Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytöstä Leoniina vai Leonina?

Vierailija
19.09.2010 |

Ristiäiset lähestyy enkä osaa päättää kirjoitusasua. Kumpi parempi? Mitä mieltä olet muuten nimestä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vittuilua? Toki kuulostaa provolta.. ei kai kukaan oikeesti mieti tuollaisia nimiä?

Haluaisitko itse kantaa moisia nimiä? Joskus tuntuu, että erikoisia nimiä väkisin väännettäessä, ei oikeasti mietitä miten lasta sillä "potkaistaan". :(

Vierailija
22/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekaks mieleen Leonid.

Siitä tulis kiva Leonida, ei varmasti toista samannimistä tule perhekerhossa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi!

Vierailija
24/35 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä.Kauhea.Miten olis Lenita,Leila, Luna,Liina,Liisa,Nina, Niina, Nea, Neea, Nita, Noora, Nonni, Nanna tms.

Vierailija
25/35 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo ja Nina ;)

Vierailija
26/35 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Leona parempi.. kuulostaa transulta se leoniina.. ajattele nyt pitemmälle kuin vauva-aikaa vain..

t:legolas

Vierailija
27/35 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäiset lähestyy enkä osaa päättää kirjoitusasua. Kumpi parempi? Mitä mieltä olet muuten nimestä?

Kannattaisi miettiä, että lapsi kantaa sitä nimeä sitten koko elämänsä ( tai ainakin kunnes on oikeus itse vaihtaa nimi ).

Kaikki omituisten nimien antajat kuvittelevat olevansa kai jotenkin hienompia tai ainakin pyrkivät siihen?

Vierailija
28/35 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen.

Ei ymmärrä mitä ihmisten pururadalla liikkuu, vai liikkuuko edes sahajauhot :)

Vierailija
29/35 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
30/35 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettoman yön ajan kuluksi tulin käymään täällä ja taas kerran ällistyn ( vaikka ei pitäisi) kuinka ilkeitä ja pahansuopia ihmiset täällä ovat. Jos haluaa ilmaista, että ei pidä ko. nimestä, olisiko kenties mahdollista ilmaista se jotenkin sivistyneesti, ilman alaarvoisia arvointeja kysyjästä? kysyttiin kumpi on parempi muoto nimestä. Taas, kuten aina tällä palstalla, vastaajien on oksennettava oma pahoinvointinsa, pahansuopuutensa ja katkeruutensa toisten päälle. Vastaan sitten kysymykseen ja mielestäni Leonina on parempi muoto. käytetty esim Englannissa. 

Helmi

Vierailija
31/35 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonina on minun mielestä kauniimpi :)

Vierailija
32/35 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yleistät? mä en ole vielä kommentoinut tähän ketjuun, jä mä en ikinä sano pahaa kenestäkään täällä, toi oli loukkaavaa kirjoittaa tänne "kaikki täällä on ilkeitä" itsekin nyt sanoit ilkeästi olisi ehkä pitänyt sanoa toisin sanoin eikä näin.

Vierailija
33/35 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, olen pahoillani, eivät kaikki ole ilkeitä. :)

Helmi

Vierailija
34/35 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonina on parempi, mutta ei Leonakaan hassumpi olisi. Ei ainakaan Leoniina, se on jotenkin teennäinen.

Vierailija
35/35 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leona ehdottomasti ei pankin nimeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi