Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eri asiat voivat olla syynä miehen totaalihaluttomuuteen? poissuljettuina

Vierailija
20.09.2010 |

elimelliset ongelmat, masennus, pettäminen, homous, yletön stressi, pinet lapset valvottamisineen ym.ym?

Mies ei kuulema tiedä miksi hän ei halua kuin HYVIN harvoin jos silloinkaan.

Voitte vain kuvitella minun, eli naisen ja vaimon, tunnetiloja, viim 5v mennyt näin ja olen aivan hajalla ja loppu ja epätoivoinen:´´(

Tuntuu että tässä minä haihdun pois, kuivun kasaan, kuolen ja riudun ja elän, monien mukaan, kutakuinkin naisen parhaita aikoja seksuaalisesti.

N34

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taitaa olla henk koht kriisi ja identiteetti/itsetunto-ongelmat...

Vierailija
2/8 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita asioita, ja etenkin kun meillä mieheni ei näistä puhu, joudun lähinnä arvailemaan mikä on vikana.

Meillä saattaa olla syynä miehen huono itsetunto - ehkä hän pelkää olevansa huono ja kelpaamaton. Siksi meillä ei seksiasioista myöskään puhuta, mies pelkää että kritisoin ja tulkitsee keskustelunavaukseni moitteiksi.

Vaikka upottaisin mieheni hellyyteen, ja kertoisin rakastavani, en silti saa. Kolmen vuoden aikana olen saanut kaksi kertaa hyvin pikaisesti koskettaa miehen penistä, siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomuus... yksinkertaisesti... veikkaisin

Vierailija
4/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäonnistumisen pelko, hylätyksi tulemisen pelko, huono itsetunto, vertailun kohteeksi joutumisen pelko, aikainen siemensyöksy, jännittyneisyys.

Vierailija
5/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi kaikki mainitsemasi on jo käsitelty ja eivät siis ole missään roolissa?

Labrassa on otettu testo ja prolaktiini kokeet eikä niissä ollut mitään?

Vierailija
6/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikokeisiin. Jos testostseroni on laskenut, niin siinä on syy. Sitä ei itse muutoin tunne, mutta ei vaan tee mieli. Tiedän nuoria miehiä, joilla on näin käynyt. Nyt, kun saat vaan miehesi lääkäriin.

Vierailija
7/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on käynyt kys hormonitesteissä n.1½v siten ja arvot olivat normaalin rajoissa, hieman ehkä matalahkot.

Sen jälk piikittänyt, omakustanteisesti tietty, liki 100e/kpl hintaan testosteronipiikkejä kankkuunsa n.9-vkon välein-ei muutosta.

Se on niin kipeä asia tuokin että en voi itkemättä sitä tähänkään kairjoittaa:´(

ap

Vierailija
8/8 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nuo testot ihan apteekista saatuja, eli Nebido?

Oliko prolaktiini testattu, se on se varsinainen haluhormooni, jos korkea niin ei tee kyllä mieli, syynä usein pieni, useimmiten vaaraton kasvain.