perussuomalaiset vai sdp
kumpaa äänestän, en tajua mikä ero niillä on kun soini on sanonut että ne on demokraatteja ilman sosiaalia tai jotain???
Kommentit (61)
kumpaakaan. Mieti hyvä ihminen mitä kummatkaan ovat tehneet hyväksesi?
Jo se, että teollisuus ja sen mukana työpaikat, lähtee suomesta on demari SAK:n syytä. Persut taas..no huh huh!
äänestä vihreää naista!
kuin äänestäisin vihreää naista.
Aivottomia ja epäloogisia idealisti-haihattelijoita suurin osa tuosta kukkahattutätien ja setien joukosta.
jos nykymeno ei miellytä. Demarit ovat saaneet näyttää mihin pystyvät. Anna Persuille mahdollisuus niin katsotaan pystyvätkö parempaan.
Näin minä ainakin teen, mielestäni on muutoksen aika.
jos nykymeno ei miellytä. Demarit ovat saaneet näyttää mihin pystyvät. Anna Persuille mahdollisuus niin katsotaan pystyvätkö parempaan. Näin minä ainakin teen, mielestäni on muutoksen aika.
mihin pystyvät, jos haluaa muutosta.
uppoaa tuo perussuomalaisten sonta?? Nehän sanoo just sen mitä haluaa kuulla, vaikka mitään ratkaisua ei ole esittää..huhhuh..
aikaisemmin vihreitä (naisia) äänestänyt naisihminen ja niin totaalisen kyllästynyt tähän nykypoliitikkojen välistävetomeininkiin, että aioin ihan protestimielellä äänestää persuja.
Heissä on vielä jäljellä sitä aatteen paloa ja innostusta joka on valtapoliitikoilta kadonnut, jos sitä on ikinä ollutkaan. Toinen juttu sitten, mihin sen aatteensa palon suuntaavat, mutta joka tapauksessa ei se voi enää huonompaan suuntaan mennä.
äänestän perussuomalaisia, osaksi ihan protestiksi. Mutta vaan osaksi.
Demarit ja Jutta Urpilainen taas.... ei helvetti.
Ja näin aseharrastajana huomioin että demarit haluaisivat kerätä aseet suomalaislta pois joten se porukka ei takuulla ääntäni saa.
Demarit populisteja jotka yrittää kalastella ääniä.
Jutta "yes we can" Urpilainen täysi urpo.
Lisäksi Demarit ajaa lähinnä suurten ikäluokkien asioita.
Vihreä naiseus ei riipu sukupuolesta eikä puoluekannasta.
niiden ehdokkaat on aivan täysiä pölhiä kaikki täälläpäin. Jotain pystymetsästä revittyjä rasistisia hulluja, joilla on niin huono sivistystaso ettei niiden mitenkään voi uskoa pärjäävän eduskunnassa. Tai sit jotain paikallisia kylähulluja jotka eivät äkkiä kysyttäessä muista omaa nimeään.
En tajua Soinin porukkaa, miks ne ei ole hankkineet kunnon ehdokkaita??!!!
Heti jos joku muu puolue alkaa liputtaa pakkoruotsin poistoa äänestän sitä.
Heti jos joku muu puolue alkaa liputtaa pakkoruotsin poistoa äänestän sitä.
että jos he sattuvatkin pääsemään hallitukseen vaalivoiton myötä, he tietävät, että heidän teemoistaan (maahanmuutto ja pakkoruotsi) ei koskaan kehity mitään, koska muut äänestävät vastaan. Sitten heidän on edelleen helppo syyttää muita siitä, että mitään ei tapahdu. Se on tää "ei me, mut kun noi muut" -ilmiö
merkkaa mitään, haluan että luonto säilyy vielä tulevillekin sukupolville, ettei tarvitse kuplassa asua. Haluan syödä lähi- ja luomuruokaa, kierrättää kaikki jätteeni ja kulkea julkisilla. Ne ovat asioita, jotka oikeasti liikuttavat mua ihan arkielämässäni. Siksi äänestän vihreää naista.
merkkaa mitään, haluan että luonto säilyy vielä tulevillekin sukupolville, ettei tarvitse kuplassa asua. Haluan syödä lähi- ja luomuruokaa, kierrättää kaikki jätteeni ja kulkea julkisilla. Ne ovat asioita, jotka oikeasti liikuttavat mua ihan arkielämässäni. Siksi äänestän vihreää naista.
Ainoastaan maahanmuuttopolitiikka, radikaali eläinaktivismi ja "hyysäysideologia" tökkii vihreissä, mutta luulen, ettei sellaista ehdokasta olekaan, joka jokaiselta mielipiteeltään miellyttäisi. Mulla on ehdokaskin jo selvillä, äänestän samaa naista kuin kunnallisvaaleissakin. Vaikka toisaalta kova harmi, jos tämä omilla aivoillaan ajatteleva älykäs nainen muuttaa pois tältä meidän pikkupaikkakunnalta Helsinkiin :(
Ainoastaan maahanmuuttopolitiikka, radikaali eläinaktivismi ja "hyysäysideologia" tökkii vihreissä, mutta luulen, ettei sellaista ehdokasta olekaan, joka jokaiselta mielipiteeltään miellyttäisi. Mulla on ehdokaskin jo selvillä, äänestän samaa naista kuin kunnallisvaaleissakin. Vaikka toisaalta kova harmi, jos tämä omilla aivoillaan ajatteleva älykäs nainen muuttaa pois tältä meidän pikkupaikkakunnalta Helsinkiin :(
muakaan miellytä, mutta jos tuosta sopasta on joku valittava niin se on tuo. Vihreällä elämäntavalla säästää itseään, rahojaan ja luontoa. Nimenomaan äänestän uutta ihmistä, joka on innokas eikä vielä niin ryvettynyt. Terkuin se edellinen vihreää naista äänestävä.
Ei tää persujen johdolla ainakaan parempaan muutu.
jos nykymeno ei miellytä. Demarit ovat saaneet näyttää mihin pystyvät. Anna Persuille mahdollisuus niin katsotaan pystyvätkö parempaan.
Näin minä ainakin teen, mielestäni on muutoksen aika.
menee pelkästä ajatuksesta, että persut olisivat todellisessa vallassa, hui. Oikeus elää olisi vain valkoihoisilla Suomessa syntyneillä heteroilla, muut on pohjasakkaa. Naiset pois kirkoista ja muistakin paikoista hellan ääreen, sitten olis kaikki onnellisia...
Olen feministi. Vallankahvassa olevilla naisilla ei nähtävästi pelaa järki.
äänestä vihreää naista!