10-vuotias LAPSELLINEN poikani...
Siksi lapsellinen isolla, että ärsyttää kun jokapuolella toitotetaan poikani olevan ikäistään lapsellisempi.. Entäs sitten!!! Tuolla se juuri sotii pikkuveljen kanssa bionicleillä, mutta muut pojan kaverit on samanluokkalaisia, ja mun silmiin ihan yhtä lapsia. Skeittailevat, kuuntelevat musaa, pelaavat ja rakentelevat legoilla. Mä en vain ymmärrä mitä pahaa lapsellisuudessa on? Jotain pahaa siinä on oltava, kun koulupsykologi ja opekin siitä mainitsivat.
Vastapainoksi poikani on todellinen tiedemies, veikkaampi että harva av-mamma tietää luonnosta puoliakaan siitä mitä poikani...
Pitäisikö mun huolestua LAPSELLISUUDESTA, en vain ymmärräonko siitä jotain haittaa???
Kommentit (27)
hei täällä yksi 13-vuotias tyttö kyselee olenko lapsellinen. en leiki enään brätzeillä tai sen sellaisilla mutta joskus pari vuotta nuorempien kavereiden kanssa tulee joskus leikittyä, tykkään katsoa muumeja ja en paljon meikkaakkaan minun luokan tytöt meikkaavat ja jotkut polttavat ja juovat ja niillä on aikuisemmat jutut kuin minulla. minulla e myös ole sillä luokalla oikein ketään kaveria kun kaikki mulkoilevat minua jos teeen jotai nvähänkin lapsellista. olenko normaali pitäisikö minun olla niinkuin he? kiva olisi jos joku vastaisi
Olet oikein mainio juuri sellaisena kuin olet. Kaikkia ei tarvitse miellyttää. : ) Tee niitä juttuja, joista SINULLE tulee hyvä mieli.
No kymmenen vuotiashan on vasta lapsi. Ja lapsen kuuluu leikkiä :)
Tämän aloituksen lapsi on nyt jo 16-vuotias. Mitäköhän hänelle ja äidilleen kuuluu? Mahtoiko opettajan ja psykologin huolen syy koskaan selvitä hänelle?
Tuskin.
Ja näitä vanhoja jorinoita vois siivota täältä pois.
Lapsellisuus on hyvästä.
Miksi kasvaa aikuiseksi niin aikaisin?
Terkuin nelikymppinen lapsellinen ja juu, ajoittain kuulen siitä
on tosi sosiaalinen ja kovasti halukas hakeutumaan muiden seuraan, mutta ei oikeasti osaa olla muiden kanssa.