Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä inho-olo. (laihduttaminen)

Vierailija
20.09.2010 |

Onko kukaan muu kokenut mitään tällaista? Olen laihduttanut aika nopeaan tahtiin jo sen verran että ulkomuotoni on huomattavasti kaventunut.

Nyt minua inhottaa ulkomuotoni. Tuttu ja turvallinen (?) pehmeys on kadonnut ja tilalla on outo honkkeli. Bmi:ni on nyt 25, eli tilastojen mukaan en ole vielä edes laiha.

Olen yrittänyt selvittää itsekseni mistä moinen johtuu. Olen ollut pullea jo toistakymmentä vuotta ja ihaillut hoikkia naisia. Nyt kun itse olen hoikempi niin tunnen vain inhoa. On ilmeisesti jotain selvittämättömiä juttuja korvien välissä, kun tunnen että en ole enää se mukava ja rempseä oma itseni.

Nyt jokin rajoittaa minua nauttimaan tästä uudesta ulkokuoresta. Äh, ymmärsiköhän kukaan..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoksesi vauhtiin.

Vierailija
2/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät pyöriä ylipainoisena niin omapahan on valintasi.

Vierailija
4/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö tästä yli, eli onko tämä vain joku vaihe?

V*ttuilut voi jättää sikseen.

t-ap

Vierailija
5/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo liittyy johonkin korvienväliseen juttuun. Anna itsellesi aikaa ja opettele hitaasti hyväksymään itsesi ja se ettei ole vaarallista olla hoikka. Tai että ansaitset olla hoikka.

Vierailija
6/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni ja siksi oli pakko pudottaa painoa.

Millaisella vauhdilla olet laihduttanut?

Vierailija
7/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin ahdistaa.

T. hoikistunut, joka nauttii kapoisesta olemuksestaan (ja lähtö-BMI 21)

Vierailija
8/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin ahdistaa. T. hoikistunut, joka nauttii kapoisesta olemuksestaan (ja lähtö-BMI 21)

Vai kettuileeko onnelliset ihmiset toisille?

Vierailija
9/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siinä mennään jo aiheeseeni. Olen laihtunut kymmenen kiloa reilu parissa kuukaudessa.

t-ap

Vierailija
10/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt normaalipainoinen. Joillekin BMI 25 on se hyvänolon paino. Onnea elämänmuutoksesta!

Vierailija
11/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt normaalipainoinen. Joillekin BMI 25 on se hyvänolon paino. Onnea elämänmuutoksesta!

Vierailija
12/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vaikka hieronnassa ja hemmottelu hoidoissa, alkaa tuntumaan hyvälle :) kokeile uusia erilaisia vaatteita,käy kampaajalla, aloita jooga?

Vierailija
13/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kettuileeko onnelliset ihmiset toisille?

Jos läskinä olo ahdistaa, voi laihduttaa. Jos hoikkana/hoikempana olo ahdistaa, voi lihottaa itseään. As simple as that. Ilman kettuilua.

Vierailija
14/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät katseita etkä halua olla esillä? Sinulla on joku trauma menneisyydestä, joka liittyy siihen aikaan kun olit viimeksi hoikka? Tämän vuoksi olet käteknyt itsesi kilojen alle ja nyt kun kilot ovat poissa, sinulla ei ole enää suojaa.

Vierailija
15/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siinä mennään jo aiheeseeni. Olen laihtunut kymmenen kiloa reilu parissa kuukaudessa. t-ap

Kyse saattaa olla huonossa itsetunnossasi. "Pelkäät" olla hoikka, koska se on sinulle uusi asia.

Kyllä sinä siihen sopeudut mutta 2 kk on liian lyhyt aika.

Tsemppiä henkiseen muutokseen!

Vierailija
16/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kolahti "ansaitset olla hoikka.. Jotenkin siinä mennään jo aiheeseeni.

koeta löytää ne kipupisteet. Ota vaikka aikaa yksiksesi ja istu alas ja kuvittele että olet oikein hoikka. Sitten kuuntele mitä ajatuksia ja ahdistavia tunteita tai pelkoja siitä nousee äläkä yritä selittää niitä pois, vaan anna niiden tulla just sellaisena kuin tulevat vaikka ottaisi kuinka kipeää. Voi tulla jotain mielikuvia, muistoja, tai ajatuksia tai tunteita, hyväksy ne sellaisenaan, mitään muuta ei tarvi tehdä, ei yrittää muuttaa mitään, vain kokea ne. Jos pääset ytimeen, lopuksi tulee itku ja suru. Sitten helpottaa, ja on taas pikkasen helpompaa hyväksyä itsensä.

Vierailija
17/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin totaalisesti laihtumisen myötä?

Ihminen pysyy silti samana ongelmineen ja piirteineen vaikka paino putoaisi. Jos painonpudostus ei auta huonoon oloon, kannattaa miettiä mitkä muuta asiat aiheuttavat huonoa fiilistä?

Vierailija
18/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap hakee vertaistukea josko joku muu olisi käynyt läpi vastaavaa. Yrittää ilmeisesti ensin selvittää mistä olo johtuu ja onko yleistäkin. Tuollaiset "no lihota sitten ittes takas läskiks jos noin ahdistaa"-kommentit on todella lapsellisia.

Kai se laihduttaminen voi psyykkisestikin olla huima muutos. Itse en ole joutunut tiputtamaan painoani, mutta hyvä ystäväni muuttui aika paljonkin tiputettuaan 20 kiloa.

Iloinen ja innostuva kaveri olikin laihduttuaan hiljainen, etäinen ja hillitty. Annnan aikaa, ehkä muutosprosessi on vielä kesken.

Vierailija
19/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihailuakin ja pojat roikkuivat. Sitten silloinen poikaystäväni raiskasi minut. Heitin koko elämäni ihan "hällä väliä"-vaihteelle. Haistatin pitkät kaikille miespuolisille ja terveydelle yleensäkin. Siksi painokin nousi.

Kaippa ne ikävät muistot tulee nyt sitten pinnalle kun laihdun. Kiitos tästä juttelutuokiosta. Jatkan asian käsittelyä.

t-ap

Vierailija
20/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihailuakin ja pojat roikkuivat. Sitten silloinen poikaystäväni raiskasi minut. Heitin koko elämäni ihan "hällä väliä"-vaihteelle. Haistatin pitkät kaikille miespuolisille ja terveydelle yleensäkin. Siksi painokin nousi.

Kaippa ne ikävät muistot tulee nyt sitten pinnalle kun laihdun. Kiitos tästä juttelutuokiosta. Jatkan asian käsittelyä.

t-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme