Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti sukulaisesi hälyttäisivät poliisin jos et vastaisi puhelimeen?

Vierailija
18.09.2010 |

Päivän, viikon vaiko kuukauden päästä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa - ei minua joka päivä saa kiinni, mutta viimeistään kolmantena päivänä kyllä. Toisaala joskus on tullut oltua parikin viikkoa ulkomailla niin, että suku ei ole tiennyt. Ensimmäisenä reagoisi varmasti anopin kotihoito huomatessaan, että vanhukselta loppui ruoka. He hälyttäisivät jo viikossa.

Vierailija
2/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten myöskään aio vastata sukulaisten soittoihin enkä avata ovea ainakaan kuukauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin erikoinen tilanne se olisi.

Vierailija
4/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen niin huono tuon kännykän kanssa, että

a) lähes järjestään unohtelen sitä äänettömälle tai ihan kokonaan kiinni

b) se on aina simahtanut, kun en muista ladata

c) se unohtuu kotiin tai vastaavasti työpaikalle tai on vaan jossain auton penkkien välissä tai muuta vastaavaa.

Kännykät ei ole mun juttu.

Vierailija
5/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en vastaa kahteen tuntiin! Saattaa oikeesti soittaa parissa-kolmessa tunnissa mun puhelimeen 8 kertaa, tyttärelle 2 kertaa ja sit viimeks miehelle.. Ja yleensä ollaan vain ehkä kotipihassa koko sakki.. Se itte läsöttää päivät soffalla luuri tyynyn alla ja kaikkien pitää heti vastata kun hän soittaa.

Vierailija
6/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan äidin kanssa päivittäin Jos sisko ei näkisi minua edes FB:ssä viikkoon, olisi kaikki ihan sekaisin.

Vierailija
7/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koettu on että ei kukaan välitä vaikka en viikkoihin vastaisi puhelimeen.

Vierailija
8/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini tai oma perheeni (mies ja lapset) eivät saisi minua kiinni, olisi härdelli päällä parista tunnista max. vuorokauteen.

Joku muu sukulainen jonka kanssa en ole niin paljon tekemisissä ei varmasti huolestuisi kovin nopeasti, paitsi ehkä jos yrittäisi soittaa monta kertaa ja lähettäisi viestejä enkä mihinkään vastaisi pariin päivään.

Vierailija
9/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jouluna. Äitini on ehkä soittanut viimeksi keväällä, isäni ei soita meille. Anoppi on soittanut mulle kaksi kertaa 15 vuoden aikana. Veljeni soittaa ehkä kerran vuodessa, mutta tuskin ihmettelisi jos en vastaisi. Muut sukulaiset eivät myöskään soita oikeastaan koskaan. Eli jos omaa perhettä (miestä ja lapsia) ei lasketa, niin muut sukulaiset tuskin hälyttäisivät ketään. Ystäväpiiri sen sijaan ehkä viikossa.

Vierailija
10/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo, luultavasti, tai seuraavana..

Vierailija
11/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan läheinen suku vaikkei samassa maassa asutakkaan.

Vierailija
12/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti tulisivat käymään viimeistään seuraavana päivänä.

Vierailija
13/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 päivää? Vanhemmilla avain asuntoon?

Herää kysymys oletteko te koskaan itsenäistyneet lapsuudenkodistanne? Minä ainakin haluan elää jo omaa elämääni oman perheeni kanssa ilman niskaanhengittäjiä.

Vierailija
14/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuis ehkä 48 tunnin kuluessa, jos eivät saisi mua eikä miestäni kumpaakaan kännykästä kiinni. Muilla kestäisi vähän kauemmin.

Vierailija
15/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuis ehkä 48 tunnin kuluessa, jos eivät saisi mua eikä miestäni kumpaakaan kännykästä kiinni. Muilla kestäisi vähän kauemmin.

Tai lomalla ulkomailla? Sielläkin vastaatte kun isi tai äiti on "huolissaan"?

Vierailija
16/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en vastaisi ja ihan hyvissä väleissä ollaan ja napanuora on katkaistu :)

Vierailija
17/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lapsia.

Äitini ja veljeni soittavat päivittäin, mutta en kyllä aina vastaa. Mutta jos en vastaisi muutamaan päivään, niin soittaisivat lapsille tai miehelle. Mä soittelen heille harvemmin, kun omassa elämässäkin on riittävästi kiireitä ja ohjelmaa.

Vierailija
18/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani ja työpaikkani eivät 2 päivään minusta kuulisi ja olisin ilmoittamatta poissa. Ja todella toivon että sen on se 2 vuorokautta..

Vierailija
19/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani ja työpaikkani eivät 2 päivään minusta kuulisi ja olisin ilmoittamatta poissa. Ja todella toivon että sen on se 2 vuorokautta..

Vierailija
20/29 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mun läheiseni tietää, jos olen lähdössä ulkomaille, ja ihan sielläkin puhelimet toimii... ja jos niin eksoottisessa paikassa olisin, ettei suomikänny siellä toimisi ja viestit tulisi perille niin taatusti olisivat asiasta tietoisia, en nyt ihan niin usein reissaa jossain viidakoissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän