Onko mielestänne ihan ok että mies hyppää baareissa?
Ei joka vkl mutta pari kertaa kuussa. Perheessä kaksi pientä (molemmat alle 2v.) lasta.
Kommentit (11)
mutta en ole tottunutkaan siihen että mies hyppäisi baareissa kun on tuommoinen kotona viihtyvä. Olisi kyllä iso ongelma jos alkaisi yhtäkkiä baareissa laukata.
Pelkäätkö, että mies pettää? Vetääkö perskännit, jonka vuoksi täytyy olla huolissaan? Vai häiritseekö se, että joudut olemaan silloin yksin kotona?
Mieti, mikä eniten häiritsee ja puhukaa asiasta miehesi kanssa. Itsekään en hyväksyisi baarireissuja noin usein.
kanssa 2 alle 2vuotiasta lasta.
MInä en tykkää kun mies rampppaa baareissa.minusta se ei ole isien paikka. vaan kotona perheensä kanssa.
(meillä silti mies käy baareissa, on toki vähentänyt lasten syntymien jälkeen)
Ootko puhunut miehesi kanssa, että et piidä siitä kun hyppää baareissa? Jos olette, minkälaisia keskustelunne ovat olleet?
mutta miehelläni on ehkä maailman huonoin viinapää.. kotiin tulleessa oksentelee ja sammuu ties minne. (esim vessan lattialle)
Asiasta on puhuttu ja aina sanoo ettei juo paljoa mutta yöllä kotiin päästyä on siinä pisteessä menee pitkin seiniä. Tämä ei siis ole joka kertaista mutta häiritsee minua silti!
MInä en tykkää kun mies rampppaa baareissa.minusta se ei ole isien paikka. vaan kotona perheensä kanssa.
Ootko puhunut miehesi kanssa, että et piidä siitä kun hyppää baareissa? Jos olette, minkälaisia keskustelunne ovat olleet?
kovin riitaisia.. erimielisyyksiä on ollut ja on yhä. Miehen mielestä on ok jättää äiti ja kaks pientä lasta (vauvaa) kotia yöksi ja lähteä ite ryyppäämään! Ja tulla aamulla kotia ja nukkua puoleen päivään. Ja siinä ei äiti saa ollenkaan kiitosta kun hoitaa lapset yksin, vaikka molemmat olisivat lapsista vastuussa.
Eli näin. tulipas valitettua heti urakalla. Ja kyllä helpotti ;)
riippuu kans miten paljon se vie rahaa, misä kunnossa tulee kotiin ja miten se vaikuttaa seuraavaan päivään.
En todellakaan antaisi juosta baareissa vaan eiköhän se ole ihan miehenkin vastuu olla kotona lasten kanssa ihan niinkuin naisenkin.. Laita kova kovaa vasten! Tiedän muuten miltä sinusta tuntuu kun omalla miehellä ihan yhtä hyvä viinapää ja koko yön sais valvoa jos kännis tulis kotiin. Onneks käy ehkä 3 kertaa vuodessa baarissa niin ei usein tarvi hermoilla :D
kovin riitaisia.. erimielisyyksiä on ollut ja on yhä. Miehen mielestä on ok jättää äiti ja kaks pientä lasta (vauvaa) kotia yöksi ja lähteä ite ryyppäämään! Ja tulla aamulla kotia ja nukkua puoleen päivään. Ja siinä ei äiti saa ollenkaan kiitosta kun hoitaa lapset yksin, vaikka molemmat olisivat lapsista vastuussa.
Eli näin. tulipas valitettua heti urakalla. Ja kyllä helpotti ;)
Olen yritäänyt sanoa miehelleni että ryyppäysajat ovat ohi tai ainakin baarreissa käyntien pitäis viettää hiljaista eloa tässä elämänvaiheessa, mutta ei auta. Mies sanoo että minä päätän miten hänen täytyy elää eikä hän saa enää koskaan tehdä mitä itse haluaisi.. Olen yrittänyt sanoa sitäkin että hänen ryyppäysiltansa ovat minulle raskaita koska joudun hoitamaan kaikki ilta/aamurutiinit yksin ja katselemaan koko päivän krapulassa makaava miestä joka vain vahtaa TV:tä kun itsellä 100 hommaa tekemättä. NIIN EPÄREILUA! >
Mutta noin usein ei tosiaankaan ole ok.
Mun mielestä saa olla omiakin juttuja, mutta joka toinen viikonloppu baarissa ei ole perheellisen ihmisen toimintaa.