Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperopuollea joku kertoo, ettei lapsensa halua menna perhepaivahoitajalle. Niilla ei ole mitaan " vahtia" , joten voivat tehda mita vaan.

Vierailija
13.10.2005 |

Päiväkodissa on muitakin hoitajia, joten siellä on kontrolli. Vaikka ois hoitajalla paska päivä, niin on pakko esittää kiinnostunutta, koska on työkavereita.. Ymmärrättekö mun pointi? Oon niin tyytyväinen, että päädyin päiväkotiin. Oon aina ennen ollut sitä vastaan, mutta onneksi järki voitti. Toki jos on satavarma hoitajasta, niin eihän siinä sitten mitään, mutta harvalla on niin tuttu ihminen hoitajana, että voi olla siitä satavarma.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Ja on aina iltapäivällä yhtä kiukkuinen kun pitäisi lähteä kotiin. JA kotona ilmoittaa että xxx on tyhmä, tosin samaa sanoo välillä kavereistaankin, ilman mitään syytä.

Että en mä PELKÄSTÄÄN ton takia vetäisi mitään hillittömiä johtopäätöksiä.

Vierailija
22/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä olisin huolissani jos lapseni hoidossa pitemmän aikaa jo oltuaan ei haluaisi sinne mennä tai sanoisi että siellä tyhmää...siis toistuvasti..Kyllä uskoisin lastani, riippuu tietenkin lapsen iästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä mieltä, että perhepäivähoito on ehdottomasti paras hoitomuoto alle 2v:lle ja sen ylikin. Olisi kiva löytää aiheesta tutkimuksia! Uskon, että tulokset ovat aivan selviä: pph on aina parempi vaihtoehto jos siis on kunnollinen ja suurin osa on.

Vierailija
24/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset pitää laittaa päiväkotiin ja kaikkien pitää kytätä toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan