Pitkä selkä on naisella kauhea!
Vaikka olisi kuinka pitkät jalat tahansa, pitkäselkä on erittäin ruma.
Yleensä vielä oireilevakin.
Kommentit (83)
186 cm nainen, kaikki minussa on pitkää, mutta näyttävää!
Näyttävää... joo, jos se tarkoittaa sitä, että mitään ei saa piiloon...Olisi kamalaa olla tuollainen mörssäri.
Itse kantaisin ylpeydellä tuollaisen rungon!
pitkaselkaista ja persjalkaista on Jennifer Lopez ja
Beyonce, jalkimmaisella oli lisaksi selkamakkarat jotka on tainnut sittemmin rasvaimea kun ei enaan nayta olevan. Niin etta ei ne kaikilla menoa esta.
Se, että joku oikeasti arvostelee muita ihmisiä selän pituuden perusteella, on vielä kauheampaa.
Mä olen ihan oikeasti pahoillani, että pitkäselkäisyyteni (ja persjalkaisuuteni) häiritsee. Myönnän, että en itsekään tilanteesta nauti. On skolioosia (joskin tämä kait voi tulla ihan lyhytselkäisellekin) ja siitä aiheutuvaa selkäkipua, jonka takia olen usein saikulla (ja juu, liikun, jumppaan jne. fysioterapeutin ohjeiden mukaan). Paitojakaan ei ole kovin helppo löytää kun kaiken lisäksi olen lauta.
Mutta mikäs tässä selkäleikkausta odotellessa, se on myöhemmin edessä. Valitettavasti sillä ei selkää lyhyemmäksi saada mutta paraneepa elämänlaatu ainakin (toivottavasti).
Hahhahhaha! Kerro se Gisele Bundschenille, joka tilitti viime vuonna 45 miljoonaa dollaria kauniista, pitkästä selästään
Samperi, 13 kohdasta kärähdin!
Tarttee mennä maakellariin ainakin loppuvuodeksi.
Muakin joskus häiritsi ihan sikana ihmisten pitkät selät. Sitten mä täytin 14.
Michael Phelps:
<- onko tämä nyt se '''persjalkainen vartalotyyppi''?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:58"]
Kertokaa ihmiset nyt oikeasti, että VOIKO selkää ylipäätään lyhentää leikkauksella ??
t: onneton pitkäselkäinen
[/quote]
Juu voi toki, poistetaan haluttu määrä nikamia ja asia on sillä selvä, ainakin Tallinassa tehdään näitä leikkauksia.
[/quote]
Onko täällä ketään joka olisi käynyt selänlyhennysleikkauksessa? Olisi mahtavaa tietää siitä lisää. Esim. Montako nikamaa voi poistaa sen aiheuttamatta muita ongelmia? Miten isot arvet tulee? Tuleeko mahaan "makkara" löysää ihoa jos selkää lyhentää :D ? Miten kallista? Tehdäänkö Suomessa? Entäs onko selkäydin vaarassa kun niin läheltä sorkitaan? O.o Olisi kiva tietää vähän tarkemmin miten tämmönen käytännössä toimii :)
Samoin miehillä. Työskentelin mallina toimineen miehen työkaverina. Kauniit kasvot, uskomattoman pitkä selkä ja lyhyet töppöjalat. Sukulaiseni mies on pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen.
Pitkä selkä ei näytä edestä pahalta, mutta takaa aika kauhealta :/ Hävettää seisoa "normaalien" ihmisten vieressä, kun on saman mittainen, mutta oma pehva alkaa siitä, missä toisten jo loppuu..... Voitte varmaan kuvitella miten naurettavalta se näyttää..
Oli pakko nostaa näin legendaarinen ketju.
Pitkäselkäinen googlailija
Voisiko joku laittaa tähän ketjuun kuvaesimerkit pitkästä ja lyhyestä selästä? En ole ikinä tullut ajatelleeksi, että tämä olisi jotenkin isokin tekijä ihmisen viehättävyydessä
Mitä ihmettä täällä oikein höpötetään? Minun mielestä pitkä selkä on erittäin kaunis - sekä naisella, että miehellä. Very sexy! Kenenkään ei todellakaan tarvitse sen takia hävetä tai miettiä mitään leikkauksia.
Eikös aika isolla osalla suomalaisista naisista ole lyhyt selkä. Ei sekään kovin kaunis ja ryhdikäs välttämättä ole.
Hän on nimittäin itkeskellyt juurikin tätä samaa asiaa. Meillä kaikilla on toki huolemme...