Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhemmat haluavat tehdä temppuja lastensa kautta?

Vierailija
26.09.2010 |

Esim. tämä tapaus:

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/pikkutytto_jarjestaa_…

Hohhoijaa, varmaan se on sofia-petteri ihan itse ideoinut koko jutun :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin jo lapsena aika vilkas sosiaalinen omatunto, ja ihan hyvin olisin voinut jotain tuollaista keksiä.

Vierailija
2/5 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyllä yhdeksänvuotiaan kirjoittamaa, ja varmaan tuon järjestämiseen on vanhemmat osallistuneet, mutta silti piti laittaa vaan tuommoinen hellyttävä "maija maijanen, viis ja puoli" loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika surkuhupaisaa

Vierailija
4/5 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saanut joltain aikuiselta apua kirjoittamiseen. (Tikkukirjaimien käyttö oli kyllä huvittavaa.) Mutta uskon täysin että idea on voinut olla lähtöisin 8-vuotiaasta. Se että asia on lähtenyt eteenpäin lapsen puheista on tietenkin tarvinnut aktiivisin aikuisen taustalle.

Meillä jo päiväkoti-iässä lapset osallistuivat siivoustakoisiin niin päiväkodissa, kuin taloyhtiössäkin. Ja roskaamisesta on puhuttu niin päiväkodissa, koulussa kuin kotonakin.

Vierailija
5/5 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä teitä ihmetyttää? Kyllä nyt normaali 9-vuotias osaa jo kirjoittaa muutaman lauseen pituisen ilmoituksen! Itse kirjoitin sen ikäisenä pitkiä tarinoita ja näytelmiä. Ja totta kai tyttö on itse ideoinut jutun. Varmaan juuri on koulussa tai kotona juteltu tuollaisista asioista, ja siitä tullut tytölle mieleen. Ihmeellistä negatiivisuutta taas palstalla...