Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milas Daydreams blogi

Vierailija
20.09.2010 |

Häiritseekö ketään muuta ne kuvat? Mun mielestä niissä on jotain pielessä. En oikein osaa selittää. Esineellistämistä? Huonoimmat vibat mulle tulee siitä kuvasta, missä nokkahuilu on nukkuvan vauvan suussa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaikea käsittää, että joku tekee nukkuvasta lapsestaan tuollaisia kuvia. Ihan kuin vauva olisi joku esine?

Vierailija
2/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on sanonut, että vie vauvansa nukkuvana rekvisiitan keskelle, eli vauva tuskin paljoa edes häiriintyy, kun ei kerran herää, vaikka äiti häärää ympärillä.

Musta kuvat ovat aivan ihania :)

Mitä mieltä te ootte sitten esim. valokuvaamojen lapsikuvista, joita on muokattu ties minkälaisiksi ja lapsi istuu muka päivänkakkaralla jne. sekä näitä kuvia otettaessa lapsi on vieläpä HEREILLÄ :o

oooh.. kauheaa!!

(no vitsi vitsi ;) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ymmärrystä luovuutta kohtaan...

Vierailija
4/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kirjoittelevat ihmiset joilla ei ole mitään ymmärrystä luovuutta kohtaan...

Luovuus on oikein hyvä asia niin kauan kun sen kohteena ei ole nukkuva vauva ja toteutustapana nukkuvan vauvan roijaaminen ympäri kämppää tahi nokkahuilun tunkeminen nukkuvan vauvan suuhun.

Luovuus ja esineellistäminen, kaksi eri asiaa.

t:äiti

Vierailija
5/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ihmetteli kuvia ja kekseliäisyyttä. Kunnes blogin jatkuessa tuli juuri tuollainen omituinen fiilis niistä kuvista.

En osaa määritellä tuntemusta. Kenties ärtymystä? Vai onko niin, että usean kuvan katsottuaan kaipaisi vauvasta jo kuvia, joissa olisi hereillä. Kun vauvahan vaan nukkuu ja nukkuu ja nukkuu ja hei onkse hengissäkään tjtn -fiilis. :)

Kohtuus noissakin kuvissa olisi toiminut parhaiten. Mutta eipä silti blogi-kuvat suht mielenkiintoisia. Itse en vaan halua enää mennä niitä katsomaan. :)

Vierailija
6/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa itsekin olisin tajunnut/viitsinyt.

Vierailija
7/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kirjoittelevat ihmiset joilla ei ole mitään ymmärrystä luovuutta kohtaan...

Vierailija
8/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omaa lastani en ekinä haluaisi kuvauttaa tollatavalla, mulle riittää ne valokuvaus studion rekvisiitat ihan vallan mainiosti.

Vierailija
9/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas aivan ihana idea. Vauvahan nukkuu, joten miten tuo kuvantekeminen häntä vahingoittaisi? Voihan tuo olla jonkun mielestä esineellistämistä, mutta minusta vain söpöä ja hyväätarkoittavaa sellaista!!! Tietenkään hän ei saa itse päättää yksityisyydestään, eli isona häntä saattaakin harmittaa kun äiti teki hänestä nettisivut ja julkaisi kirjan.....mutta ehkei kuitenkaan, kun varmaan tilille tuosta kirjasta kivat rahat napsahtaa...!

--Hienoa että joku äiti toteuttaa itseään eikä vaan tuhlaa aikaansa esim. paasaamalla kaikesta turhasta täällä netissä.

Vierailija
10/20 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä julkaissut niitä netissä, olisin isompana aivan raivoissani.

Vierailija
11/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen esineellistämistä se on, jos ottaa nukkuvasta vauvastaan kuvia? Mieti nyt vähän. Pelottaa tuollaiset ihmiset kuin sinä, käytät vielä nimimerkkiä äiti.

Vierailija
12/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä julkaissut niitä netissä, olisin isompana aivan raivoissani.

Mutta että joku tänä päivänä iskee ne nettiin ja sitten vielä harmittelee, kun joku on mennyt niitä latailemaan ja väärinkäyttämään! Uskomattoman naivia. Valitettavasti fakta on nyt se, että kuvat pyörivät maailmalla ties missä yhteyksissä tästä lähtien vaikka iäisyyden, ilman että kuvauksen kohde mahtaa asialle yhtään mitään. Kyllä vanhemmalta toivoisi vähän enemmän harkintaa. Tähän samaan toki syyllistyvät monet muutkin, välttämättä asiaa edes tajuamatta. Käyttäkää hyvät ihmiset harkintaa, etenkin jos kyse on lapsista, jotka eivät itse voi asiaan mitenkään vaikuttaa.

Vierailija
13/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tekevät yleensä vauvaa koskevat ratkaisut. Ihminen voisi halutessaan raivostua myös vauvana käyttämistään vaatteista, vaipoista, tarvikkeista, syömistään ruuista, tapaamistaan ihmisistä, siitä että vanhemmat antoivat hänet esiintymään mainoksessa, laittoivat ylipäätään kuvia hänestä (ihan asiallisesti puettuna) nettiin...

Sitten olisi tietysti myös sellaisia oikeasti vahingollisia asioita kuten vaikka äidin narkkaus tai alkoholin suurkulutus raskaus- ja imetysaikana, vauvana kärsitty pahoinpitely, hoidon laiminlyönti tms. Hmmm... mistähän sitä oikein kannattaisi raivostua?

Vierailija
14/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kuvat ovat todella kauniita ja hyviä, eikä esim. lasta halventavia (jota joidenkin blogien kuvat mielestäni ovat).

Mutta mua kyll'ä vähän häiritsee, se että lapsen unta "häiritään" (vaikka eipä se kovin ole noista kai oikeasti häiriintynyt). Mulle kun on jotenkin niin hyvin iskostettu, että toisen unta ei häiritä, oli sitten kyseessä aikuinen, lapsi tai eläin.

Vierailija
15/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset paskat valiitta kun tavisnainen on keksinyt tuollaiset idean ja on kohta miljonääri, jos se kirjajuttu onnistuu

Eihän siihen kakaraan edes kosketa kun se nukkuu, sehän siinä just on idea

Vierailija
16/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten unta tuskin kuvaaminen häiritsee :)

Vierailija
17/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nukkuu aina lattialla? Vai onko sitten siirretty siihen kun rekvisiitta on valmiina?

Vierailija
18/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai on siirretty kun kaikki on valmiina

Vierailija
19/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin lopussa on vain yksi kollaasi ilmeisesti niistä kaikista muista kuvista yhteensä.

Vierailija
20/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nostanut tämän ikivanhan ketjun näköjään.

Edelleen olen sitä mieltä, että nukkuvaa vauvaa ei siirrellä pitkin lattioita, eikä nukkuvan vauvan suuhun tungeta nokkahuilua. Ei edes luovuuden nimissä.

t:ap