin sulhon rahat ovat peräisin?
tyyppi, vai muistankohan sittenkin väärin
Riitta Nelimarkan isä omisti Neles-venttiilejä valmistaman firman. Venttiilit olivat erittäin korkeatasoisia ja papalla oli paljon patentteja.
Hän möi firman 80-luvulla ja sai todella hurjasti rahaa. Venttiilipaja taitaa kuulua nykyisin Metsolle.
Riitta Nelimarkan isä omisti Neles-venttiilejä valmistaman firman. Venttiilit olivat erittäin korkeatasoisia ja papalla oli paljon patentteja.
Hän möi firman 80-luvulla ja sai todella hurjasti rahaa. Venttiilipaja taitaa kuulua nykyisin Metsolle.
lähtenyt tästä liikkeelle?
Liikemies sijoittelee papan perintörahoja.
En ole kuullutkaan. Luulin että Viivi on ikisinkku! Mutta nyt on muuttanut miehen perässä Sveitsiin?
ei ne rahat huonosti sijoitamalla lisäänny ja ainakin viivin mies on tuloiosta päätellen osannut sijoittaa suorastaan loistavasti
tyhjätasku ole? Ainakin toimittaja-aikoinaan hän oli telkkarin parhaiten palkattuja.
ei ne rahat huonosti sijoitamalla lisäänny ja ainakin viivin mies on tuloiosta päätellen osannut sijoittaa suorastaan loistavasti
Viivi ja kumppaninsa ollut jonakin vuonna ihan tyhjätaskuja, siis tuloja muutama tuhat euro per lärvi.
ei ne rahat huonosti sijoitamalla lisäänny ja ainakin viivin mies on tuloiosta päätellen osannut sijoittaa suorastaan loistavastiViivi ja kumppaninsa ollut jonakin vuonna ihan tyhjätaskuja, siis tuloja muutama tuhat euro per lärvi.
itselleen isoa palkkaa, kun voi välttää kovan verotuksen nostamalla rahat yrityksen kautta.
ei ne rahat huonosti sijoitamalla lisäänny ja ainakin viivin mies on tuloiosta päätellen osannut sijoittaa suorastaan loistavastiViivi ja kumppaninsa ollut jonakin vuonna ihan tyhjätaskuja, siis tuloja muutama tuhat euro per lärvi.
itselleen isoa palkkaa, kun voi välttää kovan verotuksen nostamalla rahat yrityksen kautta.
Mitäs sä tällä tarkoitat? Tuosta taitaisi jo verottajakin kiinnostua. Ei sieltä niin vaan nostetakkaan verottomana rahoja. Paitsi ehkä Aki voi nostaa, koska omistaa kiinteistöjä, mutta ei enempää kuin 90 000 euroa.
Toimittajan palkka lienee jossain siellä max 40 000/vuosi.
Kumma, ettei tuota Nelimarkan galleriaa mainita edes hänen nettisivuillaan eikä löydy myöskään googlettamalla.
Oikeasti...tunsitteko tuota naista? Jos ette, niin ehkä sitten. Sanotaan, ettei kannata kadehtia.
Kaunis, rikas mies... Kyllä mulle kelpais.
Sanotaan, ettei ole ihmisenä kadehtimisen arvoinen. Se on kuitenkin asia, joka minulle on ainoa mittari toisten suhteen.
Onko mies komea ja kohtelias sen lisäksi että on rikas? Jos on, olen kateellinen. Mun mielestä on vielä enemmän aihetta kadehtia jos jollain ei-niin-täydellisellä ihmisellä on jotain kadehdittavaa. Jos Viivillä on vielä "parempi" mies kuin mitä "ansaitsisi" niin olen ihan superkateellinen.
Onko mies komea ja kohtelias sen lisäksi että on rikas? Jos on, olen kateellinen. Mun mielestä on vielä enemmän aihetta kadehtia jos jollain ei-niin-täydellisellä ihmisellä on jotain kadehdittavaa. Jos Viivillä on vielä "parempi" mies kuin mitä "ansaitsisi" niin olen ihan superkateellinen.
riitä, kuten ei rahatkaan. Uskokaa pois, olen kokenut moisen suhteen. Kyllä siihen muuta tarvitaan...
niin rikas mies.
Juu ja olen kade, tunnustan reilusti. :=)