Ihana haalari! Raaskinko ostaa 1-vuotiaalle?
Kommentit (10)
mulla 1v ja 2v lapset ja löytyy vastaavat ja molon haalarit myös. ELI RAASKIT!! :)
Tykkään kuitenkin itse enemmän siitä ruskeasta versiosta. Itse en ehkä 1-vuotiaan pukuun raaskisi panostaa noin paljoa :)
mutta kolmen pojan jälkeen haluan fiilistellä tätä tyttöä :)
Ihanan raikas väri, tytöille hankala löytää muuta kuin pinkkiä reippaista väreistä.
T: Ap, joka tilasi jo puvun :)
Ilman muuta raaskisin. Välttämättä 1 vuotias ei niin paljoa liiku, eli todellakin kannattaa osta lämmin puku.
Its only money ! ja puku ilahduttaa sua monta kertaa tulevana talvena ja pitää lapsesi lämpimänä.
Mun hyvän ystävän miehellä on varaa ostaa koppa kaljaa joka ikinen viikonloppu ja kerran vuodessa käyvät Saksassa pakettiautolla ja ostavat oikeesti lastillisen kirkasta. Mutta suloinen tyttölapsi kulkee halvimmissa rääsyissä mitä halvimmalla kirpparilta löytyy. Tyttö on 5 v ja ei ole kertaakaan omistanut yhtään uutta vaatekappaletta. Eurokin paidasta on liikaa.
Lumisateella lumi tarttuu noihin karvoihin ja kastelee ....Ja tietty lumessa leikkiessä myös. Eli en olisi ostanut.
sanoa että meidän esikoinen syntynyt marraskuussa, ja seuraavana vuonna hänellä oli baby baggie haalari koossa 74cm!! Eli ne on reiluja, tosin lapsikin oli aika kirppu
on koristellut jo monia haalareitamme. En ole kokenut karvareunusta ongelmana koskaan. Ja saahan sen tosiaan irti jos alkaa häiritsemään.
11, meidän lapset on aika pitkiä. Arvioin vanhempien lasten mukaan tuon koon, tyttö kasvaa samoilla käyrillä, vaikka hoikahko onkin.
T: Ap
Lumisateella lumi tarttuu noihin karvoihin ja kastelee ....Ja tietty lumessa leikkiessä myös. Eli en olisi ostanut.
Kivannäköinen, mä voisin hyvin ostaa, jos olis noin pieniä lapsia.