Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä selkä on naisella kauhea!

Vierailija
19.09.2010 |

Vaikka olisi kuinka pitkät jalat tahansa, pitkäselkä on erittäin ruma.

Yleensä vielä oireilevakin.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nimittäin itkeskellyt juurikin tätä samaa asiaa. Meillä kaikilla on toki huolemme...

Vierailija
62/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

186 cm nainen, kaikki minussa on pitkää, mutta näyttävää!

Näyttävää... joo, jos se tarkoittaa sitä, että mitään ei saa piiloon...Olisi kamalaa olla tuollainen mörssäri.

Itse kantaisin ylpeydellä tuollaisen rungon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkaselkaista ja persjalkaista on Jennifer Lopez ja

Beyonce, jalkimmaisella oli lisaksi selkamakkarat jotka on tainnut sittemmin rasvaimea kun ei enaan nayta olevan. Niin etta ei ne kaikilla menoa esta.

Vierailija
64/83 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku oikeasti arvostelee muita ihmisiä selän pituuden perusteella, on vielä kauheampaa.

Vierailija
65/83 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan oikeasti pahoillani, että pitkäselkäisyyteni (ja persjalkaisuuteni) häiritsee. Myönnän, että en itsekään tilanteesta nauti. On skolioosia (joskin tämä kait voi tulla ihan lyhytselkäisellekin) ja siitä aiheutuvaa selkäkipua, jonka takia olen usein saikulla (ja juu, liikun, jumppaan jne. fysioterapeutin ohjeiden mukaan). Paitojakaan ei ole kovin helppo löytää kun kaiken lisäksi olen lauta. 

Mutta mikäs tässä selkäleikkausta odotellessa, se on myöhemmin edessä. Valitettavasti sillä ei selkää lyhyemmäksi saada mutta paraneepa elämänlaatu ainakin (toivottavasti).

Vierailija
66/83 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaha! Kerro se Gisele Bundschenille, joka tilitti viime vuonna 45 miljoonaa dollaria kauniista, pitkästä selästään

Vierailija
67/83 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samperi, 13 kohdasta kärähdin!

Tarttee mennä maakellariin ainakin loppuvuodeksi.

Vierailija
68/83 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin joskus häiritsi ihan sikana ihmisten pitkät selät. Sitten mä täytin 14.

Vierailija
69/83 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Phelps:

http://www.zimbio.com/photos/Michael+Phelps/French+swim+team+seen+winning+gold+medal+4x100m/2YZwJ43B_GC

<- onko tämä nyt se '''persjalkainen vartalotyyppi''?

Vierailija
70/83 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:58"]

Kertokaa ihmiset nyt oikeasti, että VOIKO selkää ylipäätään lyhentää leikkauksella ??

t: onneton pitkäselkäinen

[/quote]

Juu voi toki, poistetaan haluttu määrä nikamia ja asia on sillä selvä, ainakin Tallinassa tehdään näitä leikkauksia.

[/quote]

Onko täällä ketään joka olisi käynyt selänlyhennysleikkauksessa? Olisi mahtavaa tietää siitä lisää. Esim. Montako nikamaa voi poistaa sen aiheuttamatta muita ongelmia? Miten isot arvet tulee? Tuleeko mahaan "makkara" löysää ihoa jos selkää lyhentää :D ? Miten kallista? Tehdäänkö Suomessa? Entäs onko selkäydin vaarassa kun niin läheltä sorkitaan? O.o Olisi kiva tietää vähän tarkemmin miten tämmönen käytännössä toimii :)

Vierailija
71/83 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin miehillä. Työskentelin mallina toimineen miehen työkaverina. Kauniit kasvot, uskomattoman pitkä selkä ja lyhyet töppöjalat. Sukulaiseni mies on pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen.

Vierailija
72/83 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä selkä ei näytä edestä pahalta, mutta takaa aika kauhealta :/ Hävettää seisoa "normaalien" ihmisten vieressä, kun on saman mittainen, mutta oma pehva alkaa siitä, missä toisten jo loppuu..... Voitte varmaan kuvitella miten naurettavalta se näyttää..

Vierailija
73/83 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko nostaa näin legendaarinen ketju.

Pitkäselkäinen googlailija

Vierailija
74/83 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitkäselät roviolle. :DD

Vierailija
75/83 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko selkää lyhentää??

Vierailija
76/83 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa tähän ketjuun kuvaesimerkit pitkästä ja lyhyestä selästä? En ole ikinä tullut ajatelleeksi, että tämä olisi jotenkin isokin tekijä ihmisen viehättävyydessä 

Vierailija
77/83 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78/83 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.

T. Pitkäselkäleikkausjonossa odottaja

Vierailija
79/83 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä oikein höpötetään? Minun mielestä pitkä selkä on erittäin kaunis - sekä naisella, että miehellä. Very sexy! Kenenkään ei todellakaan tarvitse sen takia hävetä tai miettiä mitään leikkauksia. 

Vierailija
80/83 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aika isolla osalla suomalaisista naisista ole lyhyt selkä. Ei sekään kovin kaunis ja ryhdikäs välttämättä ole.