ompa tässä tyttö ollakseen hyvännäkönen! *kuva*
Kommentit (19)
kivasti karsastaa tuolla pizzanaamalla
ja mallimaisempi, jos meikkaisi vähän vähemmän tyrkysti.
ja mun mielestä tosta just paistaa se, ettei itse ajattele olevansa " tosi sexy" . mutta on=)
en oo rumempaa nähny!
hirveet meikit
On sulla ainaki huono maku kauneuden suhteen. Ehkä tosta vois tulla malli, nehän on persoonallisia (harvemmin kauniita)....
jotain tasoa täytyy olla! kaunis on esim tässä:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=elina%5Evain
Vierailija:
jotain tasoa täytyy olla! kaunis on esim tässä:
harvemmin ovat rumia..
Vierailija:
en oo rumempaa nähny!
hirveet meikit
veikkaanpa, että olet..
Ja uskallanpa väittää, että myös kauniinpi kun ap...
t. yksi, jonka mielestä siat on rumia minkäkokoisena vaan.
Vierailija:
Ja uskallanpa väittää, että myös kauniinpi kun ap...
miten voi olla mahdollista, että näin moni ajattelee kuvan tyttöä rumana?? mun mielestä muutenkin ihmisten haukkuminen rumaksi on tosi ala-arvoista!
ulkonäöstä viis, suurin osa teistä näkyy olevan sellaista paskaa sisältä, ettei tosikaan!
toi on ihan karsee akka. mitäköhän se tykkää ku kerron sille et sen kuvii arvostellaan täälä..
kaikilla saa ja pitääkin olla eri maku! mutta mielestäni on tyhmää ja lapsellista haukkua rumaksi!
Eli onhan ollut lupa laittaa muiden arvosteltavaksi. Oltiin tänään nimittäin poliisin pitämällä luennolla, missä käsiteltiin vastaa tilannetta.
Jos kuvan henkilö loukkaantuu tms. hänhän voi jättää asian poliisille ja levittäjän IP:t sun muut löytyy sit operaatorilta. Olkaa varovaisia...
Vaikka vitsinä jotain laittaakin, niin asian omaisesta se ei ehkä ole sitä.
Mun mielestä kaunis ja makuasioistahan ei voi kiistellä (näin kliseenä).
Kuka määrittää mikä on ruma?
Ja miten niin tyrkky?! Eihän noi kuvat ole ollenkaan sellaisia mitä muilla, jossain h&M:n pukukopiposeeraukset. Jotain matkakuvia.
Idiootit!
luulee varmaan olevansa tosi sexy