Kaverin viikonlopun FB-päivitykset uusimmasta vanhempaan
ei oo kivoja nää pitkät päivät... :( saikku aiheuttanu sisällön puutoksen
ei olo helpota yhtään.. kiva ilta oli ja nyt saa kroppa kärsiä :S
järkyttävä päänsärky..teki mansikkamargaritat tehtävänsä... hyvää ruokaa, leffoja ja lepoa..
vieläköhän tämä iloks muuttuu?? tylsää...
no niin jos alkais valmistautua pikkuhiljaa iltaa varten..
siivous melkeen valmis.. viä pientä hienosäätöä.. oispa jo lauantai ilta ;)
se ois supersiivouspäivä tänään.. saikku jatkuu.. mut ekaks leffa että herää tähän päivään :)
Kommentit (32)
risoo tollaset ihmiset jotaka ovat saikulla ku ei voi tehä töitä, mut kappas kappas, baarissa voi juosta ja leffassa ja ties perkele missä metässä!
Onneks olen äitiyslomalla, kun tiedän että miedän työyhtsön lusmu on taas saikuttanut ihan kiitettävästi...mutta kas, karaokebaarit, shoppilureissut ym. vaan vetää kummasti rammankin paikalle. Min kun en oikein osaa olla hiljaa, jos rupee ärsyttämään.. :/
esim. jos on täitä tai vaikka silmätulehdus. Ja sit taas jos on vaikka poskiontelontulehdus tai korvatulehdus niin pystyy helposti siivoo ja menee baariinki :)
Joten itsepä on valinnut jakaa asioitaan koko maailmalle.
Päivän poliisinhommat on siis pulkassa?
tein viestistäsi ilmoituksen.
mutta ei töihin???
esim. jos on täitä tai vaikka silmätulehdus. Ja sit taas jos on vaikka poskiontelontulehdus tai korvatulehdus niin pystyy helposti siivoo ja menee baariinki :)
saikulla töihin,,vaikka oisin kyenny.
vaikka oli facebookissa ilmoittanut, että saikku jatkuu. Tosin oli just myös ilmoittanut päivityksessään, että pihatyöt on tehty ja varastoa raivattu.
Paheksuttiin ja oltiin nenä nyrpällään.
Viikon päästä hävetti kovasti, kun kuultiin, että hänellä syöpäepäily ja tulokset ihan juuri tulossa. =(
masennuksen takia. ei se mua estä baarissa käymästä :( ei musta silti töihin ole. dokaaminen ja työnteko on pikkusen eri päässä skilssiasteikkoa.
masennuksen takia. ei se mua estä baarissa käymästä :( ei musta silti töihin ole. dokaaminen ja työnteko on pikkusen eri päässä skilssiasteikkoa.
Lusmu sä oot etkä mikään muu!!!!!
vaikka oli facebookissa ilmoittanut, että saikku jatkuu. Tosin oli just myös ilmoittanut päivityksessään, että pihatyöt on tehty ja varastoa raivattu. Paheksuttiin ja oltiin nenä nyrpällään. Viikon päästä hävetti kovasti, kun kuultiin, että hänellä syöpäepäily ja tulokset ihan juuri tulossa. =(
Juuri näin:(..ehkä ihmisten kannattaisi opetella pitämään huolta omista asioista?En mä ainakaan haluasi kertoa juuri tuollaisista asioista kaikille pyuolitutuille tai jostain masiksesta..
Mitähän se on keneltäkään pois jos on sairaslomalla, vaikka olisikin työkuntoinen? Pitäkäähän huoli vaan omista asioistanne. Ei se elämä niin vakavaa ole.
tein viestistäsi ilmoituksen.