Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekemistä Tukholmassa alakoululaisten kanssa?

Vierailija
13.10.2010 |

Olemme lähdössä Siljan risteilylle syyslomalla. Mukana 7 ja 9 vuotiaat. Mitä tekemistä löytyisi Tukholmassa siksi ajaksi kun laiva on maissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee keskustasta hyvin metrolla. Meidän 7v tykkäs kovasti. Saa koko päivän kulumaan jos haluaa.

Aquarium tai Vasa-laivan museo. Kuninkaan linnaan pääsee myös. Itse emme ole siellä käyneet mutta tuttavalta kuulin, että lapset oli tykänneet (tyttöjä ovat).

Vierailija
2/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, itse olen kyllä tyttönä siellä käynyt ja tykkäsin! Pojat tykkäsi enemmän (oltiin luokkaretkellä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli ainakin pari vuotta sitten tosi siistit karhuluolat. Vain pelkkä lasi sinun ja karhujen välissä. Teki vaikutuksen ainakin meidän lapsiin. Muutenkin kiva paikka ja siinä ihan lähellä on sitten muutkin Djurgårdenin nähtävyydet eli tuo Junibacken, Vasa-laiva, Akvaario, Gröna Lund. Kandee kulkea sellaisella museoratikalla joka menee Djurgårdenia ympäri. Siinä voi istua paikka pari kierrosta kyydistä ja jäädä sitten jonkun noiden edessä pois.

Vierailija
4/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sää suosii.

Vierailija
5/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Djurgården on hyvä, siellä on Junibacken, Skansen, museo sekä Aquarium (suuri "merimaailma"), kaikkeen ette ehditte samana päivänä.

Itse ehdottaisi ehdottomasti Junibackenia.