Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakointi ja raskaus

Vierailija
25.09.2010 |

Hei, onko ketään joka on polttanut ihan vakituisesti kunnes on tullut raskaaksi? Minulla on ongelma, olen nyt 10+7, ja olen yrittänyt kaikin voimin lopettaa tupakointia mutta se ei onnistu! Se aiheuttaa minulle huolta ja stressiä jatkuvasti. Minulla on halua ja syykin lopettaa. Onko kellään hyviä vinkkejä miten tämä lopettaminen onnistuisi? Ehkä ennimmäkseen tupakointi tapana vaivaa. Minulla tulee jopa paha olo tupakoinnista nykyään ja pää kipeäksi muttei sekään ole auttanut lopettamaan. Olen ihan avuton. Toimivia vinkkejä olisi kiva saada?

-Jossu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten suosittelen lopettamista! ja kyllä se näkyy lapsen kehityksessä =( joten jos et haluaa huonoa omatuntoa loppuelämääsi asti, LOPETA!!!!!!!!!!

käyppä lukemassa mitä se lapselle tekee, ja onko se lastasi kohtaan reilua?

Vierailija
2/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka se kärsii vieroitusoireista kun syntyy. Onko se sitten parempi että vauva ne kärsii kun sinä et siihen pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun normaalisti menisit tupakille, tee jotakin muuta. Ja muuta vähän rutiineja. Älä teekkään asioita samallatavalla.

Vierailija
4/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes auta niin eipä taida paljoa muuta keksiä... :/

Itse lopetin juurikin vaan tuon takia, tuskin muuten olisn ikinä onnistunut. tupakoini on ihanaa.