Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suudellaan oikein?

Vierailija
16.09.2010 |

mä en ole koskaan pitänyt suutelemisestä, siis mielestäni se vaan on jotenkin turhan outoa, ja ei en ole 15 =) 25 toisin vasta =)

olen saman ihmisen kanssa ollut jo 7 vuotta yhdessä lapsikin on, mutta emme ole koskaan suhteemme aikana suudelleet... olisko nyt aika... mutta miten voin tehdä sen? siis miten suudellaan... ei tarvitse nauraa, koska olen tosissani.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastan jo yhtä tyttöä mutta mä en saa tilasuutta seksiä pitäiskö pitää juhla ja lähtee johonki seksimään ja olla aiva alasti

Vierailija
42/51 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on onni olla liitossa parhaimman tapaamani suutelijan kanssa. =)) Tietysti näin pitkässä juoksussa suutelutiheys on harventunut, mutta silloin kun siihen uppoudutaan niin olo on kuin sillä samalla nuorikolla, kun ennen salaa tunteja suudeltiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat alta. Ja pöksyt valuviksi..

Vierailija
44/51 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin hirveet paineet eilen ku pussasin poikaystävän kanssa varmaan toista kertaa tai kolmatta en oo varma.. en muistanut mitään ensisuudelmasta olin kännissä nimittäin.. mut kyl se siit ku vaa huulet yhtee nii kyl siit jotai tulee. vieläki oon vähä sillee et osaankoha mä ku emmä ny haluis alkaa sitä mitenkää purema erikoisemmin tai mitään..

Vierailija
45/51 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mietit, että kyseessä on oikeastaan ruuansulatusjärjestelmän osa joka oikeastaan on oikeastaan sitä samaa peräreikää kuin itse peräreikäkin, mutta peräreijässä on vähemmän haitallisia bakteereja kuin suussa. Sen jälkeen yrität löytää sisäisen taiteilijasi ja käytät kieltäsi siveltimenä kankaalla jonka olet tietenkin valinnut humalaisella huolella, aloitat kurlaamalla suuhun kostean mällin kuin aikoisit sylkäistä, sen jälkeen kostutat kielesi siihen ja alat koko kielen leveydellä vetää kieltäsi leuasta kohti silmämunia jotka nuolet huolella, tämän jälkeen tunnustelet naisen sieraimet kielenkärjelläsi jonka jälkeen otat riuskan otteen molemmista persposkista käsilläsi ja työnnät kielesi niin syvälle että alat tuntea oksennuksen maun silloin alat pyörittää kieltäsi helikopterin lailla ja teet unohtumattoman vaikutuksen

Vierailija
46/51 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mietit, että kyseessä on oikeastaan ruuansulatusjärjestelmän osa joka oikeastaan on oikeastaan sitä samaa peräreikää kuin itse peräreikäkin, mutta peräreijässä on vähemmän haitallisia bakteereja kuin suussa. Sen jälkeen yrität löytää sisäisen taiteilijasi ja käytät kieltäsi siveltimenä kankaalla jonka olet tietenkin valinnut humalaisella huolella, aloitat kurlaamalla suuhun kostean mällin kuin aikoisit sylkäistä, sen jälkeen kostutat kielesi siihen ja alat koko kielen leveydellä vetää kieltäsi leuasta kohti silmämunia jotka nuolet huolella, tämän jälkeen tunnustelet naisen sieraimet kielenkärjelläsi jonka jälkeen otat riuskan otteen molemmista persposkista käsilläsi ja työnnät kielesi niin syvälle että alat tuntea oksennuksen maun silloin alat pyörittää kieltäsi helikopterin lailla ja teet unohtumattoman vaikutuksen

Jos nainen onnistuu pystyy tuon jälkeen vakuuttamaan sinulle, että olet hyvä suutelija niin osta heti kihlat, koska se on joko helvetin tyhmä tai todella hyvä valehtelija ja molemmissa tapauksissa elät elämäsi melko onnellisena loppuun asti.

Vierailija
47/51 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutist bro :D

Vierailija
48/51 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huulet on pehmeinä, miten välttää hampaiden yhteen osuminen? Sitä kai pitäisi välttää.

Vierailija
49/51 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in!

Vierailija
50/51 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme vaimoni kanssa olleet pitkään naimisissa, emme ole enää aivan nuoria. Vaimoni ei nykyään suutele minua niinkuin joskus suhteen alkuaikoina, vaan niinkuin lasta suudellaan suulle. En tiedä miksi meidän pusut on nykyään tuollaisia nokkaisuja. Ehkä se suurin romanssi on kadonnut? Seksiä on aina saunaillan jälkeen, sellainen järjestely on molempia tyydyttänyt. Saunailtoja on 1-2 viikossa. Hassua kyllä annan rouvalle aika ajoin suuseksiä eikä hän sitä ollenkaan kainostele. Ei toisaalta anna minulle suuseksiä.

Vierailija
51/51 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on huono suutelija, joka pitää huulet kovana viivana suudeltaessa. Pieni kova pusu on ainoa lopputulema sellaisen kanssa. Mietin onko semmonen tyyppi koskaan suudellut tai tullut suudelluksi oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi