Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olistko valmis asumaan remontoitavassa asunnossa?

Vierailija
29.09.2010 |

Periaatteessa kaikki olisi remontoitava, mutta olisi kuitenkin asumiskunnossa. Ei siis hometta, eikä muuta asumista estävää. Ruma vain olisi.

Ja syystä tai toisesta ette voisi heti aloittaa remppaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei heti ollut vaan varaa remonttiin

Vierailija
2/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoitu pikkuhiljaa koko asumisaika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyseessä omakotitalo vai mikä?

Olen miettinyt kiinnostaako remontoimaton kerrostalo enkä oikein innostu. Okt olisi eri juttu luultavasti. Toki maali tekisi jo huiman eron alkuperäiseen.

ap

Vierailija
4/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kyllä keksiä, että miksi ei vois heti aloittaa remppaa?

Vierailija
5/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen asunnon ostanut olen asunut entisessä niin kauan että uusi on saatu remontoitua.

Vierailija
6/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin taloomme kun puolet, eli alakerta, oli remontoitu. yläkerran remontissa meni noin 2 vuotta, pikkuhiljaa kun tehtiin.

sirkkeli soi ja purut pölisi, aina sai olla siirtelemässä tavaroita ees taas..

kyllä se vaatii pinnaa, ja sitä et ei nipota siitä sahajauhosta jota on jokapuolella. :)

Vierailija
7/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saatiin valmiiksi myytiin. Nyt seuraava menossa, katto rempattu, kaikki muu vielä edessä. Asennoitumis kymysys ;)

Vierailija
8/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pari kertaa tällaiseen mörskään mentykin. Halvalla saatiin ja sitten myöhemmin rempattiin. Hyvät voitot tehtiin, kun isompaan siirryttiin. Aina löytyy tällaisia samanhenkisiä remontti-intoisia, mutta turha odottaa samaa hintaa kuin parempikuntoisesta. Sen toki älyätkin.

Vierailija
9/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 13 vuotta remontoitavassa okt:ssa ja nyt menee vasta viimeinen tila, jota ei olla vielä yhtään remontoitu.

Ja nyt voi aloittaa jo 13 v sitten remontoiduista uudelleen. Minua ei haittaa asua sotkun keskellä ja nautin kun saamme tehtyä rumasta kauniin.

Kaikille ei sovi.

Vierailija
10/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 2-vuotta... Täytyy sanoa, että hermoja tämä projekti kyllä tarttee... Ei ole aina kivaa siirtää kamoja paikasta toiseen ja puunata hienoa hiomapölyä seinistä ja katoista usein. Mutta tokihan sitten, kun valmista on saatu, niin olo on tosi hyvä. Ihanaa nähdä omien kättensä jälkiä ja saa talosta oman näköistä. Pikku hiljaa, huone kerrallaan tässä edetään. Jos on valmis siihen, niin kyllä se kannattaa.

Vierailija
11/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on sen verran aikaa, että ainakin pinnat saa/kerkiää maalata ennen muuttoa. Eikä pelkkä pintaremontti niin kauheita maksa.