Ihana nimi ; Vanilia
Kommentit (41)
vieras567 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hän istui viereisessä pulpetissa 6 vuoden ajan.
Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkään, on aina tapettiin sulautuva seinäruusu.
Hajuton, väritön ja mauton. Beigeä ja vaniljaa.Hajuton, väritön ja mauton? Minun mielestäni asia on päinvastoin, sillä minulle tulee vaniljasta mieleen paitsi vanilja-jäätelö (joka on tosi hyvää), niin myös vanilja-kastike, vanilja-vanukas, vaniljan makuinen kahvi, vaniljapulla .. (nuo vaniljakastikkeet, vaniljavanukkaat, vaniljakahvit ja vaniljapullat on myös ihanan makuisia..)
Lisäksi on vaniljantuoksuisia hajuvesiä... Niiden tuoksu on aivan ihana...
Vanilia on ihana nimi.
Vanilia Aromia Wunderbaum. Siinä vasta lähiönimi.
Tulee vaan mieleen että vanhemmat ei tajua että se sana on vanilja
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hän istui viereisessä pulpetissa 6 vuoden ajan.
Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkään, on aina tapettiin sulautuva seinäruusu.
Hajuton, väritön ja mauton. Beigeä ja vaniljaa.
Vai hajuton, väritön, mauton? En ymmärrä miksi jotkut ihmiset on tuota mieltä..
Minun mielestäni vanilja on kaikkea muuta kuin "hajuton, väritön, mauton". Minulle tulee mieleen siitä nimittäin esim. Vaniljavanukas, vaniljakastike, vaniljan makuinen kahvi, vaniljan tuoksuinen hajuvesi ja shampoo, vaniljan tuoksuinen kynttilä, vaniljajogurtti,
vaniljajäätelö ja vaniljapirtelö...yms. Ja voiko ihanampaa makua ja tuoksua ollakaan... Minun mielestäni ainakin vanilja on yksi ihanimpia makuja ja tuoksuja.
Nimenä Vanilia ja Vanilla on tosi Kivoja ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
haaveilin antavani lapsilleni nimeksi Vanilja, Omena, Vanamo ym. romanttista. Sitten jossain vaiheessa tajusin, että ei herrajumala jos tytöstä tulee samanlainen asiapertti kuin minusta, ja nimi on jotain ällöromanttista tuoksupotpuria. Annoinkin sitten ihan suht napakan asianimen tytölle ;)
Mielestäni Vanilja, Vanilla, Vanilia on tosi kivoja ja kauniita nimiä. Miksei niitä voisi antaa nimeksi; toiseksi nimeksi, jos se on etunimenä liian erikoinen.
Minä en ainakaan jättäisi noin kauniita nimiä antamatta. Jos antaisin tytölle sellaisen nimen nimen, antaisin samantyyppinen "söpön romanttisen" nimen myös pojalle. Monet kansainväliset nimet on sellaisia. En ole varma, että onko esim. Vanilio tai Vanil" nimiä, mutta söpöiltä poikien nimistä näyttävät ja voisivat olla ihan kivoja ja kauniita toisena Nimenä.
Mielestäni muita söpöimpiä ihanimpia poikien nimiä on esimerkiksi:
Manuel, Marius, Matthew, Matt, Matteo, Mel, Immanuel, Lino, Linus, Lorenzo, Lorence,Luke, Lucius, Luciano, Valerio, Bruno, Brian,Barry, Brody, Romeo, Robin, Robert, Ryan, Reginald, Sylvester, Joel, Julian,
Daniel. Derek, Darius, Dylan, Dilano,Donny, Emmanuel, Emilio, Nathaniel, Noel, Marcel, Marcello, Vanilio .. tms
Joku "ällönromanttinen tuoksupotpuuri" nimissä on just tosi kiva asia.
Voisin antaa sellaisia nimiä ainakin toiseksi tai kolmanneksi nimeksi.
Eli siis väärin kirjoitettu vanilija! Siinäpä sitten tavaamista ja selittämistä joka kerta kun nimensä lausuu, että mun nimi on niinkuin vanilija mutta ilman J:tä.
Kuinka paljon lastaan voi vihata jos antaa tuollaisen nimen?
Jollakin on nyt pakkomielle tuosta nimestä, kun monta kertaa on kommentoinut ja nostaa vanhaa ketjua.
Annan lapsilleni nimeksi Enään, Ketään ja Jauhenliha. Ihania nimiä
Vierailija kirjoitti:
Eli siis väärin kirjoitettu vanilija! Siinäpä sitten tavaamista ja selittämistä joka kerta kun nimensä lausuu, että mun nimi on niinkuin vanilija mutta ilman J:tä.
Kuinka paljon lastaan voi vihata jos antaa tuollaisen nimen?
Vanilija on myös väärin kirjoitettu. Tarkoitat vaniljaa.
Vierailija653 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuton, väritön ja mauton. Beigeä ja vaniljaa.Vai hajuton, väritön, mauton? En ymmärrä miksi jotkut ihmiset on tuota mieltä..
Minun mielestäni vanilja on kaikkea muuta kuin "hajuton, väritön, mauton". Minulle tulee mieleen siitä nimittäin esim. Vaniljavanukas, vaniljakastike, vaniljan makuinen kahvi, vaniljan tuoksuinen hajuvesi ja shampoo, vaniljan tuoksuinen kynttilä, vaniljajogurtti,
vaniljajäätelö ja vaniljapirtelö...yms. Ja voiko ihanampaa makua ja tuoksua ollakaan... Minun mielestäni ainakin vanilja on yksi ihanimpia makuja ja tuoksuja.Nimenä Vanilia ja Vanilla on tosi Kivoja ja kauniita.
12 vuotta vanha ketju piti sit nostaa esiin.
Kouluikäisenä tyttö sitten saa kuulla olevansa milloin mikäkin mauste.
Prostituoidun tai stripparin taiteilijanimi.
Kannattaa myös tarkistaa, mitä vierasperäiset nimet tarkoittavat suomeksi. Kivankuuloinen nimi voi tarkoittaa jotain ei niin kivaa.
Tai miten olis Elovena?🤔 Lausutaan Eloveena👌
Hajuton, väritön ja mauton? Minun mielestäni päinvastoin, minulle tulee vaniljasta mieleen paitsi vanilja-jäätelö (joka on kyllä tosi hyvää), niin myös vanilja-kastike, vanilja-vanukas, vaniljan makuinen kahvi... yms vaniljantuoksuisten hajuvesien tuoksu on aivan ihana...
Vanilia on ihana nimi.