Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-vuotias LAPSELLINEN poikani...

Vierailija
20.09.2010 |

Siksi lapsellinen isolla, että ärsyttää kun jokapuolella toitotetaan poikani olevan ikäistään lapsellisempi.. Entäs sitten!!! Tuolla se juuri sotii pikkuveljen kanssa bionicleillä, mutta muut pojan kaverit on samanluokkalaisia, ja mun silmiin ihan yhtä lapsia. Skeittailevat, kuuntelevat musaa, pelaavat ja rakentelevat legoilla. Mä en vain ymmärrä mitä pahaa lapsellisuudessa on? Jotain pahaa siinä on oltava, kun koulupsykologi ja opekin siitä mainitsivat.

Vastapainoksi poikani on todellinen tiedemies, veikkaampi että harva av-mamma tietää luonnosta puoliakaan siitä mitä poikani...

Pitäisikö mun huolestua LAPSELLISUUDESTA, en vain ymmärräonko siitä jotain haittaa???

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi sosiaalinen ja kovasti halukas hakeutumaan muiden seuraan, mutta ei oikeasti osaa olla muiden kanssa.

Tosin meillä mielenkiinnonkohde on taide ja luonto. Kavereita on, ettei mikään erakkolapsi ole kyseessä. Mitä se sosiaalinen puoli sitten tarkoittaa, ellei kaverisuhteita?

ap

tietää tietokoneista yhtä paljon kuin moni insinööri. Diagnoosi on asperger. Hyväksymme toki sellaisen akuin on ja kaikki menee hyvin tulee hänestä uusi Bill Gates - diagnoosikin on sama. Mutta koska maailma on kova ja sosiaaliset suhteet tärkeitä ja toivon todella että pärjää elämässään ja otamme kaiken mahdollisen avun ja terapian ja psykologien ja opettajien avun vastaa auttaaksemme poikaamme tässä.

Vierailija
22/27 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei täällä yksi 13-vuotias tyttö kyselee olenko lapsellinen. en leiki enään brätzeillä tai sen sellaisilla mutta joskus pari vuotta nuorempien kavereiden kanssa tulee joskus leikittyä, tykkään katsoa muumeja ja en paljon meikkaakkaan minun luokan tytöt meikkaavat ja jotkut polttavat ja juovat ja niillä on aikuisemmat jutut kuin minulla. minulla e myös ole sillä luokalla oikein ketään kaveria kun kaikki mulkoilevat minua jos teeen jotai nvähänkin lapsellista. olenko normaali pitäisikö minun olla niinkuin he? kiva olisi jos joku vastaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikein mainio juuri sellaisena kuin olet. Kaikkia ei tarvitse miellyttää. : ) Tee niitä juttuja, joista SINULLE tulee hyvä mieli.

Vierailija
24/27 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kymmenen vuotiashan on vasta lapsi. Ja lapsen kuuluu leikkiä :)

Vierailija
25/27 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen lapsi on nyt jo 16-vuotias. Mitäköhän hänelle ja äidilleen kuuluu? Mahtoiko opettajan ja psykologin huolen syy koskaan selvitä hänelle?

Vierailija
26/27 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Ja näitä vanhoja jorinoita vois siivota täältä pois.

Vierailija
27/27 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus on hyvästä.

Miksi kasvaa aikuiseksi niin aikaisin?

Terkuin nelikymppinen lapsellinen ja juu, ajoittain kuulen siitä