Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan jää kotiin koska haluaa olla lapsensa kanssa?

Vierailija
20.09.2010 |

Hirveä haloo tuleeko traumoja siitä ja siitä iästä jos menee päiväkotiin. Eikö kenelläkään muulla syynä ole ollut puhtaasti halu olla oman lapsen kanssa mahdollisimman paljon?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla kai?

Vierailija
22/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ikävä kyllä se ei taida olla taloudellisesti mahdollista... Mä en haluisi millään pistää vielä vuoden ikäistä hoitoon, jäisin kotiin jos vaan saisi asiat sumplittua niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nyt oon vielä äitiyslomalla, mutta mietin kuumeisesti mitä teen sitten kun se päättyy..

Hirveä halu jäädä kotiin hoitamaan lasta, mutta se samalla tarkoittaisi työuran päättymistä..

Vierailija
24/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v vuorottelimme mieheni kanssa kotona koska koimme sen olevan hyväksi lapsillemme.

Nautimme myös ajasta jonka saamme viettää heidän kanssaan.

Välillä oli tiukkaa, rahaa ei ollut mihinkään ylimääräiseen mutta kyllä oli sen arvoista.

Vierailija
25/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain juuri nyt rahaa jäädä kotiin, ei millään. Olen koittanut kääntää ja vääntää, pakko silti olla töissä, vaikka se välillä särkee sydämeni.

Vierailija
26/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa jo elämä, tämä on puitu satoja ketoja!

Vierailija
27/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse jäin kotiin juuri siksi että halusin nähdä lapseimme kasvavan ja olla heidän arjessaan mukana! En ole tehnyt lapsiani yhteiskuntaa varten vaan ihan itsekkäästi sitä varten että usin lapsia!:)

Ja niinpäs olen heidät myös itse hoitanut ja nauttinut elämästäni!

t. kotiäitinä jo kohta 20 vuotta

Vierailija
28/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin pankin kanssa, että tietyn aikaa ei maksettu lainan lyhennyksiä, pelkät korot vain. Hetkeäkään en ole katunut ratkaisuamme. Nyt lapset ovat jo isompia ja olen palannut työkuvioihin.

Vierailija
29/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi olen kotona, sydäntä särkee ajatuskin siitä, että aikaa lapsille jäisi se 3-4h päivässä. Olemme taloudellisesti tiukoilla yhden palkkatuloilla mutta selviämme ja se on täysin meidän valintamme, lapset menee rahan edelle!

Vierailija
30/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona koska HALUAN olla lasteni kanssa mahdollisimman paljon.

Yksinkertainen syy.

On ihana olla kotona, esikoinen lähti kouluun joten on kiva olla kotona vastassa kun tulee kotiin. Kahden pienemmän kanssa puuhaillaan kaikenlaista, ulkoillaan,askarrellaan, leivotaan jne.

Olen 26v. joten myöhemmin ehtii tehdä töitä.

Vierailija
31/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äippäloma loppuu. Lapset on pieniä vaan kerran. Kyllä mä haluan nähdä kun lapsi ottaa ensiaskeleensa kotona eikä päivähoidossa. Ja ihan siitä halusta jään kotia et haluan olla pienen tyttäreni kanssa.

Vierailija
32/32 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella laittavani nuorimmaistani, joka kohta 1-vuotias, vielä päiväkotiin. Miettisin vain päivät pitkät mitä se siellä tekee, onko oppinut kävelemään, vierastaako kovasti päiväkodin vaihtuvaa henkilökuntaa, tömähtää pyllylleen opetellessaan kävelemään eikä äiti ole lohduttamassa.

Nautin paljon lapsistani ja siitä, että saan seurata nämä muutamat vuodet heidän kasvuaan oikein läheltä ja olla heille tärkeintä. Tätä aikaa tulen varmasti aina muistelemaan "muistatko kun lapset olivat pieniä...".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän