Helppiä ? (Avomiehen ystävät ongelma)
Avomieheni ystävät eivät voi sietää minua. En tiedä mistä tämä voisi johtua. Eivät ole vaivautuneet edes tutustua minuun, koska käsitykset minusta ovat niin negatiivisia. En ole tehnyt tai sanonut mitään, minkä vuoksi heillä olisi syytä ajatella minusta pahaa, ainakaan mielestäni. Olen miettinyt, puhunko liikaa, johtuuko se siitä että meillä on vakava suhde ja heillä ei, luulevatko he että ''varastan'' heiltä ystävän. Siispä olen yrittänyt tehdä kaikkeni osoittaakseni että minun kanssani voi olla samassa tilassa. Tarjoan kahvia, en höpötä turhia, mutta silti he eivät halua minua ikinä mihinkään missä he ovat. En siis saa mennä mieheni mukaan mihinkään missä hänen kaverinsa ovat. Minulla itselläni on useita miespuolisia ystäviä, ja olen aina tullut miespuolisten henkilöiden kanssa erittäin hyvin toimeen. Onko kenelläkään mitään vinkkiä, millä saisin heidät näkemään, etten ole niin kamala ihminen kuin he kuvittelevat ?
Kommentit (3)
Mistä olet kuullut, etteivät he pidä sinusta? Voisiko olla, että miehesi haluaa viettää aikaa kavereidensa kanssa ilman sinua?
käyvät kyllä mielellään meillä. Istuvat usein meillä alkuiltaa silloinkin kun ovat lähdössä jonnekin ulos poikaporukalla. Ehkä meillä on sen verran rento ja kiva tunnelma, että viihtyvät. Meillä kun saa isotkin pojat mm. pelata pleikkaa ihan rauhassa... ;) Paria miehen kavereista voisin ihan hyvin sanoa jo omiksikin ystävikseni (juttelevat mulle naishuoliaan jne.).
Toisaalta en ikinä tunkisi heidän mukaansa kun menevät porukalla jonnekin (jos ei erikseen pyydetä ja silloinkin mieluummin kieltäydyn jos ei muita naisia ole tulossa).
ethän?!
Anna sen miehesi mennä kavereidensa kanssa ihan itsekseen, mene sinä omien kavereittesi kanssa. Ja kun miehen kaverit aikanaan alkavat "pariutumaan", alatte varmaan tapailemaan pariskunnittainkin.