Pitkä selkä on naisella kauhea!
Vaikka olisi kuinka pitkät jalat tahansa, pitkäselkä on erittäin ruma.
Yleensä vielä oireilevakin.
Kommentit (83)
Tosi säälittävää, tekisivät jotakin itselleen! Äällöttää tollanen, että heti ku saadaan lapsia annetaan selän valahtaa polviin, vaikka riskit on varmasti tiedossa. Enkä usko että mieskään tykkää, että turha vinkua sitten kun ukko karkaa jonkun lyhytselkäisen muotovalion matkaan.
tää mun lyhyt selkä. Oon tosi suhteettoman näköinen, kun jalat taas on aika pitkät. Jee.
+ pitkäjalkainen. Ja sitten päällä uumalle asti ulottuva jakku ja jalassa korkokengät. Ihan kuin olisi selätön.
Kai niillä on yhtä pitkä etukroppakin, kuin selkä?
Sellaisilla on vaan lyhyet jalat, että selkä näyttää pitkältä.
Samaa mieltä, sopivan lyhyt selkä se on pop.
Usein noin 170cm naisilla on pitkä selkä, siis suomessa!!!!!!!
miehistä ei pidä "pelkkää selkää" naisista.
Tämä on saatanan tosi!!!!!
jalkani ovat kyllä pitkät.
Vyötärökin kun mulla on suht ylhäällä ja selkeästi erottuvana, niin selkää ei sitten ole oikeastaan yhtään. Edestäpäinkin kun katsoo, niin siinä missä on selkeästi kapein kohta (vyötärö) niin heti sen yläpuolella on tissien alareuna, eivätkä tissini ole edes mitenkään järkyttävästi riippuvat eikä isot!
Lisäksi lyhyen selän kanssa on mahdotonta löytää nätisti istuvia takkeja/paitaja/mekkoja. Aina jää kauhea pussi keskelle selkää ulospäin lököttämään.
Niin ja mulla vielä sekin, että kun olen varaloltani päärynä, niin se vielä oikein korostuu kun yläkropan ollessa muutenkin kokoa-kahta pienempi, se on vielä niin lyhytkin suhteessa alakroppaan!
Onneksi vaatteilla saa huijattua mittasuhteita...
Kaikki paidat ja takit on aivan ihmeellisen mallisia. Vyötärö roikkuu lanteiden kohdalla ja kaula-aukot näyttää aivan liian avarilta.
Pitäis vissiin ostaa paidat ja takit lasten osastolta, mutta sitten tulis eteen se ongelma ettei oo tisseille eikä lantiolle tilaa.
Enkä ole edes selkäavaivolta säästynyt.
ovat helpompia kuin lyhytselkäisillä. Luin tämän jostakin.
Mettikääs nyt omia synnytyksiänne ja oletteko lyhyt- vai pitkäselkäisiä ja pitääkö tutkimus paikkansa.
ovat helpompia kuin lyhytselkäisillä. Luin tämän jostakin. Mettikääs nyt omia synnytyksiänne ja oletteko lyhyt- vai pitkäselkäisiä ja pitääkö tutkimus paikkansa.
Ei ainakaan pitkä, sopusuhtainen vartalo. Ja synnytys oli helppo. Kesti vain pari tuntia ja vauva tuli vaivattomasti ulos.
Kai niillä on yhtä pitkä etukroppakin, kuin selkä?
Sellaisilla on vaan lyhyet jalat, että selkä näyttää pitkältä.
Onnneksi olen elänyt viisikymppiseksi pitkän selkäni kanssa ennen kuin luin tämän aloituksen. Mitenkähän mä nyt kehtaan mennä mihinkään? Kumma kyllä ei mulle ole kadulla huudeltu, että oisin ruma. Olisiko ap:llä joku kikka, mitä tälle voisi tehdä?
Moraalittomana ihmisenä tein vielä lapsiakin.
Anoppini on ainoa, joka on pitkästä selästäni ja ruumiinrakenteestani kehdannut päin naamaa huomauttaa: "Kun sulla on niin pitkä selkä." Ja: "Sähän et ole sillai pienikokoinen. Sä oot vain lyhyt."
kun kunnallisella puolella eivät ole ottaneet vaivaani todesta :((
Onneksi saan KELA:sta avustusta korkokenkiin, etteä pärjään leikkaukseen asti.
Kyllä pitäisi pitkäselkäisiltä persjaloilta kieltää lisääntyminen nyt heti. Aivan kauheaa pistää tuollaisia geenejä eteenpäin! Enkä ole edes Itä-Suomesta!
riskillä