Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä Viivi Avellan asuu? Mitä hän tekee nykyään?

Vierailija
21.09.2010 |

Blogista vain luin, että oli lomalla Suomessa. Missä hän siis asuu?

Tekeekö hän jotain töitä nykyään?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rikas mies.

Juu ja olen kade, tunnustan reilusti. :=)

Vierailija
2/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen lukenut. Hieno homma, onnea vaan hänelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako enää kukaan, mistä Viivin sulhon rahat ovat peräisin?

Vierailija
5/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako enää kukaan, mistä Viivin sulhon rahat ovat peräisin?

tyyppi, vai muistankohan sittenkin väärin

Vierailija
6/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Nelimarkan isä omisti Neles-venttiilejä valmistaman firman. Venttiilit olivat erittäin korkeatasoisia ja papalla oli paljon patentteja.

Hän möi firman 80-luvulla ja sai todella hurjasti rahaa. Venttiilipaja taitaa kuulua nykyisin Metsolle.

Vierailija
7/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Nelimarkan isä omisti Neles-venttiilejä valmistaman firman. Venttiilit olivat erittäin korkeatasoisia ja papalla oli paljon patentteja.

Hän möi firman 80-luvulla ja sai todella hurjasti rahaa. Venttiilipaja taitaa kuulua nykyisin Metsolle.

lähtenyt tästä liikkeelle?

Vierailija
8/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemies sijoittelee papan perintörahoja.

Vierailija
9/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan. Luulin että Viivi on ikisinkku! Mutta nyt on muuttanut miehen perässä Sveitsiin?

Vierailija
10/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne rahat huonosti sijoitamalla lisäänny ja ainakin viivin mies on tuloiosta päätellen osannut sijoittaa suorastaan loistavasti

Vierailija
11/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjätasku ole? Ainakin toimittaja-aikoinaan hän oli telkkarin parhaiten palkattuja.

Vierailija
12/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne rahat huonosti sijoitamalla lisäänny ja ainakin viivin mies on tuloiosta päätellen osannut sijoittaa suorastaan loistavasti

Viivi ja kumppaninsa ollut jonakin vuonna ihan tyhjätaskuja, siis tuloja muutama tuhat euro per lärvi.

Vierailija
13/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi ja kumppaninsa ollut jonakin vuonna ihan tyhjätaskuja, siis tuloja muutama tuhat euro per lärvi.

itselleen isoa palkkaa, kun voi välttää kovan verotuksen nostamalla rahat yrityksen kautta.

Vierailija
14/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen isoa palkkaa, kun voi välttää kovan verotuksen nostamalla rahat yrityksen kautta.

Mitäs sä tällä tarkoitat? Tuosta taitaisi jo verottajakin kiinnostua. Ei sieltä niin vaan nostetakkaan verottomana rahoja. Paitsi ehkä Aki voi nostaa, koska omistaa kiinteistöjä, mutta ei enempää kuin 90 000 euroa.

Vierailija
15/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan palkka lienee jossain siellä max 40 000/vuosi.

Kumma, ettei tuota Nelimarkan galleriaa mainita edes hänen nettisivuillaan eikä löydy myöskään googlettamalla.

Vierailija
16/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti...tunsitteko tuota naista? Jos ette, niin ehkä sitten. Sanotaan, ettei kannata kadehtia.

Vierailija
17/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, rikas mies... Kyllä mulle kelpais.

Vierailija
18/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, ettei ole ihmisenä kadehtimisen arvoinen. Se on kuitenkin asia, joka minulle on ainoa mittari toisten suhteen.

Vierailija
19/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies komea ja kohtelias sen lisäksi että on rikas? Jos on, olen kateellinen. Mun mielestä on vielä enemmän aihetta kadehtia jos jollain ei-niin-täydellisellä ihmisellä on jotain kadehdittavaa. Jos Viivillä on vielä "parempi" mies kuin mitä "ansaitsisi" niin olen ihan superkateellinen.

Vierailija
20/43 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies komea ja kohtelias sen lisäksi että on rikas? Jos on, olen kateellinen. Mun mielestä on vielä enemmän aihetta kadehtia jos jollain ei-niin-täydellisellä ihmisellä on jotain kadehdittavaa. Jos Viivillä on vielä "parempi" mies kuin mitä "ansaitsisi" niin olen ihan superkateellinen.

riitä, kuten ei rahatkaan. Uskokaa pois, olen kokenut moisen suhteen. Kyllä siihen muuta tarvitaan...