miten suudellaan oikein?
mä en ole koskaan pitänyt suutelemisestä, siis mielestäni se vaan on jotenkin turhan outoa, ja ei en ole 15 =) 25 toisin vasta =)
olen saman ihmisen kanssa ollut jo 7 vuotta yhdessä lapsikin on, mutta emme ole koskaan suhteemme aikana suudelleet... olisko nyt aika... mutta miten voin tehdä sen? siis miten suudellaan... ei tarvitse nauraa, koska olen tosissani.
Kommentit (51)
Joo olen tässä asiassa ammattilainen. Ekaks pitää nuolaista sormea ja kokeilla tuulensuunta. Sen jälkeen emt.
No sehän on tavallaan vain toisen huulien imeskelyö johon liitetään muita asioita....esim.makaaminen yms.. :D jos olet kokeneempi tai et nin voit myös näyttäistä häntä huulesta jos uskallat ;)
Kauheeta :(
poika ystäväni pyysi että voitaisiinko suudella mutta jouduin nolosti kieltäytymään koska en ole aikaisemmin suudellut ja en osaa suudella ja nyt poikaystäväni ja minun välimme on melkein palasina koska hän luulee että en rakasta häntä ja en kehtaa myöntää hänelle että en osaa suudella... :'(
Sinun pitää vaan tehdä se. Itse olen suudellut monesti. Se on kivaa jos tykkää toisesta... Minullakin on jo lapsi.
Joten neuvoni:Tee se!!!!! Kyllä sinä siihen pystyt.
T:Jk112
Suutelu on aika jännä juttu, toisilla ihmisillä on eri alueita mistä tykätään että suudellaan. joo tämä kuulosti kaksimieliseltä mutta niin se vain on! Itselläni on ns kaukosuhde, poikaystäväni asuu kahden tunnin junamatkan päässä täältä, joten näemme todella harvoin, sen takia suutelu on ihanaa
Suutelin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni enkä osannut sitä lainakaan niinkuin arvasin! Kai minua jännitti vaan niin pirusti että en uskaltanut heittäytyä siihen.. monet sanovat että suutelu on ihanaa, mutta minusta se tuntui jotenkin todela typerältä ja omituiselta, etenkin en tätä taitoa ilmeisesti osaa lainkaan.. voi itku että nolottaa.
jalat alta. Ja pöksyt valuviksi..
Ja olen jo yli 3-kymppinen... Ehkä joskus olen suudellutkin nuoruudessani, mutta se ei ole koskaan kuulunut yhteenkään parisuhteeseeni. En tiedä miksi. Viimeksi päättyneessä mies ihmetteli asiaa ja olis halunnut suudella, mutta minä en vaan jotenkin jaksanut alkaa harjotella sitä.
en ikinäikinä aloittaisi suhdetta miehen kanssa, joka ei suutele. Miten se edes voisi alkaakaan??? Suutelu on niin ihanaa ja intiimiä... Ja siinä ei kyllä kannata ajatella yhtään mitään - antaa tunteiden viedä vain :-)
pelkää, että hengitys haisee?
Mulla aivan hirvee trauma tästä....en uskalla avata huulia tämän pelossa.
Ja sekin on noloa, jos sen toisen haisee, mut se ei vaan välitä ja jatkaa suutelua.
Mä en voisi kuvitellakaan, että mikään tapaaminen miehen kanssa voisi edetä petipuuhiin ilman suutelua...kyllä se on se asia, jolla testataan, löytyykö sitä kemiaa oikeasti. Eli jos ei suuteleminen tunnu miltään, ei suhde etene mihinkään eikä ainakaan seksiin.
En tajua.
n40
Mä en voisi kuvitellakaan, että mikään tapaaminen miehen kanssa voisi edetä petipuuhiin ilman suutelua...kyllä se on se asia, jolla testataan, löytyykö sitä kemiaa oikeasti. Eli jos ei suuteleminen tunnu miltään, ei suhde etene mihinkään eikä ainakaan seksiin.
En tajua.
n40
Meillä ei paljon puhuta eikä pussata. Pannaan vain.
pelkää, että hengitys haisee? Mulla aivan hirvee trauma tästä....en uskalla avata huulia tämän pelossa. Ja sekin on noloa, jos sen toisen haisee, mut se ei vaan välitä ja jatkaa suutelua.
sama juttu mulla. Ällöttää ajatus sekä omasta että toinen mahdollisestakin hengityksen hajusta, sekä syljestä yleensäkin ja suubakteereista. En kyllä pysty suutelemaan, yök. Nuorempana joskus olen kokeillut mutta tuntui hyvin epämiellyttävältä. Onneksi miehelleni se on ok, tyytyy antamaan poskipusuja sitten vaan kun tietää etten tykkää muunlaisista. Muuten meillä on kyllä ihan kiihkeä sukupuolielämä. t. nainen 37 v.
Suutelu on ihanaa ja aivan tajuttoman kiihottavaa! En ole koskaan edes miettinyt tuollaista, että miten mahdetaan suudella, olen mennyt vain vaistojeni perässä. Mieheni kanssa saatetaan rakastella tunteja ja suudella niin, että huulet (myös ala-) on seuraavana päivänä aivan kipeät... Orgasmikin tulee melkein itsestään, kun samalla suutelee kiihottavasti!
Oih, pelkkä ajatus saa ajatukset laukkaamaan...
et oo suudellu yhtään kertaan suudellu siis mitä vittua koittakaa sun pitää koittaa no sillä lailla se menee niin
harrastakaa seksiä myös jos suutelette
mä en ole koskaan pitänyt suutelemisestä, siis mielestäni se vaan on jotenkin turhan outoa, ja ei en ole 15 =) 25 toisin vasta =)
olen saman ihmisen kanssa ollut jo 7 vuotta yhdessä lapsikin on, mutta emme ole koskaan suhteemme aikana suudelleet... olisko nyt aika... mutta miten voin tehdä sen? siis miten suudellaan... ei tarvitse nauraa, koska olen tosissani.
En osaa suudella mun poikkis pyysi treffeille. Ja sano et alä pistä huulipunaa en halu suutelu jälkii ja ne huomenna.... Opetaka
Miun poikkis pyysi sesksaan ja en ossaaaa..
Aikaisemmissa suhteissani olen rakastanut suutelemista jopa enemmän, kuin seksiä. Jotenkin suutelu on niin paljon himokkaampaa ja intiimimpää, en osaa selittää.
Nyt tässä suhteessa, avioliitossani, emme paljoa suutele ja se kyllä harmittaa minua paljon. Syy on se, että mies ei vaan osaa. Olen yrittänyt jopa opettaa häntä, mutta ei mene jakeluun. Osaa hetken jollakin tavalla, mutta heti seuraavalla kerralla yrittää vaan olla suu auki niin, että minä hoidan kielihommat. Todella vituttavaa ja sitten joka kerta muistuu mieleen, miten olisi ihana suudella jotain sellaista, joka sen osaa. Lisäksi miehelläni on todella lyhyt kieli, se osaltaan hankaloittaa sitä, että mies edes oppisi paremmaksi suutelijaksi. Voi olla, että hänellä on ns lyhyt kielijänne, mutta en tiedä mitä sille voisi enää aikuisena tehdä.
En ole koskaan ajatelut pettäväni miestäni seksin saralla, mutta suutelupettämistä olen vakavasti alkanut harkita. Kaipaan niiiiin paljon kunnon suutelua, ahhh..
emt mut sun kannatoo tai se lulee että siet välitä siitä!!!!!!!!