Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

94,7kg- 90,9kg! :)))) Karpaten...

Vierailija
08.10.2010 |

Ihan onnessaan täällä kun nyt on eka vaatekoko pienentynyt, vaikkakaan kiloja ei tuon enempää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kolmessa kuukaudessa kaksitoista kiloa annoksia pienentämällä, kasvisten lisäämisellä ruokavaliossa ja liikuntaa lisäämällä!

Suosittelen.

Vierailija
2/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa tunne on mahtava;=)). Ainut mitä on tullut niin ilta päivisin päätäsärkemään. Kuuluu asiaan ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoksia pienentämällä ja liikuntaa lisäämällä. jopa hiilareita syömällä ;) voin hyvin, suosittelen!!

Vierailija
4/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt reilusti "pahoja" hiilareita, mutta Italiassa en taida selvitä. Siellä on vain ihanaa valkoista leipää, pizzaa, pastaa ja jäätelöä eli lihon takuulla hetkessä ihan kaiken takaisin :(

Kokonaan karppaamaan en kyllä pysty enkä kyläreissuilla varsinkaan, koska mielestäni on epäkohteliasta nirsoilla hja vaatia erityishuomiota omien mielihalujensa vuoksi. Nyutkin edessä la sekä su juhlat, joissa trakuulla on pelkkiä valkoisesta vehnäjauhosta leivottuja piirakoita ja kakkuja tarjolla. Kokonaan ilman oleminenkin on aika tylsää ja nälkä tulee pahempana kuin koskaan. Otanko omat omenat mukaan? Miten toimitte karppaajat näissä juhlatilanteissa?

Vierailija
5/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippunut vasta kilo, mutta olen karpannutkin vasta 1,5vko

Vierailija
6/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä fiilis! Tsemppiä sullekin, hyvä alku! :)

Vierailija
7/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viikossa pari kiloa pois, ja sit sorruin takaisin hiilareihin. Sit taas aloitin ja taas sorruin, kun oli juhlaa yms. Nyt on edess vielä vielä viikonloppuvierailu, mutta maanantaina aloitan tosissani. Nimittäin vatsakin voi niin hyvin karpatessa ja kun vielä laihtuu niin on se siistiä :)

Vierailija
8/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilareitakin. ap

Vierailija
9/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on minullakin alkaa jälleen karppaamaan!

Vierailija
10/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan dieetillä. Ihanaa kun laihduttaessa saa syödä, eikä nälkä vaivaa..

Vierailija
11/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian hankala reissussa toteuttaa, karppaajana ruokavalio paljon monipuolisempi. ap

Vierailija
12/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian hankala reissussa toteuttaa, karppaajana ruokavalio paljon monipuolisempi. ap

Mä teen ruuat melko monipuolisiksi ja tykkään kovasti. Mulle ruokaa on melkeinpä liian paljon, mut nyt jo saan kaiken alas. Ja olen oppinut nyt syömään oikein, enkä keskity vain siihen iltapuputtamiseen. Vielä 2 kiloa tavoitepainoon, siiten siirryn ylläpitäjiin. Tsemppiä sinullekin laihdutuksen tiellä. :)

Vierailija
13/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ruuat melko monipuolisiksi ja tykkään kovasti. Mulle ruokaa on melkeinpä liian paljon, mut nyt jo saan kaiken alas. Ja olen oppinut nyt syömään oikein, enkä keskity vain siihen iltapuputtamiseen. Vielä 2 kiloa tavoitepainoon, siiten siirryn ylläpitäjiin. Tsemppiä sinullekin laihdutuksen tiellä. :)

ap kiittää!

Vierailija
14/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla melkeen samat lukemat. Vaatekoko ei ole mulla pienentynyt. Viime ma aloitin ja muutaman kerran olen vähän repsahtanut suklaseen. Tänään näytti vaaka 90,7 ja viime maanantai oli 95.

Vierailija
15/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuota Jutan dieettiä, mutta oli siirretty hänen blogistaan johonkin maksulliseen juttuun :(. Oli vieläpä melko kallis.

Vierailija
16/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunto on noususuunnassa, ihan mahtava fiilis! Mulle sopii parhaiten vähärasvainen ruokavalio (käytän kyllä salaatissa oliviiöljyä), karppaustakin kokeilin, mutta ongelmaksi muodostui treenien meneminen mönkään ja kauhea närästys. Mutta eikös pääasia ole, että jokainen löytää itselleen sen toimivimman tavan laihduttaa ja ylläpitää sitä lähtenyttä painoaan :)

Vierailija
17/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuota Jutan dieettiä, mutta oli siirretty hänen blogistaan johonkin maksulliseen juttuun :(. Oli vieläpä melko kallis.

Itsekin sain sen ystävältäni.

Vierailija
18/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötte, siis ihan käytännössä?

t kilohinsa kyllästynyt aloitekyvytön ja tukea tarvitseva....

Vierailija
19/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunto on noususuunnassa, ihan mahtava fiilis! Mulle sopii parhaiten vähärasvainen ruokavalio (käytän kyllä salaatissa oliviiöljyä), karppaustakin kokeilin, mutta ongelmaksi muodostui treenien meneminen mönkään ja kauhea närästys. Mutta eikös pääasia ole, että jokainen löytää itselleen sen toimivimman tavan laihduttaa ja ylläpitää sitä lähtenyttä painoaan :)

Kerranki ihmisiä, jotka eivät taivastele toisten tapaa laihduttaa. Tsemppiä kaikille laihduttajille. Ja kunto on minullakin todella kohentunut Jutan dieetillä ja mahdun jo farkkuihin, mitä käytin noin 10 vuotta sitten, ennen lapsia. =)

Vierailija
20/20 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötte, siis ihan käytännössä?

t kilohinsa kyllästynyt aloitekyvytön ja tukea tarvitseva....

Nyt mantelileipä (karppaussivuston ohjeella), voita, kinkkua ja kurkkua

Lounaalla broilerinleike ja fetasalaattia oliiviöljyllä, ehkä punainen viili tai jogurttia jälkkäriks

Illalla ajattelin tehdä herkku-leikkelautasen, johon laitan mun herkkuja eli juustoja, oliiveja, maksamakkaraa/pateeta, salaattia, tomaattia, paprikaa jne.

ap, paljon vettä ja kahviakin menee päivän aikana aterioilla