50 v miehen sänkykunto?
Onko täällä 50v miehiä? Kuinka monta kertaa jaksat rakastella illassa, viikossa?
Onko erektio- ongelmia ilmaantunut?
Kommentit (29)
Itse olen 50v ei ongelmaa petikunnossa käyn kuntosalilla .6-7.kertaaviikossa
En ota huikkaa en polta kyllä vielä hommaonnistuu
joillain naisilla hirmunköset riipputissit 25vna eivätkä edes isot tai a rusinat. tätä teetttää myös liivittömyys ja muut pelleilyt. vetäkää siiderii ahkeraan
Tottahan sitä pystyisi useamman kerran vaikka jokapäivä, mutta ketä sellainen kiinnostaisi. Mielelläni minä kerran päivässä vaimoani naisin, mutta hän nyt ei niin usein läheskään halua. Erektio-ongelmia ei ole ollut koskaan. En noin muuten ole mitenkään sen paremmassa kunnossa, kuin ikäiseni keskimäärin muutenkaan, mutta kalu on ollut aina sellainen, että vähempikin seisominen riittäisi. M51.
Terveellä miehellä ei 50 ole mikään muu rajapyykki kuin että halut vain hähän kovemmat kuin ennen, kyvyt tallella. Kyllä se sitten seuraavalla vuosikymmenellä jo hiukan hiipuu. On toki yksilöitä jotka on pistäneet tyttöjä paksuksi vielä lähempänä 8 kymppiäkin.
Naispula vain taitaa olla siinä vaiheessa monella, joillakin naisilla lopahtaa halut toisilla taas ei paikat enää kestä. Eikä sitä nyt oikein viitsi poikaisten apajille mennä touhuilemaan, vaikka joskus todellakin kysyntääkin oli.
M65
Vaimolta meni vaihtareiden myötä mielenkiinto. Saan korkeintaan juhlapyhinä. Tumputtelen aika usein, pidän siitä, eikä pettäminen huvita.
Itse en ole huomannut muutoksia erektioissani. Toisaalta kunto on parempi kuin joskus 20-vuotiaana kynänäiskana, miksei siis seisokkikin. Silloin sitä paitsi poltinkin...
Tietenkin olen kaljumpi, ryppyisempi ja hiukan lihavampi kuin silloin, kyllä nuori mies on varmaan haluttavampi sänkykumppani. Mutta ei erektion vuoksi.
Deka kirjoitti:
Itse olen 50v ei ongelmaa petikunnossa käyn kuntosalilla .6-7.kertaaviikossa
En ota huikkaa en polta kyllä vielä hommaonnistuu
Sä ymmärsit taas ihan väärin. Ei aloittajaa kiinnostanut, montako kertaa sä salilla käyt, vaan montako kertaa sä nait viikossa tai päivässä.
Jaakko66 kirjoitti:
Mut 45v on aivan eri kuin 50v sen voin todistaa.
No todistapa.
Jos itselläsi kunto on lähtenyt niin ei kuitenkaan kannata yleistää.
Viiskymppisenä oli vielä kovempi erektio. Nyt ei aina enää ole niin kovana, mutta toimii silti. Kolme kertaa tällä viikolla tähän mennessä.
M55
Odota niin huomaat, heh. Asia luonnollinen eikä oikeasti naurata. Kun pissa suihku heikkenee niin alamäki on alkanut. Kaikkia ei asia tietenkään koske. Mut 45v on aivan eri kuin 50v sen voin todistaa.
Sperman määrä puolittuu laatu tuskin...kiinnostus fimffiin vähenee mutta läheisyys korvaa sen kyllä.
Toisilla on ehkä toisin...