Kuinka nopeasti sukulaisesi hälyttäisivät poliisin jos et vastaisi puhelimeen?
Kommentit (29)
mutten myöskään aio vastata sukulaisten soittoihin enkä avata ovea ainakaan kuukauteen.
Mä kun olen niin huono tuon kännykän kanssa, että
a) lähes järjestään unohtelen sitä äänettömälle tai ihan kokonaan kiinni
b) se on aina simahtanut, kun en muista ladata
c) se unohtuu kotiin tai vastaavasti työpaikalle tai on vaan jossain auton penkkien välissä tai muuta vastaavaa.
Kännykät ei ole mun juttu.
jos en vastaa kahteen tuntiin! Saattaa oikeesti soittaa parissa-kolmessa tunnissa mun puhelimeen 8 kertaa, tyttärelle 2 kertaa ja sit viimeks miehelle.. Ja yleensä ollaan vain ehkä kotipihassa koko sakki.. Se itte läsöttää päivät soffalla luuri tyynyn alla ja kaikkien pitää heti vastata kun hän soittaa.
Soitan äidin kanssa päivittäin Jos sisko ei näkisi minua edes FB:ssä viikkoon, olisi kaikki ihan sekaisin.
koettu on että ei kukaan välitä vaikka en viikkoihin vastaisi puhelimeen.
Jos äitini tai oma perheeni (mies ja lapset) eivät saisi minua kiinni, olisi härdelli päällä parista tunnista max. vuorokauteen.
Joku muu sukulainen jonka kanssa en ole niin paljon tekemisissä ei varmasti huolestuisi kovin nopeasti, paitsi ehkä jos yrittäisi soittaa monta kertaa ja lähettäisi viestejä enkä mihinkään vastaisi pariin päivään.
ehkä jouluna. Äitini on ehkä soittanut viimeksi keväällä, isäni ei soita meille. Anoppi on soittanut mulle kaksi kertaa 15 vuoden aikana. Veljeni soittaa ehkä kerran vuodessa, mutta tuskin ihmettelisi jos en vastaisi. Muut sukulaiset eivät myöskään soita oikeastaan koskaan. Eli jos omaa perhettä (miestä ja lapsia) ei lasketa, niin muut sukulaiset tuskin hälyttäisivät ketään. Ystäväpiiri sen sijaan ehkä viikossa.
jo, luultavasti, tai seuraavana..
ollaan läheinen suku vaikkei samassa maassa asutakkaan.
todennäköisesti tulisivat käymään viimeistään seuraavana päivänä.
1-2 päivää? Vanhemmilla avain asuntoon?
Herää kysymys oletteko te koskaan itsenäistyneet lapsuudenkodistanne? Minä ainakin haluan elää jo omaa elämääni oman perheeni kanssa ilman niskaanhengittäjiä.
huolestuis ehkä 48 tunnin kuluessa, jos eivät saisi mua eikä miestäni kumpaakaan kännykästä kiinni. Muilla kestäisi vähän kauemmin.
huolestuis ehkä 48 tunnin kuluessa, jos eivät saisi mua eikä miestäni kumpaakaan kännykästä kiinni. Muilla kestäisi vähän kauemmin.
Tai lomalla ulkomailla? Sielläkin vastaatte kun isi tai äiti on "huolissaan"?
jos en vastaisi ja ihan hyvissä väleissä ollaan ja napanuora on katkaistu :)
Tai lapsia.
Äitini ja veljeni soittavat päivittäin, mutta en kyllä aina vastaa. Mutta jos en vastaisi muutamaan päivään, niin soittaisivat lapsille tai miehelle. Mä soittelen heille harvemmin, kun omassa elämässäkin on riittävästi kiireitä ja ohjelmaa.
vanhempani ja työpaikkani eivät 2 päivään minusta kuulisi ja olisin ilmoittamatta poissa. Ja todella toivon että sen on se 2 vuorokautta..
vanhempani ja työpaikkani eivät 2 päivään minusta kuulisi ja olisin ilmoittamatta poissa. Ja todella toivon että sen on se 2 vuorokautta..
Ja kyllä mun läheiseni tietää, jos olen lähdössä ulkomaille, ja ihan sielläkin puhelimet toimii... ja jos niin eksoottisessa paikassa olisin, ettei suomikänny siellä toimisi ja viestit tulisi perille niin taatusti olisivat asiasta tietoisia, en nyt ihan niin usein reissaa jossain viidakoissa..
Vaikea sanoa - ei minua joka päivä saa kiinni, mutta viimeistään kolmantena päivänä kyllä. Toisaala joskus on tullut oltua parikin viikkoa ulkomailla niin, että suku ei ole tiennyt. Ensimmäisenä reagoisi varmasti anopin kotihoito huomatessaan, että vanhukselta loppui ruoka. He hälyttäisivät jo viikossa.