Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi että mua jännittää olenko raskaana!

Vierailija
16.09.2010 |

ihan vaan teille tiedoks. kun en viitti vielä muillekaan asiasta puhua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä minäkin jännitin viime joulukuussa, niin että menetin ruokahalunkin moneksi päiväksi. Ehkäisy oli sitten pettänyt. Vaan tuossa se tuhisee - aivan ihana pikkuinen 3-viikkoinen vauveli. Nekin ovat lääpällään (vauvan isä ja minun äiti), jotka tätä halusivat pois. Olen siis päässyt näpäyttämään, että tämänkö olisitte sitten halunneet pois?

Vierailija
2/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei ehkäpä niin huonokaan asia. olen vaan ollut aistivinani raskausoireita, mutta en tiedä ovatko sit oikeasti vai luulenko vain. huomenna ajattelin testata. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana pikkuinen 3-viikkoinen vauveli. Nekin ovat lääpällään (vauvan isä ja minun äiti), jotka tätä halusivat pois.

kamalaa toi kun muut haluu antaa toisen lapsen pois!! mulle pitäis syntyä tässä parin viikon sisään vauveli kans vaikka olen vasta 20. :) Vanhemmat varmasti vähän kauhisteli mielessään tätä mutta voi kiittii luojaansa ettei tullu mulle kommentteja jakeleen. :D iskä vähän vaan neuvo :D mut hyvällä onneks :p

4/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma en kesta jannitysta, olen sellainen "just nyt heti eika kohta" luonteinen :) arvaa vaan kuinka monta testia tein,heh. hyva ettei mies vieny jo pankkikorttia. mutta nuinpa tuo vilma tuolla masussa nukkuupi

Vierailija
5/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana pikkuinen 3-viikkoinen vauveli. Nekin ovat lääpällään (vauvan isä ja minun äiti), jotka tätä halusivat pois.

kamalaa toi kun muut haluu antaa toisen lapsen pois!! mulle pitäis syntyä tässä parin viikon sisään vauveli kans vaikka olen vasta 20. :) Vanhemmat varmasti vähän kauhisteli mielessään tätä mutta voi kiittii luojaansa ettei tullu mulle kommentteja jakeleen. :D iskä vähän vaan neuvo :D mut hyvällä onneks :p

Äitini vaan jaksoi alkuunsa hokea "ota se pois, ota se pois". Ja ihan olen aikuinen, naimisissa ja neljäs lapsi oli kyseessä. Joten en tosiaankaan "ottanut sitä pois" vaan rakastin heti alusta alkaen.

Vierailija
6/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas oudot isovanhemmat kun eivät olisi lisää lapsenlapsia halunneet. Jos mulle joku tulis sanomaan et ota se pois, niin itse ottasin sen henkilön pois elämästäni, eli varmaan välit laittasin jäihin..

Vierailija
7/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....nirhaisin siihen paikkaan! siis kuvainnollisesti!

Vierailija
8/8 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vaan jaksoi alkuunsa hokea "ota se pois, ota se pois". Ja ihan olen aikuinen, naimisissa ja neljäs lapsi oli kyseessä. Joten en tosiaankaan "ottanut sitä pois" vaan rakastin heti alusta alkaen.

...no tossa tilanteessa kyllä viel oudompaa käytöstä. mutta onneks et ottanut pois.