Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rintoja saisi suuremmiksi?

Vierailija
19.09.2010 |

Muuten bikinikunnossa, hoikka, kiinteä, pystyrintainen - mutta kun sitä rasvakerrosta ei ole, niin myös rinnat ovat pienet appelsiinit.

Miten rintoja saisi suuremmiksi? Joku jumppaliike? Kiinteytystä ei tarvita, vain kokoa.

--- Jos nyt joku ymmärtää, mitä tarkoitan edes, niin kiitos vinkeistä.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten voi olla silleen et rinnat ei vaan kasva ollenkaan vaikka yrittäisin lihoa? En kyllä itsekkään lihoa ulkonäöltä vaan kilot hiipii mittarille ? D:

Vierailija
82/122 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paras ketju mitä oon lukenut tähän mennessä!!! Hahahahhahahaaaaaaa!!!!!

Ei ne tissit ihmeillä kasva, tytöt rakkaat. Silikonia vaan ja onhan sit muita vaihtoehtoja, esim oman kehon rasvakudoksen siirtäminen rintoihin... Mikä ei sekään ap:llä ehkä onnistuisi jos on tosi timmi.

Taidan lukea koko ketjun toiseenkin kertaan niin saan vielä toiset naurut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni rinnat kasvoivat tuollaisella kuurilla koosta AA kokoon DD. Aikaa meni kolme viikkoa.

mistä noitä käyneitä manteleita oikeen saa ? ja soitkö niitä joka päivä ja kuinka paljon ??

Vierailija
84/122 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vain 75a!!

Ahhh.. Mä haluun isommat rinnat... Mun rinnat on kokoa 75a. Suosittelen kokeilee, että pitää rintsikoita mahdollisimman vähän ja kehittää rintalihaksia. Ja kaikilla saa olla oma mielipide millaiset rinnat on sopivat. Jotkut tykkää isoita jotkut pienistä. Joillain teistä on tosi tyhmiä ideoita. Esim. silikonit ei oo luonnolliset. Itse aion kokeilla tuota Pieniksi murskattuja anjoviksia sekoitetaan neitsytoliiviöljy-vihreätee- seokseen. Pyörivin liikkein levitetään tasaisesti rintojen päälle. 

Sitten suojaksi asetellaan villasukat (tai mikä tahansa villainen käy) ja rintsikoilla kiinni. 

Toi turvottava huulikiiltoki vois toimia joten kokeilen! ;)

Vierailija
85/122 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi todella tehokas keino on hieroa iltaisin vessapaperia rintoihin. Katsokaa vaikka takapuolianne jos ette usko.

Vierailija
86/122 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi äiti

Vierailija
88/122 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha konsti on levittää spermaa suurennusvoiteeksi rintoihin,suurenee jonkin verran.Sperman sisältämä oksitosiini hormoni saa sen aikaan.

Tämä on vanha konsti, ja tosiaan toimii.

Häveliäisyyssyistä siitä ei ole pidetty suurempaa ääntä yleisesti.

Tässä lienee mieshormonilla jotain tekemistä rinnan rasvakudoksen aktivoitumisen kanssa. Hiukan sama kuin kuukautisten aikana rintojen turpoaminen naishormonin vaikutuksesta.

Älkää silti menkö liiallisuuksiin, sillä rintojen liiallinen kasvu aiheuttaa painonlisäystä ja painovoima pitää huolen lopusta lisäten rintojen tukikudoksen rasittumista, minkä vuoksi rinnat alkavat roikkua ajanmittaan.

Tietysti rintaimplantit ovat asia erikseen, mutta niissä on omat riskinsä leikkauksineen ja ikuinen riski implantin särkymisen aiheuttamasta tulehduksesta rintakudoksessa.

Vierailija
89/122 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö. Et oo seksikäs lautana, naisella kuuluu olla muutakin ku lihasta luuta ja nahkaa 

Vierailija
90/122 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriystäväni oli kuullut kollegaltaan neuvon, että oleskemalla yli 5 asteen pakkasilmassa neljä kertaa päivässä rinnat paljaana 15 minuutin ajan, rinnat kasvavat. Teho on sitä suurempi, mitä enemmän on pakkasta. Jo viikon kuluessa pitäisi tuloksia tulla. Itse olen tehnyt tätä jo kolmena päivänä. Kohta taas pihalle.

Tässä on myös se hyvä puoli, että samalla karaistuu.

Vierailija
91/122 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kiinteät rinnat 100krt. paremmat/kauniimmat kun isot.. tossa pari esimerkkiä ja kyllä nro. 2 rinnat on huomattavasti paremmat. Onko teistä??

1. http://www.mybigtitsbabes.com/wordpress/septembercarrino2/september16/11.jpg

2. http://nude-teen.info/wp-content/original/2012_02/Nude-breasted-teen-with-awesome-tits.jpg

Vierailija
92/122 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikein on juovapapu ja mistä sitä uutettaa oikein saa?

Vierailija
93/122 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat kasvamaan koosta 70B kokoon 70DD ihan vaan sillä, että joka ilta tein siltaharjoituksia. Menin siis silta-asentoon ja kävelin ympäri asuntoa siinä asennossa. Alkuun oli hankalaa, mutta kun huomasin vaikutuksen, se motivoi jaksamaan.

onko oikeasti toiminut ja kuinka pitkään teit ennen kun huomasit vaikutuksen ? ...vai onko kyseessä joku hauska läppä ? =D

Itse olen voimistellut lähes koko ikäni, joten siltoja ja muita vastaavia venytyksiä on kyllä tultu tehtyä erittäin paljon. Rinnat kuitenkin pienet, samoin monilla vanhoilla voimisteluystävillä.. Itse en jaksa ainakaan tähän uskoa..

Vierailija
94/122 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha konsti on levittää spermaa suurennusvoiteeksi rintoihin,suurenee jonkin verran.Sperman sisältämä oksitosiini hormoni saa sen aikaan.

Vierailija
95/122 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele silta-asennossa joka aamu ja ilta iso huone ympäri 30 kertaa.. 1 Kuukauden kuluttua huomaa jo selvästi suuremmuuden.. :) Minulla ainakin toimii.. :)))

Vierailija
96/122 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin ehkäisylaastarin käyttö kasvatti tissejä koosta 70E kokoon 65H (sama liivivalmistaja) Enpä ole enää laastaria käyttänyt koska lähtötilannekin on jo sellainen että harkitsen pienennysleikkausta.

Ole iloinen tisseistäsi! Moni isorintainen haluaisi pienemmät rinnat vaikka mediassa muuta vouhotetaankin.

Vierailija
97/122 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 65E, hyvät geenit. En edes tahtoisi pienempiä, vaikka mieluisten rintsikoiden löytäminen on vaikeaa..

Vierailija
98/122 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut rintojen hierontaa, siirtelyä yms. Mutta rintani eivät vain kasva.

Vierailija
99/122 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii että laittaa voita tisseihin ja menee saunaan. Mulla se kasvatti rintoja

100/122 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen suurennus pillerit - http://su.procurvesplus.com Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.