Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaakaa epätoivoista junttia :( Olen illalla

Vierailija
17.09.2010 |

menossa kylään vanhan ystävän luokse, sellaisen todella trendikkään lapsettoman vaatefriikin luokse. Itse olen raskauden jäljiltä aika räjähtäneessä kuosissa, masussa on makkara jota en ole vielä saanut pos ja muutenkin itsetunto ulkonäön suhteen nollassa :(

Eli kysymys kuuluu: mitä ihmettä laitan päälleni? Tässä on muutama tunti peliaikaa ennen tapaamista niin juoksen kauppaan ostoksille. Olen vain niin sairaan huono pukeutumaan, tyylitajua ei ole suotu.

Ikä lähentelee neljääkymppiä jo. Ei siis teinivaatteita. Olen aika sirorakenteinen, sellsinen päärynävartalo. Kapeat olkapäät ja leveähkö lantio.

Auttakaa! Mikä olisi muodikasta olematta naurettavaa? Ja ennen kaikkeas tyylikästä? Eikä kauhean kallista.

Mulla ei ole edes päällystakkia kunnollista trähän säähän. Villakangastakit liian kuumia ja välikausitakki viimevuodelta on liian piukka, NYYYYYH!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat/tummat sukkikset, tweedcaprit, esim ruskeat. Korolliset kävelykenfät (mustat). Musta rento neule, jos on löysää mallia niin vyö mukaan. Osta joku perus musta syystakki. Lyhyttä mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla