Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä selkä on naisella kauhea!

Vierailija
19.09.2010 |

Vaikka olisi kuinka pitkät jalat tahansa, pitkäselkä on erittäin ruma.

Yleensä vielä oireilevakin.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsopa nicole scherzingerin kroppaa ja sano vasta sitten onko se ruma vai ei.. hänellä on pitkä selkä, ja todella kuuma nainen onkin!

Vierailija
42/83 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä että kehtaan edes moista kirjoittaa, mutta ihminen on kasvanut arvioimaan biologisia ominaisuuksia...

Pitkäselkäiset miehet on jotenkin luotaantyöntäviä, samoin naiset. Ei sille mitään voi.

Ja pitkäselkäiset hakeutuu pitkäselkäisten joukkoon, joten geenit jatkuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei pitkä selkä automaattisesti tarkoita että olisi ruma vartalo. Minulla on pitkä selkä ja selkävaivoja RUNSAASTI. Mielelläni ottaisin lyhyemmän. Onneksi mulla onkin sitten muuten nätti vartalo ja miehetkin osoittavat kiinnostusta, pitkästä selästä huolimatta :D

Vierailija
44/83 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän, onko minulla pitkä selkä?

Vierailija
45/83 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän, onko minulla pitkä selkä?

mulla ainakin vaatteissa huomaa, ja siinä, että odottaessa kesti todella pitkään, ennenkuin raskautta muut huomasivat, vaikka olen hoikka.

Vierailija
46/83 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannata harmitella pitkää selkää, jos on muuten hoikka, lihaksikas ja ryhti on hyvä. Uimapuku- ja alusvaatemallit ovat järjestään pitkäselkäisiä ja pitkätorsoisia, joskus myös yläkropaltaan suhteessa pidempiä kuin sääristä (esim. Alessandra Ambrosio, Kate Moss). Minulla on pitkähkö selkä ja olen pitänyt sitä kauniin muotoisena, kunnes sitten luin kauhisteluja pitkäselkäisistä ja lyhytjalkaisista suomalaisnaisista. Luin myös jenkkiläistä blogia, sen mukaan naisen jalat ovat keskimäärin vähintään 45 prosenttia kokonaispituudesta (esim. aasialaisilla suhde on pienempi ja vaikuttaa keskiarvoon) ja 48 prosenttia olisi ihanne. Enpä usko, että pitkäselkäisyys ja lyhytjalkaisuus on oikein erityinen (itä)suomalainen piirre. Taitaa vain olla niin, että joillakin ennakkokäsitykset vääristävät havainnointia erityisen paljon.

Vierailija
47/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinun sisäinen maailmasi on sitä! Miten kykenet arvostelemaan ihmisiä tällä tavoin?

Vierailija
48/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on annettu kaikkea rumaksi mainuttua ihan olantakaa, on pitkä selkä, littana takaraivo, olen persjalkainen, nenäkin on iso, silmät syvällä päässä, leukaa tuskin nimeksikään. Että kaikki klassiset virheet samaan naiseen! Mutta oma valintani ei ulkonäköni ole.

Vierailija
49/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- läskit

- pitkäselkäiset

- persjalkaiset

- hujopit (yli 175 cm)

- kääpiöt (alle 155 cm)

- tautiset anorektikot

- finninaamat

- kaljut

- ohuthiuksiset

- vanhat (yli 35 vuotiaat)

- raskaanaolevat

- selluliittiset

- jenkkakahvaiset

- löysävartaloiset (koskee laihoja ja lihavia)

- epäsymmetriset

- pienisilmäiset

- suurinenäiset

- lyhytjalkaiset

- paksunilkkaiset

- suurijalkaiset

- isoperseiset

- päärynävartalot

- porkkanavartalot

- miesmäiset

- poikamaiset

- mummomaiset

- tanttamaiset

ja tämä on fiksun, korkeakoulutetun, hyvännäköisen miehen mielipide.

Vierailija
50/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. isonenäinen ja lyhytjalkainen ja ikääkin yli 35

Vierailija
51/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muuta kuin jäädä kotiin.

Ps. voisko joku käydä mulle kaupassa?

Vierailija
52/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte pitää sitä niin rumana? Suurimmaksi osaksi suomalaiset naiset pukeutuvat väärin, niin että selkä oikeasti näyttää pidemmältä ja jalat lyhyemmältä. Yksi suosituimmista mutta niin vääristävä vaatekokonaisuus koostuu tällä:

-Yli polven mittaiset legginsit

-minihame

-ja siihen vielä pitkä paita/tunika

-avot! tervetuloa pitkä selkä

Vierailija
53/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä ei pidä "pelkkää selkää" naisista.

Tämä on saatanan tosi!!!!!

mutta miksi tästä kannattaa puhua, kun ihminen ei ruumiinrakenteelleen mitään voi. Voi laihduttaa, hankkia silikonit ja hiustenpidennykset ja värjätä, puunata, ruiskutella aineita ja täytteitä itseensä, mutta jossain tulee raja vastaan kuitenkin. Vaikka olisi kuinka "saatanan tosi", olen mikä olen ja jos en kelpaa, en kelpaa. Mutta en pyytänyt saada tähän maailmaan tulla, enkä varsinkaan persjalkaisena, mutta sellaisena nyt vaan tulin.

Onko kaikesta pakko puhua?

Vierailija
54/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. iloinen persjalkainen, pitkäselkäinen.

Vierailija
55/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äärimmäisen persjalkainen pitkäselkä muuan Michael Phelps myöskin. Hauskan näköinen mutta kovaa polskii ehkä osittain persjalkaisuuden vuoksi.

Vierailija
56/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tahansa yhdistelmä pitkät jalat+lyhyt selkä tai pitkäselkä+lyhyet jalat väärin puettuina on kamalat.

ELi lyhytselkäinen: suosi lantiomallisia farkkuja, älä käytä liian korkeita kenkiä, suosi lantion yli/päälle tulevia yläosia.

Pahimman näköistä on, jos on korkeat korot+ lyhyt hame, jonka vyötärö on korkea. Silloin nainen näyttää oikeasti hämähäkiltä.

Pitkäselkäinen puolestaan: Älä missään nimessä käytä lantiofarkkuja+ liian lyhyttä paitaa, vaikka vatsa olisi kuinka timmi. Myös muotoon leikattu jakku, joka tulee lantion päälle ja lattapohjakengät on ihan kamalat.

Sen sijaan korkeat vyötäröt ja erityisesti korkeavyötäröiset hameet sopivat hyvin, ja korkokengät sopii aina.

Vierailija
57/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpas sinä kusipää, sun mielestä kukaan ei saa liikkua missään

Vierailija
58/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

186 cm nainen, kaikki minussa on pitkää, mutta näyttävää!

Näyttävää... joo, jos se tarkoittaa sitä, että mitään ei saa piiloon...Olisi kamalaa olla tuollainen mörssäri.

Vierailija
59/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- läskit

- pitkäselkäiset

- hujopit (yli 175 cm)

- vanhat (yli 35 vuotiaat)

- selluliittiset

- jenkkakahvaiset

- löysävartaloiset (koskee laihoja ja lihavia)

- paksunilkkaiset

- suurijalkaiset

- tanttamaiset

ja tämä on fiksun, korkeakoulutetun, hyvännäköisen miehen mielipide.

toivottavasti et ole taipuvainen sydänkohtaukseen, aion kyllä liikkua julkisesti edelleen, hahaa!!!

Vierailija
60/83 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kaikki näyttivät kamalilta ja olis hirveen kauheeta olla sellainen ja tällainen ja ikinä en lopeta salilla käymistä ja ei ihme jos miehet häipyy oma vika jos ei ole timmi kato nyt totakin.

Kunnes tuli syöpä ja vei kaiken timmiyden ja hiuksetkin päästä.

Elossa on edelleen ja huomattavasti inhimillisempi ja hienompi ihminen nykyään, kun kaikki ylimääräinen pinnallinen vouhotus on jäänyt ja tilalle tullut inhimillisyyttä, kiitollisuutta ja suvaitsevaisuutta.