Mistä hyvännäköiset farkut aikuiselle naiselle??
34v ikää enkä ole mikään tikku mutta en myöskään mikään tankki.
Omat kaikki farkut tuntuu niin "tyylittömiltä" en oikein tiedä miksi, ainakin osaksi sen takia etteivät istu kunnolla.
Ovat liian isoja tuumakooltaan, mutta ongelma se että pienempi tuumakoko tuntuu olevan hieman liian kireä..ja perse on ongelma kanssa ja se että osa nousee vyötäröltä ihan liian ylös..
Ja bootleg tuntuu liian leveältä mutta sitten taas kokeilemani straight-malli oli lähes kuin farkkusukkahousu *oksennus*.
Miten tääkin voi olla näin vaikeaa://
Kommentit (35)
etteivät kulahda? Kaikki ostamani merkit (joissa siis puuvilla ja elastaani suhde 98% ja 2%) kyllä venyvät ja kulahtavat käytössä. Ja kokeiltu on Very niceä, Espritiä ja Lee Cooperia (kaikista pahin, tämä kotimainen valmistaja siis).
Vaan lahkeet lyhentyvät useiden pesujen jälkeen. Näin ainakin mulle on käynyt.
Lee coopereita. Päivän jalassa ja jo pussit polvissa ja takapuolessa. Vaikk napakat ostin.
16 polyesteria ja loput puuvillaa. Eivät ole kulahtaneet mihinkään.
olen niin tottunut noihin espriteihin ja siihen, että vyötärö on vähän matalampi.
löytyy korkeampaa ja matalampaa vyötäröä yms. Samoin lahjepituuksia on useita, taitaa olla 36 tuumaan asti.
Mulla ollut käytössä varmaan 10 tietyn malliset Macit tässä vuosien varrella. Loistojuttu, kun ei tarvi oikeastaan enää edes kokeilla. Kun on löytänyt kerran hyvän mallin, sitä löytyy kaupoista vuodesta toiseen. Aiemmin farkkujen löytäminen oli aina yhtä tuskaa kun en mitenkään rakasta sovittelua. Samalla mallilla saa kesäksi vaaleampia, talveksi mustaa, farkkuja ym.
16 polyesteria ja loput puuvillaa. Eivät ole kulahtaneet mihinkään.
auttaa pitämään housut paremmassa kuosissa. Eli pitääkin seurata lappuja sillä silmällä vastaisuudessa.
Enemmin tai myöhemmin ollut jotain vikaa.
Minusta parhaat farkut ovat crockerilla ja dieselillä.
enkä enää muita ostakaan! Suomessa niitä myy LaMatta, ja netistäkin voi tilata.
Espritin farkut, kaikkiin olen tyytyväinen. Olen pitkä ja hoikahko. Suurin löytöni oli kuitenkin surffarimerkin Roxyn farkut. Kerrankin tarpeeksi pitkät lahkeet ja superistuvuus. Mutta ne maksoi kyllä 180 e...
koska antavat käytössä myöten. Tämä siis, jos istuvia haluaa, säkkimallisissa tuo nyt on aivan sama.
Muutoin, mielestäni ei voi antaa yksiselitteistä vastausta "aikuisen naisen farkuista". Osa kun on lattaperseisiä vyötärömakkaraisia persjalkaisia, ja sitten on niitä keillä on jalat kuin teinitytöllä ja hyvä perse ja kaunis vyötärö. Itse asiassa, ei voi sanoa mistään ikäryhmästä farkkuja jotka sopis kaikille, täysin vartalotyyyppikysymys tän vaatekappaleen kanssa.
Muuten mun perse ja lantio ei mahdu housuihin. Vyötärölle teen sitten muotolaskokset ja otan ehkä sivusaumoistakin sisään. Mä saan tälla tavalla korjaamalla tosi istuvat ja hyvännäköiset farkut. Mulle käy parhaiten bootleg, kun olen päärynävartaloinen.
Alle satasella et saa hyvinistuvia farkkuja. Nuoret, varsajalkaiset tytöt näyttävät täydellisiltä missä vain, mutta aikuisen naisen ei tarvitse näyttää teiniltä... Sovittele monia, kyllä jotkut sopivat. Itse pidän Filippa K:n, Boss Blackin ja Sevenin farkuista, ne ovat mukavia ja tyylikkäitä, peppu näyttää hyvältä. Lahkeita on monenlaisia.
- Esprit, paljon malleja ja hyvin tuumakokoja
- Your Face, kaavoitettu Suomessa
Vaan lahkeet lyhentyvät useiden pesujen jälkeen. Näin ainakin mulle on käynyt.