Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystäväni ehtii tapaamaan meitä vain harvoin

Vierailija
20.09.2010 |

Miten usein tapaatte lähimpiä ystäviä? Ystäväni joka on lapseni kummi, ehtii tavata meitä vain 2 x vuodessa. Mielestäni jos välittää ja haluaa olla läheinen ystävä, niin aikaa pitäisi löytyä enemmän ystävyyden hoitamiseen. Hän ei koskaan soittele tai laita tekstareitakaan. Olen pettynyt häneen ja masentunu asiasta. Hän käy töissä ja harrastaa kaikkea vapaa-ajallaan. Hänellä ei ole lapsia joten aikaa kyllä olisi ihmissuhteillekkin...

Onko nykyaikana yleistäkin että eletään vain omaa elämää ja harrastellaan, eikä ehditä näkemään ystäviä usein?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan näen silloin tällöin jos menen itse hänen luokseen lapsen kanssa kylään. Hän ei ole käynyt kylässä ainakaan puoleen vuoteen.

En minä tiedä mitä siitä miettisi. Jutellaan puhelimessa aika usein ja käyn tosiaan ehkä kerran kuussa hänen luonaan piipahtamassa. Tekee töitä kotoaan (8h/vko noin) eikä juuri muuta puuhaile tietääkseni. Sisustaa kotiaan ja keskittyy syömään vähän kai. Tämä on varmaan vaihe jossa ystävyys on vähän katkolla. Häntä ei kiinnosta lapsiperhearki ja minun on vaikea irtaantua siitä. Eiköhän se ajan kanssa muutu taas, joko hän saa lapsia tai omani kasvavat ja pääsen taas ulos.

Vierailija
22/24 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai huono ystävä. Lapsia ei ole ja vapaa-aikaa aika paljon. Haluan viettää sitä ennen kaikkea mieheni kanssa ja yksikseni. Rentoutua, levätä ja harrastaa, jopa katsoa niitä suosikkisarjoja joita lapselliset eivät ehdi katsoa. :)

Työ vaatii perusluonteeni vastaista sosiaalisuutta, ja joudun tunnustamaan, että hälyinen lapsiperheen koti ei ole houkuttelevin paikka työpäivän jälkeen. En oikein jaksa pitää yhteyttä lapsettomiin ystäviinkään. Ehkä se sitten merkitsee, että ystävät eivät ole kovin tärkeitä. En ole valmis uhrautumaan ystävien vuoksi erityisen paljon. Aina ei jaksaisi edes puhelimessa puhua.

Ystävyydet muuttuvat iän myötä, mutta olen myös valmis hyväksymään, että jokin ystävyys saattaa päättyä vähäisen aktiivisuuteni vuoksi. Itse olen aina ollut joustava, jos jollakulla ei ole ollut voimia tai kiinnostusta olla usein tekemisissä kanssani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan pahalta, kun itse on panostanut ystävään. Minulle välittäminen merkitsee vähän enemmän aktiivisuutta.

Vierailija
24/24 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan pahalta, kun itse on panostanut ystävään. Minulle välittäminen merkitsee vähän enemmän aktiivisuutta.

asioitte olette tehneet kun näette, missä ja mistä puhutte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme