Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä? Liikunnan aloituksen jälkeen alkoi myös virtsankarkailu :(

Vierailija
21.09.2010 |

Aiemmin ei ole ollut ongelmia enkä ole juuri lantionpohjan lihaksiakaan jumpannut. 3kk sitten aloin käymään jumpassa 3 x vkossa. Karkailu alkoi parin kuukauden päästä, ensin "hyppy"jumpissa ja nyt kotonakin vaikka aivastaessa. Olisi luullut että kävisi toisinpäin kun tuleehan jumpissa väkisinkin harjoitettua myös lantionpohjan lihaksia.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko minussa jotain vikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on kaikki kunnossa kun jumpissa virtsankarkailu hävisi, vaikka hypeltiin, kunnes otin tytön hyppynarun ja hypin sillä. Housut ihan märkänä!

Vierailija
2/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa-selkä- jatietty kaikki muutkin lihakset kuntoon. Ja lantionpohjajumppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että meni tosiaan huonommaksi. Nyt lirahtaa helposti yskiessä ja aivastaessa ja aiemmin ei sellaisia ongelmia ole ollut. Nekin tuli siis vasta liikunnan aloittamisen jälkeen.

En kauheasti hypi polviongelmien takia, kun joku sitä kysyi.

ap

Vierailija
4/5 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin epäilin kohdunlaskeumaa mutta gyne sanoi että kaikki on ok kun siitä kysyin. Mä kyl ite oon ollut huomaavinani että kohdun "napukka" on alempana kuin ennen ja esim. kuukuppia on ollut vaikeampi saada paikoilleen ja ohivuotoja tulee helpommin. Ikää on reilusti alle 40v, ei kai tässä vaiheessa tilanne voi vielä näin nopeasti heikentyä.

ap

Vierailija
5/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kun sanot että jumpissa tulee väkisinkin harjoitettua myös lantionpohjan lihaksia... Eiköhän niitä olisi syytä treenata erikseen? (Äitiysneuvolan ohjeilla ainakin itse teen.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan