Jos maanantaina työpaikkasi ehdottaa sinun irtisanomistasi ja
tarjoisi puolen vuoden palkkaa saman tien ja sun pitäisi myös lähteä saman tien, niin suostuisitko? Siis ihan nyt maanantaina?
Kommentit (15)
Työpaikkakiusaaminen menossa oikeuteen, 6kk palkalla en suostu olemaan hiljaa.
12kk harkitsisin yön yli
18kk palkalla lähtisin saman tien ( kunhan se palkka tulee 1krt/kk säännöllisesti ettei veroprosentti ammu taivaisiin)
Menisi silloin tämä juuri valmistunut talo myyntiin, sillä nyt menee miehen palkka kokonaan lainaa, kun mun palkalla elellään. Helpottaa kohtapuolin, kun on tasaerälyhennys. Ei voisi ottaa riskiä, että mulla olisi töitä sitten puolen vuoden päästäkään. Koulutukseni on VTM.
Alallani ei ole työttömyyttä ja puolenvuoden päästä löytäisin töitä jos haluaisin.
Jos alkaisi yt:t saisin vielä 8kk:n palkan. Jos mulla olisi joku uusi duunipaikka, lähtisin tietysti heti.
Mulle puolen vuoden palkka ei pitemmän päälle kelpaa.
Nykyinen työpaikka ottaa niin rankasti päähän, olen käynyt parissa haastattelussakin mutta vielä ei ole tärpännyt.
ja äkkiä saisivat minut korvattua, eli takaisin olisi vaikea päästä.
Mä oon niin täynnä mun duunia, typeriä työkavereita ja oikeastaan koko hoitoalaa. Puolen vuoden palkallinen miettimistauko ois oikein paikallaan.
Sitten vaikuttaisi se, että kuinka pitkä irtisanomisaika minulla olisi. Jos on pitkä työsuhde takana ja kohtuukokoinen firma, niin ei kannata suostua. Yt:t voisivat viedä 3kk ja päälle irtisanomisaika 6kk.
Eli 6 kk irtisanomisaikaa ilman työvelvoitetta ja tämän jälkeen 6 kk palkka kertakorvauksena -
kelpaisi mulle!
En välttämättä saisi heti uutta vakituista työpaikkaa, mutta sijaisuuksia tällä hoitoalalla löytyy :)
juuri ajattelin maanantaina uhkailla esimiestä sillä, että irtisanoudun, jos ei ala hommat toimia. Mutta jos mua ajettais pois, en kyllä varmaan suostuis. Ehkä vuoden palkalla... En tiedä.
Olen sitä mieltä, että ei musta ole vaikea päästä eroon. Haluan nimittäin olla hyödyksi työnantajalle, se on minulle tärkeää. Jos työnantaja kokee läsnäoloni siellä ei-toivotuksi, niin en näe mitään syytä jäädä sinne norkoilemaan.
Toi olis mulle lottovoitto!