Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvännäköiset farkut aikuiselle naiselle??

Vierailija
19.09.2010 |

34v ikää enkä ole mikään tikku mutta en myöskään mikään tankki.

Omat kaikki farkut tuntuu niin "tyylittömiltä" en oikein tiedä miksi, ainakin osaksi sen takia etteivät istu kunnolla.

Ovat liian isoja tuumakooltaan, mutta ongelma se että pienempi tuumakoko tuntuu olevan hieman liian kireä..ja perse on ongelma kanssa ja se että osa nousee vyötäröltä ihan liian ylös..

Ja bootleg tuntuu liian leveältä mutta sitten taas kokeilemani straight-malli oli lähes kuin farkkusukkahousu *oksennus*.

Miten tääkin voi olla näin vaikeaa://

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan niitä Elloksesta tai Espritiltä, tai ostan kaupasta. - 3

Vierailija
2/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvia ja hyvän näköisiä.

Ainakin näin 44:n näkökulmasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin farkkuja sit semmonen merkki kuin Madonna, myydään ainakin Prismassa ja Anttilassa, ne on kans hyviä.

Vierailija
4/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa äänen minultakin!

41v ja hoikka

Vierailija
5/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänäkin syksynä ostanut kahdet.

Halusin normaalivyötäröiset ja suoralla lahkeella, Espritiltä löysin. Olen pitkä ja normaalipainoinen. Mulle on tuottanut ongelmaa tämä housujen matala vyötärö -muoti. Kun istun matalavyötäröisissä housuissa tuntuu aina että persvako näkyy, tosi tyylikästä aikuiselta naiselta... :(

Olen 33 v, 177 cm ja 70 kg.

Vierailija
6/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka, mutta hyvin istuvat.

Vierailija
7/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

¨kannattaa ehdottomasti etsiä omaan vartaloon sopiva malli. eli kannattaa kokeilla erilaisia vaihtoehtoja; takataskulliset, taskuttomat, missä kohtaa takataskut on, farkkujen väri, malli... Suosittelen käymään esimerkiksi Elloksen/Josefssonin sivuilla tai ihan juttelemassa vaateliikkeen myyjän kanssa (jos sattuu ammattitaitoinen henkilö paikalle), mistä löydät hyviä esimerkkejä siitä, millaist farkut sopii tietynlaiseen vartaloon..

Ja farkut kannattaa ehdottomasti ostaa sellaiset, mitkä "soi" kun ekaa kertaa laitat jalkaan, koska takuulla löystyvät ja alkavat tuntua parin pesun jälkeen lökäpöksyiltä, jos otat vähänkään liian ison vaihtoehdon...

Vierailija
8/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin näköiset ja säilyttävät kuosinsa myös pestyinä. Hinta alle 100 euroa. Minä en muita enää ostakaan.

Vierailija
9/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta, Sokokselta

Vierailija
10/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin mahtuu. kannattaa sitten ostaa tiukat farkut, venyvät käytössä paljon.

Vierailija
11/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm/70kg.

Vierailija
12/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista paidat menevät minulle, kun olen kokoa 44-46. Housuja ei kannata edes yrittää päälle...

Vierailija
13/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olen 180/83,4. ja olen just tota kokoa 44/46. farkut on isompia kuin paidat, espritin paidat ei mene mun päälle, kai mulla on liian isota hartiat.

Vierailija
14/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minulla: Pienehkö takapuoli, mutta vyötärö olematon. Eli siis tasapaksu pötkö. Lisäksi tuntuu että ostaa mitä tahansa merkkiä ja kuinka kireät tahansa, niin kahden päivän käytön jälkeen lötköttävät. Olen menettänyt toivoni.

Vierailija
15/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisinkin, että minkä muotoinen vartalo on teillä, joille sopii Espritit? Mulle nimittäin Espritin farkut on aina satavarmasti se, joka ei sovi millään muotoa. Kiinnostaisi tietää mistä minä löytäisin sopivat. Ehkä kokeilen Your Facea seuraavaksi, tosin maksavat varmaan ihan kiitettävästi.

Vierailija
16/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle mitkään farkut sovi sellaisenaan, vaan joudun niitä korjaamaan. Mutta Espritit on olleet parhaat tähän mennessä kokeilluista. - 3

Vierailija
17/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis mutta paras.

Vierailija
18/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli kyllä kans tosi hyvät, kunhan kavensin vyötäröstä. Pitäisikin testata taas. - 3

Vierailija
19/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niissä on elastaania.

Ainakin kaikki mun nykyfarkkuni ovat pysyneet kuosissan ihan hyvin. Tai jos jotakin moitetta sanon, niin saattavat vähän kutistua pesuissa pidemmän päälle. Ainakin lahkeet lyhentyvät.

Vierailija
20/35 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kulahda? Kaikki ostamani merkit (joissa siis puuvilla ja elastaani suhde 98% ja 2%) kyllä venyvät ja kulahtavat käytössä. Ja kokeiltu on Very niceä, Espritiä ja Lee Cooperia (kaikista pahin, tämä kotimainen valmistaja siis).