Kaverin viikonlopun FB-päivitykset uusimmasta vanhempaan
ei oo kivoja nää pitkät päivät... :( saikku aiheuttanu sisällön puutoksen
ei olo helpota yhtään.. kiva ilta oli ja nyt saa kroppa kärsiä :S
järkyttävä päänsärky..teki mansikkamargaritat tehtävänsä... hyvää ruokaa, leffoja ja lepoa..
vieläköhän tämä iloks muuttuu?? tylsää...
no niin jos alkais valmistautua pikkuhiljaa iltaa varten..
siivous melkeen valmis.. viä pientä hienosäätöä.. oispa jo lauantai ilta ;)
se ois supersiivouspäivä tänään.. saikku jatkuu.. mut ekaks leffa että herää tähän päivään :)
Kommentit (32)
ei sattumoisin asu malmilla tää kaveri?:)
sairauslomalla, niin en kyllä päivittäis menojani facebookkiin.
Mulla oli joskus paha tenniskyynärpää ja sain saikkua kaksi viikkoa. Sen toisen viikon viikonloppuna lähdin ystäväni syntymäpäiville baariin, käsi paketissa kylläkin, mutta silti. En varmaan olisi saanut kun saikullahan pitää olla koko ajan kotona..
niin että lääkäri kehoitti keksimään paljon tekemistä ja tapaamaan ihmisiä.
Mulla oli joskus paha tenniskyynärpää ja sain saikkua kaksi viikkoa. Sen toisen viikon viikonloppuna lähdin ystäväni syntymäpäiville baariin, käsi paketissa kylläkin, mutta silti. En varmaan olisi saanut kun saikullahan pitää olla koko ajan kotona..
Kovin isoa fyysistä vikaa ei voi olla, jos voi siivota ja bilettää.
ääkäri käski ulkoilla ja liikkua paljon ulkona
sairauslomalla, niin en kyllä päivittäis menojani facebookkiin.
et ole "sairaslomalla" :)
työtä tyyppi tekee? Mietin vaan, että kaipa vaikka selkäsairaana voi bileisiin mennä, tosin luulisi sen olevan aika tuskallista..burn outia tai masennusta se ei ainakaan ole, silloin ei käydä baareissa tai iloita bileistä.
että se sana oikeasti on "sairausloma".
Kaksi sormea jäi kotona keittiön vetolaatikon väliin ja niihin tuli pientä murtumaa. Sain kaksi viikkoa saikkua ja sormeen lakkasi sattumasta kolmen päivän jälkeen. Minkäs teit, kun saikulla ei saa töihin mennä. Siinäpä oli sitten 11 päivää palkallista lomaa keskellä kauneinta kesää.
Kiva nähdä, että joku osaa kirjoittaa sen oikein.
Kaksi sormea jäi kotona keittiön vetolaatikon väliin ja niihin tuli pientä murtumaa. Sain kaksi viikkoa saikkua ja sormeen lakkasi sattumasta kolmen päivän jälkeen. Minkäs teit, kun saikulla ei saa töihin mennä. Siinäpä oli sitten 11 päivää palkallista lomaa keskellä kauneinta kesää.
ja malttaa kesälomaltaan :D
On muutamia poikkeuksia, kun ei saa mennä takas täihin.
Mä olin muutama vuosi sitten postissa kesätöissä.
sairaslomalla ei saa mennä töihin, koska työpaikan vakuutus ei korvaa jos tälle saikkulaiselle tapahtuu jotain työaikana ja hänet on määrätty sairaslomalle... meillä ei ainankaan saa mennä sairaslomalla töihin.
sairaslomalla ei saa mennä töihin, koska työpaikan vakuutus ei korvaa jos tälle saikkulaiselle tapahtuu jotain työaikana ja hänet on määrätty sairaslomalle... meillä ei ainankaan saa mennä sairaslomalla töihin.
tutustupa netissä tuohon vakuutusjuttuun, niin tulet yllättymään.
meillä ei, on toki poikkeukset, mutta kyllä, saikulla voi mennä töihin.
selkävaivojen vuoksi. Olen kahdeksannella kuulla raskaana ja äärimmäisen staattinen toimistotyö aiheuttaa selkäkipuja. Lääkärin ohje oli, liiku niin paljon kuin mahdollista. Siivoilin ja kävin pari kertaa päivässä kävelylenkillä. Jonkun mielestä varmasti lintsaamista, mutta työnantajan kannalta parempi, kun pystyn nyt taas hoitamaan työtehtäviäni selän vetreydyttyä.
esim.olis ollut eräs tärkeä kokous kun olin kuumeessa saikulla, ja työnantaja kielsi juuri noihin vakuutuksiin vedoten
http://www.talouselama.fi/tyoelama/article213031.ece
esim.olis ollut eräs tärkeä kokous kun olin kuumeessa saikulla, ja työnantaja kielsi juuri noihin vakuutuksiin vedoten
risoo tollaset ihmiset jotaka ovat saikulla ku ei voi tehä töitä, mut kappas kappas, baarissa voi juosta ja leffassa ja ties perkele missä metässä!