Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun luultavasti myymään itseäni, jotta pystyn huolehtimaan lapsistani.

Vierailija
20.09.2010 |

Tietääkö kukaan turvallista reittiä hankkia asiakkaita?

Tämä ei ole provo.

Toivon asiallisia vastauksia.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ne käytetyt pikkarit kaupaksi.

Vierailija
22/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo laitoin, niin koti on lapsille tärkeä, ja koen sen tuovan sellaista vakautta minkä en soisi katoavan.

Lasten elämässä on hajonnut miltei kaikki muu.

Kodin säilytän vaikka sitten myymällä itseni.

Tämä nyt vaan on tällaista. Toisilla on ja toisilla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää siltä, että voisi onnistaakin.

Tai että siis uskaltaisin ottaa yhteyttä.

Vierailija
24/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet pahassa jamassa. Ei kai kukaan tuota edes harkitsisi muuten. Ja luulenpa, että voisin itsekin tehdä vastaavan ratkaisun, jos olisi tuollainen tilanne.

Luuletko, että jaksaisit ylläpitää tätä ketjua kertomalla miten homma etenee ja sujuu? Siitä voisi tulla aika mielenkiintoinen...Millaista on ensimmäistä kertaa hoidella homma? Miltä se tuntui jälkikäteen? Oliko sen arvoista jne.

En usko, että olet ainoa korkeasti koulutettu, joka joutuu niin pahaan taloudelliseen ahdinkoon, että myy itseään. Olisi mielenkiintoista lukea siitä "blogimaista" ajatuksen juoksua...

Vierailija
25/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on sellaset fiilikset, että vaan itken.

Tää mun tarinani on pitkä ja raskas. Väkivaltaa on ollut aina, mutta nyt mä yritän tosi kovasti saada mun omat lapseni siiä kehästä pois.

Mun miehelläni on iso palkka, mutta se tekee kaiken ihan kamalan vaikeaksi. Se kiusaa lapsia, sillä se tietää että se sattuu muhun kovimmin.

Se on hallinnut aina kaikkea rahaan liittyvää. Mä olenkin tätä nykyä ihan idiootti ja avuton talouteen liittyvissä asioissa.

Jos joku nyt huutelee, että olisit kantanut vastuusi, hän ei tiedä miten vaikeaksi se on tehty.Nyt mä yritän kantaa vastuuni, vaikka joudunkin tekemään jotakin moraalisesti arveluttavaa.

Mies ei anna mun verotustodistustani, eikä mitään muitakaan muutossa tarvitsemiani papereita mulle. Mä varmasti saan ne jostakin muualta, mutta kaaos päässäni hankaloittaa asioiden järkevää hoitoa..

Tuntuu, ettei ole energiaa..

Vierailija
26/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen suomalaisen huoran Punainen mekko- kirjan, ja sillä meni aika monta kertaa kortsu rikki ja muutaman kerran sairasti klamydian, hiviltä säästyi, mutta mitäs jos saat kaiken lisäksi riesaksesi HIV:n?

Vierailija
27/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että joku muu vaihtoehto löytyy.

Mutta jos on pakko niin on pakko :(

Vierailija
28/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä kaiken paskan kokeneelta, että koita kumminkin selvitä yksin tai jonkun ystävän tuella sillä, jos satut joltain kelasossutädilta apua pyytämään paperiasioiden hoidossa, ne alkaa järjestellä lasten huostaanottoa.

Ei menty onneksi niin pitkälle kun muutin paikkakunnalta ja sain asunnon ja töitä. Nyt aikaa jo 5 vuotta ja elämä ei ehkä hymyile mutta sinne päin. Sun täytyy vaan pistää kaikki voima peliin ja puskea itses äärirajoille. Ja usko vaan, niin kyllä sä sieltä nouset jos minäkin nousin. Nyt on oma pankkitili ja siellä omat vuokrarahat ja omalla rahalla olen pojalle ostanut tänäkin syksynä uuden repun.

Vierailija
29/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä kaiken paskan kokeneelta, että koita kumminkin selvitä yksin tai jonkun ystävän tuella sillä, jos satut joltain kelasossutädilta apua pyytämään paperiasioiden hoidossa, ne alkaa järjestellä lasten huostaanottoa.

Ei menty onneksi niin pitkälle kun muutin paikkakunnalta ja sain asunnon ja töitä. Nyt aikaa jo 5 vuotta ja elämä ei ehkä hymyile mutta sinne päin. Sun täytyy vaan pistää kaikki voima peliin ja puskea itses äärirajoille. Ja usko vaan, niin kyllä sä sieltä nouset jos minäkin nousin. Nyt on oma pankkitili ja siellä omat vuokrarahat ja omalla rahalla olen pojalle ostanut tänäkin syksynä uuden repun.

Miksi ne ryhtyivät puuhaamaan sitä huostaanottoa?

Vierailija
30/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle todella paljon voimia ja jaksamista tilanteeseesi. Vinkkinä antaisin kuitenkin että ota yhteyttä poliisiin tai johonkin viralliseen tahoon joka voisi tuossa tilanteessa auttaa. Se että alat myymään itseäsi, ei mielestäni ole missään tapauksessa turvallista eikä takaa vakautta lapsillesi. Miten selität sen heille kun he ovat isoja? Lisäksi oletko ajatellut mitä riskejä se voi tuoda tullessaan. Maa on täynnä pervoja. Joku voi ottaa selvää asuinpaikastasi ja seurata sinua, vaarantaa näin lapsesi ja sinut. Lisäksi sinulle voi sattua jotain näiden "keikkojesi" aikana, ties vaikka pääsisi hengestään tai tulisi pahoinpidellyksi. Miten sitten hoidat lapsiasi? Lisäksi jos joskus joutuisitte huoltajuuskiistaan, ei itsesi myyminen varmasti ole se valtti jolla lapsesi saisit itselläsi pitää. Tuo "työ" saattaa äkkiä kuulostaa helpolta tavalta ansaita rahaa, mutta kunnioita itseäsi niin että älä lähde siihen.

Vierailija
31/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt asiakkaita.

Äkkiä saa vakiasiakkaita, karsii ne ällötykset pois.

kun ne asiakkaat on mukavia niin jos nyt mitenkään voi sanoa, niin on helppoa rahaa.

Vierailija
32/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin esim. ostaisit lapsillesi käytettyjä vaatteita? Otsikkosi on sikäli virheellinen ap, ettet joudu myymään itseäsi huolehtiaksesi lapsistasi, vaan siksi että haluat säilyttää nykyisen elintasosi.

Vierailija
33/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä niitä voi tulla vastaan sitten valitsemallasi tielläsikin...miehiä, joille nainen ei ole muuta kuin panoreikä. Kuinka pystyt kunnioittamaan itseäsi??

Eikö lapsillesi olisi parempi asua toisessa, halvemmassa asunnossa ja saada pitää itsellään äiti, joka voi olla ylpeä itsestään? Itsekunnioituksesi nakertuu pikku hiljaa ja jäljellä on vain kuori...

Vierailija
34/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jo tänään!

https://www.turvakoti.net/fi/mista+apua/mista+apua+naiselle/vakivallan+…

Myös henkinen väkivalta on väkivaltaa. Pyydä apua noissa paperiasioissa ja sano ettet jaksa ilman tukea.

Vierailija
35/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppumatkoja esim. Lappiin tai Kainuuseen. Sieltä alat vaikkapa pari vakkaria, joiden luona käyt siivoamassa, laittamassa ruokaa ja pitämässä seuraa. Yhdestä viikonlopusta voit saada noin 300 € tai teet niitä vaikka pari kuussa. Kyllä sillä jo ylimääräistä rahaa ja aika helpolla. JA myös turvallisesti.

Vierailija
36/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan ei tonnin vuokran takia tartte huoraksi ruveta. Eikä siihen kämppään tartte niin rakastua, että huoraksi sen takia rupeet. Ei sun masennus siitä parane! Muistuttaisin että et ole hakkaavan miehen orja eikä sun sen takia tartte ruveta kenenkään patjaksi.

Mitäs jos varaisit ihan ensin ajan jostain perheterapiasta ja menisit itteksesi sinne juttelemaan. Verotustodistuksen sä saat soittamalla www. vero.fi sivuilta löytyvään numeroon. Tartu itse asioihis, älä rasian jakamiseen. Pahoinpitelystä rikosilmoitukset. Sulla on oikeus elatusapuun. Jos miehellä on iso palkka, elatusapukin lienee isohko. Luulekko sä että lapsille on tärkeetä joku asunto tai uudet koltut, jos niiden äiti voi huonosti? Jos mä saisin tietää, että vaatteet mun päällä on maksettu äidin huoraamisella, mä oksentaisin.

Mulla oli aikoinaan tulot työttömyysturva nykyrahassa 400 euroa ja vuokra 218 euroa. Siihen vielä sähkölasku 30 euroa ja hupsista heijaa. Mutta tein töitä. Siihen mut on opetettu kotona, että vaikka makaroonia syöt, mutta keltään et kerjää etkä päästä ittees helpolla.

Mun ukki näki nälkää ryssien siviilivankileirillä talvella -40 ja sen sisko kuoli siellä nälkään, ja se opetti mulle, että vaan ihmiset merkitsee, raha ja tavarat ei merkkaa mitään. Kuule hei ei se tonnin vuokra ole huoraamisen tai turpiin oton väärti. On muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
37/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin muuttanut ja kulkenut kirpparivaatteissa ennemmin kuin olisin antanut äitini myydä itseään säilyttääkseen elintasomme.

Vaikka se kaupankäynti olisi salaisuus lapsilta, se näkyy heidän elämässään tavalla tai toisella, et vielä voi ennakoida miten.

Vierailija
38/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan miettinyt, että mahdollisuutesi saada esim. hiv tai joku muu ikävä sairaus (tai joutua jopa hakatuksi) on melko suuri. Vaikka kuinka koittaisi hankkia asiakkaita "turvallisia reittejä pitkin".

Tai miten kuvittelet tulevasi toimeen sen arvottomuuden ja henkisen tyhjyyden kanssa, kun olet myynyt itseäsi jonkun aikaa? Mä en usko, että siitä selviää täyspäisenä. Jossakin alkaa viirata, ennemmin tai myöhemmin. Vähintäänkin sinusta tulee tunnekylmä.

Lapsesi varmasti mielummin valitsisivat mieleltään terveen, myös fyysisesti terveen, lämpimän äidin kuin sitä kotia missä nyt asutte, ihan sama vaikka se on kuinka rakas.

Koti on siellä, missä perhe on.

Minun vinkkini on, että katselkaa halvempaa ja pienempää kotia. Se on paljon pienempi paha, kuin että alat myydä itseäsi ja riskeeraat oman fyysisen- ja henkisen terveytesi, jopa henkesi.

Mä olen valmis auttamaan sua jos jossakin apua tarvitset. Voin antaa sähköpostiosoitteeni ja etsiä kanssasi sopivia asuntoja teille. Tai mitä nyt sitten tarvitsetkin. Rahaa minulla ei ole, mutta autan, jos vaan jotakin voin tehdä.

Vierailija
39/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaihda pienempään ja edullisempaan asuntoon, se on lapsille paljon pienempi trauma kuin saada myöhemmin tietää, että äiti myi itseään elättääkseen lapsensa. juttele vuokrayhtiön kanssa löytyisikö heiltä pienempää samalta alueelta

- pahimmassa tapauksessa kuolet aidisiin ja lapsia ei elätä sitten enää kukaan muu kuin exäsi

- et toivu koskaan psyykkisesti itsesi myymisestä, sekin vaikuttaa myöhemmin lasten elämään

- moni hyvätuloinen ekoihminen ostaa vaatteet lapsille kirppareilta. kirppareilta löytää usein hyväkuntoisia vaatteita ynnä muuta tavaraa.

Voimia! Selviät kyllä.

Vierailija
40/54 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeesti vaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän