Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvännäköiset farkut aikuiselle naiselle??

Vierailija
19.09.2010 |

34v ikää enkä ole mikään tikku mutta en myöskään mikään tankki.

Omat kaikki farkut tuntuu niin "tyylittömiltä" en oikein tiedä miksi, ainakin osaksi sen takia etteivät istu kunnolla.

Ovat liian isoja tuumakooltaan, mutta ongelma se että pienempi tuumakoko tuntuu olevan hieman liian kireä..ja perse on ongelma kanssa ja se että osa nousee vyötäröltä ihan liian ylös..

Ja bootleg tuntuu liian leveältä mutta sitten taas kokeilemani straight-malli oli lähes kuin farkkusukkahousu *oksennus*.

Miten tääkin voi olla näin vaikeaa://

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kulahda? Kaikki ostamani merkit (joissa siis puuvilla ja elastaani suhde 98% ja 2%) kyllä venyvät ja kulahtavat käytössä. Ja kokeiltu on Very niceä, Espritiä ja Lee Cooperia (kaikista pahin, tämä kotimainen valmistaja siis).

Vaan lahkeet lyhentyvät useiden pesujen jälkeen. Näin ainakin mulle on käynyt.

Vierailija
22/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kulahda? Kaikki ostamani merkit (joissa siis puuvilla ja elastaani suhde 98% ja 2%) kyllä venyvät ja kulahtavat käytössä. Ja kokeiltu on Very niceä, Espritiä ja Lee Cooperia (kaikista pahin, tämä kotimainen valmistaja siis).

Vaan lahkeet lyhentyvät useiden pesujen jälkeen. Näin ainakin mulle on käynyt.

Lee coopereita. Päivän jalassa ja jo pussit polvissa ja takapuolessa. Vaikk napakat ostin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 polyesteria ja loput puuvillaa. Eivät ole kulahtaneet mihinkään.

Vierailija
24/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin tottunut noihin espriteihin ja siihen, että vyötärö on vähän matalampi.

Vierailija
25/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy korkeampaa ja matalampaa vyötäröä yms. Samoin lahjepituuksia on useita, taitaa olla 36 tuumaan asti.

Mulla ollut käytössä varmaan 10 tietyn malliset Macit tässä vuosien varrella. Loistojuttu, kun ei tarvi oikeastaan enää edes kokeilla. Kun on löytänyt kerran hyvän mallin, sitä löytyy kaupoista vuodesta toiseen. Aiemmin farkkujen löytäminen oli aina yhtä tuskaa kun en mitenkään rakasta sovittelua. Samalla mallilla saa kesäksi vaaleampia, talveksi mustaa, farkkuja ym.

Vierailija
26/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 polyesteria ja loput puuvillaa. Eivät ole kulahtaneet mihinkään.

auttaa pitämään housut paremmassa kuosissa. Eli pitääkin seurata lappuja sillä silmällä vastaisuudessa.

Vierailija
27/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmin tai myöhemmin ollut jotain vikaa.

Minusta parhaat farkut ovat crockerilla ja dieselillä.

Vierailija
28/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v 27-28/32

Vierailija
29/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä enää muita ostakaan! Suomessa niitä myy LaMatta, ja netistäkin voi tilata.

Vierailija
30/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin farkut, kaikkiin olen tyytyväinen. Olen pitkä ja hoikahko. Suurin löytöni oli kuitenkin surffarimerkin Roxyn farkut. Kerrankin tarpeeksi pitkät lahkeet ja superistuvuus. Mutta ne maksoi kyllä 180 e...

Vierailija
31/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska antavat käytössä myöten. Tämä siis, jos istuvia haluaa, säkkimallisissa tuo nyt on aivan sama.

Muutoin, mielestäni ei voi antaa yksiselitteistä vastausta "aikuisen naisen farkuista". Osa kun on lattaperseisiä vyötärömakkaraisia persjalkaisia, ja sitten on niitä keillä on jalat kuin teinitytöllä ja hyvä perse ja kaunis vyötärö. Itse asiassa, ei voi sanoa mistään ikäryhmästä farkkuja jotka sopis kaikille, täysin vartalotyyyppikysymys tän vaatekappaleen kanssa.

Vierailija
32/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mun perse ja lantio ei mahdu housuihin. Vyötärölle teen sitten muotolaskokset ja otan ehkä sivusaumoistakin sisään. Mä saan tälla tavalla korjaamalla tosi istuvat ja hyvännäköiset farkut. Mulle käy parhaiten bootleg, kun olen päärynävartaloinen.

Vierailija
33/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satasella et saa hyvinistuvia farkkuja. Nuoret, varsajalkaiset tytöt näyttävät täydellisiltä missä vain, mutta aikuisen naisen ei tarvitse näyttää teiniltä... Sovittele monia, kyllä jotkut sopivat. Itse pidän Filippa K:n, Boss Blackin ja Sevenin farkuista, ne ovat mukavia ja tyylikkäitä, peppu näyttää hyvältä. Lahkeita on monenlaisia.

Vierailija
34/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Esprit, paljon malleja ja hyvin tuumakokoja

- Your Face, kaavoitettu Suomessa

Vierailija
35/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 44vee