Miten pitkään teillä on Ticketit säilyneet hyvinä? Harmittaa kun
ostin keväällä ihanan uuden Ticketin välikausihaalarin. Sitä pidettiin viime kevät ja nyt syksyllä. Ei ole muita välikausiulkoiluvaatteita lisäksi eli on aktiivisessa käytössä ollut. No nyt se on ihan jo kauhtunut, polvet haalistuneet, piintyneitä likaläikkiä myös :( Jälleenmyyntiarvosta ei tietoakaan. Eikä sillä, en mä bisnestä tällä ajatellutkaan tehdä, kunhan olisi kelvollisena siirtynyt vielä pikkuveljelle, mutta ei toivoakaan näköjään. Jotenkin odotin enemmän haalarilta joka maksaa reilusti yli 100 euroa, mutta näköjään ihmekankaita ei ole olemassakaan.
Kommentit (12)
Keväällä ostin tytölle välikausipuvun, käytössä samaan aikaan useampi puku siltikin puku on jo nyt kauhtunut ja haalistunut paikoin ja vedenpitävyyskin on vähän niin ja näin.
Lisäksi petyin mitoitukseen, joka ei sovi lainkaan persjalkaiselle suomalaiselle. Pitäisi olla lyhyt selkä ja pitkät raajat. Tosiaan kului nopeammin ja pahemmin kuin Reimatec. Siirrymme taas kokeilun jälkeen Reimaan, Jonathaniin ja Remuun.
ja on edelleen hyvä kuntoinen,vaikka käytetty viime syksyn,kevään ja tän syksyn.Ainut on että valkoiset ruudut polvissa tummuneet eivätkä lähe pesussakaan puhtaaksi.Tyytyväinen olen olluty :)Poika pian 4v.
"Ticketillä on talvihaalarit ehdottomasti parempia!
Vierailija - 20.09.10 10:50 (ID 11181516)
Vk-haalarin Po.pista :)"
vähän off-topic...
mun kokemuksen mukaan keväisin ei juurikaan ole välikausihaalaria tarvinnut (etelä-suomen olosuhteista on siis kyse). Ensin on piktään niin kylmää, että talvihaalarilla mennään. Sitten yhtäkkiä lumet on hävinny ja tilalla on vaan joka paikassa hiekoitushiekkaa. Vähemmästäkin ne haalarit menee rikki. Lisäksi se märkyys kuivuu maasta niin nopeasti, että oikeastaan tänä 6 vuoden aikana kun mulla on lapsia ollu, niin kosteussuojavaatteelle ei erityisemmin ole tarvetta. Kun lämpötila antaa myöden luopua toppavaatteista, on jo kuivaa.
Ennemmin meillä käytetään kosteussuojaa syksyllä, vaihtelevasti syys-joulukuussa. Joten en ole nähnyt kannattavana laittaa keväällä päälle tuliterää kosteussuojaa hiekoitushiekalla ja kuivalla asfaltilla pilattavaksi.
Oli se haalari siten minkä merkkinen tai hintainen hyvänsä, niin ei mikään kangas voi kestää sitä keväträäkkiä.
touhuilevilla lapsilla MIKÄÄN ei pysy ehjänä. Siksi nää Ticketit mun mielestä onkin enemmän sellaisia kaupunkisipsutteluvaatteita kun mennään kävellen harrastukseen tai kauppaan tai kyläilemään.
Kunnon piharehaan hankkisin ehkä Lassie G-tech joka on kestävin ja hylkii kosteuttakin hyvin.
Talvihaalarista saa sen fleecevuoren irti, kestänyt hyvin eikä tarvii erikseen välikausihaalaria. Muutenkin täällä etelä-suomessa välikausihaalari sesonki on erittäin lyhyt/olematon.
Viime talven haalari mahtuu hyvin nyt ainakin syksyn ilman vuorta.
Talvihaalarista saa sen fleecevuoren irti, kestänyt hyvin eikä tarvii erikseen välikausihaalaria. Muutenkin täällä etelä-suomessa välikausihaalari sesonki on erittäin lyhyt/olematon. Viime talven haalari mahtuu hyvin nyt ainakin syksyn ilman vuorta.
Eihän täällä etelässä juuri muuta olekaan kuin sitä "välikautta". Keskivertotalvena hyvin harvassa on ne talviset säät. Joskus voi mennä sillä välikausiasulla liki koko vuoden jos sattuu vielä viileä kesäkin. Elokuusta huhtikuuhun ja lisäksi viileinä kesäpäivinä!
ostin keväällä ihanan uuden Ticketin välikausihaalarin. Sitä pidettiin viime kevät ja nyt syksyllä. Ei ole muita välikausiulkoiluvaatteita lisäksi eli on aktiivisessa käytössä ollut. No nyt se on ihan jo kauhtunut, polvet haalistuneet, piintyneitä likaläikkiä myös :( Jälleenmyyntiarvosta ei tietoakaan. Eikä sillä, en mä bisnestä tällä ajatellutkaan tehdä, kunhan olisi kelvollisena siirtynyt vielä pikkuveljelle, mutta ei toivoakaan näköjään. Jotenkin odotin enemmän haalarilta joka maksaa reilusti yli 100 euroa, mutta näköjään ihmekankaita ei ole olemassakaan.
Ja silloin oli ainakin koko talvi yhtä välikautta! Toppapukua ei juuri tarvinnut. Viime talvi oli varmaan poikkeuksellinen kyllä. Täällä pohjoisessa välikausipukua ei tarvii kauaa ja puvut säilyvät parempina kun lumi suojaa talvella.
Meilla lahti toista vuotta kayttoon. Ihan siisti. Jalkalenkit kuluu.