Miten rintoja saisi suuremmiksi?
Muuten bikinikunnossa, hoikka, kiinteä, pystyrintainen - mutta kun sitä rasvakerrosta ei ole, niin myös rinnat ovat pienet appelsiinit.
Miten rintoja saisi suuremmiksi? Joku jumppaliike? Kiinteytystä ei tarvita, vain kokoa.
--- Jos nyt joku ymmärtää, mitä tarkoitan edes, niin kiitos vinkeistä.
Kommentit (122)
te ootte ihania :) mä ite päädyin silikoneihin, kun 4 lapsen jälkeen mun tissit oli muisto vain, siis tyhjenivät ihan täysin....
Laita voita tisseihin yöllä ei saunassa voi kyllä saunassakin mutta jos et halua ottaa riskejä palovammoihin niin laita voita tisseihin yöllä niin ja laita joku huono toppi siihen ja sit peiton alle olen itse huomannut tuloksia kun laittaa joka päivä!
eiii oo todellista, onneks mul ei oo tommosii ongelmii! ne on ihan tarpeeks isot.
Miten aapeelle kävi?
Onko laittaa kuvia?
Olisiko vielä muita keinoja kun nuo
Rintojen suurennus pillerit - http://procurvesplus.com/ Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muuten bikinikunnossa, hoikka, kiinteä, pystyrintainen - mutta kun sitä rasvakerrosta ei ole, niin myös rinnat ovat pienet appelsiinit.
Miten rintoja saisi suuremmiksi? Joku jumppaliike? Kiinteytystä ei tarvita, vain kokoa.
--- Jos nyt joku ymmärtää, mitä tarkoitan edes, niin kiitos vinkeistä.
Hommaat sponsoriksi rikkaan setä-miehen joka kustantaa implantit sulle. Otat kerralla sitten vaikka kunnon DD kannut.
Voin suositella hyvä tuote, joka auttoi minua:
tuottaja sivusto: breastfast.cu.cc
Voin suositella BreastFast
verkkosivuilla tuottaja: breastfast.usa.cc
Ihan vitsikirjasta käy kyllä buahhahhahjaaa...
Mihin oikein tarvitset isompia munkkeja?
Pienehköt ja terhakkaan näköiset tissit ovat parhaat ja pysyvät ikänsä hyvännäköisinä. Usko pois.
Mullakaan ei rinnat kasva oon tosi nuori mutta mulla ja mun parhaalla kaverilla on ainakin yhteinen ongelma. Ärsyttää vaan kun kaikki muut luokkalaiset rupee jo saamaan muotoa kehoon. Kaikki muut murrosiän muutokset kehossa on kyllä lähtenyt käyntiin.
Joko tämä sanottiin: hierot niihin voita ja menet saunaan? Hehehe.
Diane nova e-pillerit. Pari kuukautta riittää.
RINTOJEN KASVUSSA AUTTAA GRANAATTOMENA!! granaatti omena sisältää paljon antioksidanttja jotka vaikuttaa ikääntymiseen ( vähentää myös ryppyjä ja hidastaa ihon kimmoisuuden.
Rintojen suurennus pillerit - http://hespac.com/brestfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
terve
jos vielä myymättä 100e brava systeemejä niin lattakaapa lisätietoa turre27@luukku.com
jm