Pitkä selkä on naisella kauhea!
Vaikka olisi kuinka pitkät jalat tahansa, pitkäselkä on erittäin ruma.
Yleensä vielä oireilevakin.
Kommentit (83)
Kertokaa ihmiset nyt oikeasti, että VOIKO selkää ylipäätään lyhentää leikkauksella ??
t: onneton pitkäselkäinen
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:58"]
Kertokaa ihmiset nyt oikeasti, että VOIKO selkää ylipäätään lyhentää leikkauksella ??
t: onneton pitkäselkäinen
[/quote]
Juu voi toki, poistetaan haluttu määrä nikamia ja asia on sillä selvä, ainakin Tallinassa tehdään näitä leikkauksia.
Selventäkää vielä pitkäselkäiselle,että mikä/millainen on persjalkanen?
Mullakin on pitkä selkä ja nuorena se häiritsi, varsinkin kun ryhtini oli surkea. Mutta oikeasti pitkäselkäisillä on parhaat uumat. Näyttää tosi hyvältä bikineissä. Takaapäin ja vaatteet päällä ei niinkään, mutta eipähän tule helposti jenkkakahvoja ja pömppövatsaa, kun on sitä lääniä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:39"]
Selventäkää vielä pitkäselkäiselle,että mikä/millainen on persjalkanen?
[/quote]
Jalat selkeästi lyhyemmät, kuin selkä.
Mulla on helvetin lyhyt selkä. Kuten joku sanoikin, niin takkien löytäminen on joskus vaikeaa. Mulla on kamala pökkelöomenavartalo. Lyhyt selkä, pitkät ja kapeat kädet ja jalat, isot tissit, lyhyt kaula ja "vyötärö" korkealla - ei mulla oikeesti ees oo mitään vyötäröä ku jalat alkaa jo tisseistä.. -_-
Alkaa naurattaa ku kuvittelee noita "mulla on lyhyt selkä, pienet tissit, iso maha, pien pää" -tyylisiä kommentteja, koska alan automaattisesti mielessäni nähdä ihme otuksia joilla on tommosia ominaisuuksia :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2010 klo 18:43"]
+ pitkäjalkainen. Ja sitten päällä uumalle asti ulottuva jakku ja jalassa korkokengät. Ihan kuin olisi selätön.
[/quote]
Mitäs luulet että suurin osa ihmisistä pitää viehättävämpänä esteettisesti:
lyhyempi selkä, pidemmät jalat / pidempi selkä ja lyhyemmät jalat?
Eikä tässä puhuta mistään friikkimitoista, vaan ihan ns. normaalimitoista suhteutettuna?
Tuollaisesta mollauksesta saat vain samalla mitalla takaisin:)
t: pidempijalkainen, lyhyempiselkäinen nainen
No laittakaa nyt kuva esimerkeiksi lyhytselkäisestä ja siitä pitkäselkäisestä (ja persjalkaisesta?) että minäkin ymmärtäsin mitä ne tarkoittaa. Enpä ole kyllä ennen osannut ajatellakaan että jostain pitkäselkäisyydestäkin joku saa tehtyä ongelman siis muissa ihmisistä :O
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 00:03"]
Hahhahhaha! Kerro se Gisele Bundschenille, joka tilitti viime vuonna 45 miljoonaa dollaria kauniista, pitkästä selästään
[/quote]
Selälläänkö se on rahansa ansainnut, onko sillä lyhyet jalat?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2012 klo 14:57"]
- läskit
- pitkäselkäiset
- persjalkaiset
- hujopit (yli 175 cm)
- kääpiöt (alle 155 cm)
- tautiset anorektikot
- finninaamat
- kaljut
- ohuthiuksiset
- vanhat (yli 35 vuotiaat)
- raskaanaolevat
- selluliittiset
- jenkkakahvaiset
- löysävartaloiset (koskee laihoja ja lihavia)
- epäsymmetriset
- pienisilmäiset
- suurinenäiset
- lyhytjalkaiset
- paksunilkkaiset
- suurijalkaiset
- isoperseiset
- päärynävartalot
- porkkanavartalot
- miesmäiset
- poikamaiset
- mummomaiset
- tanttamaiset
ja tämä on fiksun, korkeakoulutetun, hyvännäköisen miehen mielipide.
[/quote]Mulle tekee näistä pahaa katsella ohuthiuksisia, se, jos mikä on ällöä. Ennemmin pitkä selkä kun lyhyet hiukset. Todella usein näkee ponnareita joissa muutama hius, vielä kun nykypäivänä voi ostaa lisäkkeitä yms.
Mielummin pitkät kintut ja lyhyt selkä! Mm. Näyttelijä Nina dobrev omaa tämän jalkaselkä sudanteen! Itse omaan pitkät raajat ja melko pitkän selän ja jos jostain lyhentäisin niin selästä! Mielummin korostan hyviä sääriäni kuin selkääni.
Niin on. Minullakin on pitkä selkä ja vielä lyhyet nysäjalat. Vaan kun sitä selkää on vaikea alkaa lyhentämään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2010 klo 18:49"]
miehistä ei pidä "pelkkää selkää" naisista.
Tämä on saatanan tosi!!!!!
[/quote]
Saatana kirjoitetaan isolla kirjaimella.
Ja mun akalla on pitkä selkä ja kunnon perse. Ja se on jees!!!
T: Kikki Hiiri
[quote author="Vierailija" time="19.09.2010 klo 18:39"]
Vaikka olisi kuinka pitkät jalat tahansa, pitkäselkä on erittäin ruma.
Yleensä vielä oireilevakin.
[/quote]
Harvoin on pitkä selkä ja pitkät jalat vaan pitkäselkäisellä on lähes poikkeiksetta tappijalat, usein vielä paksut sellaiset.
mut on siitä hyötyäkin - esim. ylettää paremmin ruokapöytään. just ostettiin ikean aika lailla kait keskivertoihmiselle mitoitetut henriksdal tuolit ja sarjaan sopiva ruokapöytä, ja minä lyhytselkäisenä joudun istumaan paksun sisustustyynyn päällä jotta yletän.